|
מסיבות ..... כנסו (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב היום יש מסיבה נחמדה...
ספייס בר בהרצליה פיתוח
רחוב המשכית
אלכוהול חופשי
40 שקל כניסה
DJ RONEN LA-V
DJ TELLER
DJ NIR GOLDSHLAGER
DJ YARIN
בעקרון בהתחלה היה אמור להיות
שולץ
שהוא שם דיפ האוס ומסיים עם קלאב טראנס והוא סביר....נראה לי אני ילך לזה
קרוב לבית וזול... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב היום יש מסיבה נחמדה...
ספייס בר בהרצליה פיתוח
רחוב המשכית
אלכוהול חופשי
40 שקל כניסה
DJ RONEN LA-V
DJ TELLER
DJ NIR GOLDSHLAGER
DJ YARIN
בעקרון בהתחלה היה אמור להיות
שולץ
שהוא שם דיפ האוס ומסיים עם קלאב טראנס והוא סביר....נראה לי אני ילך לזה
קרוב לבית וזול... |
לאיזה גילאים זה? |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב היום יש מסיבה נחמדה...
ספייס בר בהרצליה פיתוח
רחוב המשכית
אלכוהול חופשי
40 שקל כניסה
DJ RONEN LA-V
DJ TELLER
DJ NIR GOLDSHLAGER
DJ YARIN
בעקרון בהתחלה היה אמור להיות
שולץ
שהוא שם דיפ האוס ומסיים עם קלאב טראנס והוא סביר....נראה לי אני ילך לזה
קרוב לבית וזול... |
נראה מעניין
איך המוזיקה כי אני לא מכיר את רוב השמות פה חוץ מרונן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לאיזה גילאים זה? |
ואללה לא יודע
אבל אני לא בטוח הולך
שמעתי משהו על דום יום רביעי |
|
|
| warpedd_ |
שמעתי שיש איזה מסיבה בטיאלוי ביום רביעי
משהו יכול לתת פרטים
!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי אתמול בדום... הייתה מסיבה פשוט שיא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קודם כל חשוב לציין שזאת הייתה מסיבה של 18 פלוס ולא רק שלא עשו לי בעיות גם נכנסתי בוי איי פי לשם :D
הייתה מוזיקה פשוט מדהימה...
עידן גוטמן הפציץ את המקום לגמרי... ועל זה הוא מקבל הרבה קרדיט אצלי... הוא פתח את הסט שלו עם
sunblind - believe (nu nrg mix)
אחד הטראקים הכי מדהימים שיש... חשבתי שאני גומר שם!!!!!!!!!
והמשיך עם פול להיטים כמו
cosmic gate - the wave
god music (original)
hands up
diving (cosmic gate remix)
ועוד רבים וטובים
גם רונן לביא לא יצא פראייר וגם הוא הרים את המסיבה לשמיים
לא היה טראק אחד גרוע שם... והסאונד והתאורה שם כל כך מדהימים שאפילו פרוגרסיב נשמע מצוין כל כך... אפילו הלטינוס ששמו בסוף נשמע יחסית בסדר עם הבאסים המפוצצים...
ובשביל טוקסיק... הוא שם את
darude - feel the beat (robbie riverra remix)
אני יודע שאתה אוהב את זה :D
בקיצור אחד המסיבות הטובות שהייתי בחיים שלי... אבל לא אוכלת את המסיבות שהיו בטי אל וי שאני הייתי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by warpedd_
שמעתי שיש איזה מסיבה בטיאלוי ביום רביעי
משהו יכול לתת פרטים
!!!!! |
איפה אלון?
(divx master)
אני יודע שלא יש פרטים... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הייתי אתמול בדום... הייתה מסיבה פשוט שיא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קודם כל חשוב לציין שזאת הייתה מסיבה של 18 פלוס ולא רק שלא עשו לי בעיות גם נכנסתי בוי איי פי לשם :D
הייתה מוזיקה פשוט מדהימה...
עידן גוטמן הפציץ את המקום לגמרי... ועל זה הוא מקבל הרבה קרדיט אצלי... הוא פתח את הסט שלו עם
sunblind - believe (nu nrg mix)
אחד הטראקים הכי מדהימים שיש... חשבתי שאני גומר שם!!!!!!!!!
והמשיך עם פול להיטים כמו
cosmic gate - the wave
god music (original)
hands up
diving (cosmic gate remix)
ועוד רבים וטובים
גם רונן לביא לא יצא פראייר וגם הוא הרים את המסיבה לשמיים
לא היה טראק אחד גרוע שם... והסאונד והתאורה שם כל כך מדהימים שאפילו פרוגרסיב נשמע מצוין כל כך... אפילו הלטינוס ששמו בסוף נשמע יחסית בסדר עם הבאסים המפוצצים...
ובשביל טוקסיק... הוא שם את
darude - feel the beat (robbie riverra remix)
אני יודע שאתה אוהב את זה :D
בקיצור אחד המסיבות הטובות שהייתי בחיים שלי... אבל לא אוכלת את המסיבות שהיו בטי אל וי שאני הייתי |
מגוטמן תמיד החזקתי וממש התלהבתי מלביא מאז המסיבה בטיאלוי, אז עם כזה סגל אי אפשר להפסיד :) שמייח שנהנת אחי |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by warpedd_
שמעתי שיש איזה מסיבה בטיאלוי ביום רביעי
משהו יכול לתת פרטים
!!!!! |
אני לא יודע הרבה פרטים אבל מה שאני כן יודע
זה שזה מסיבה ל-יא' ו-יב' , משהו כזה, ודיברתי עם יחצן והוא אמר לי שאני יכול לבוא
אני בכיתה י'.... מכירה מוקדמת 70 שקל ומכירה רגילה 90 או 100
מי מתקלט אין לי מושג אבל ממה שהבנתי זו תהיה מסיבה תותחית
וכנראה אני הולך!!!! |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני לא יודע הרבה פרטים אבל מה שאני כן יודע
זה שזה מסיבה ל-יא' ו-יב' , משהו כזה, ודיברתי עם יחצן והוא אמר לי שאני יכול לבוא
אני בכיתה י'.... מכירה מוקדמת 70 שקל ומכירה רגילה 90 או 100
מי מתקלט אין לי מושג אבל ממה שהבנתי זו תהיה מסיבה תותחית
וכנראה אני הולך!!!! |
את כל זה אני יודע
אבל אני רוצה לדעת מי מתקלט
שמעתי שיש איזה מסיבה ששלומי זידן נמצא שמה
ואני לאאאא רוצה לשמוע אותו |
|
|
| warpedd_ |
טוב מתברר שזאת מסיבת השקה לדיסק החש של עופר ניסים
שנותן שמה סט של 3 שעות
לי אין מה לחפש שמה;) |
|
|
| MoSH_MaN |
ב
TLV
יום חמישי בגגל הפיגועים עופר ניסים לא תיקלט אז היה טוב...חחח |
|
|
|
|