| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היה צחוקים וסוף סוף פגשתי את אריאל
:)
לא נכנסנו כי כבר היה 3 ומשהוא ולשלם כניסה מלאה בשביל שעתיים
לא היה בראש שלנו וגם היינו אחרי כמה בירות ככה
שלא חשבנו צלול בדיוק
בר רפאלי גם הייתה שם !!!
טוב בכל מקרה בעסה שלא נכנסנו היה יכול להיות צחוקים לרקוד עם אריאל
וכאלה ...
:) |
כן ויובל לויים הבן זונה לא שם בסוף את
cold blood
שלחתי לו איזה 5 אסמסים שרשום בהם
cold blood
וכלום
:בן זונה, אני שולח לו אסמס עכשיו שיהיה רשום בו
סמוראי אומר שאתה בן זונה |
|
|