|
מסיבות ..... כנסו (pg. 192)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by princess cc
רגע..."הדום" לא בפגרה?
אניווי השבוע [בשישי] יש מסיבה טובה בטיאלוי יומולדת 7 לנקסט עם יהל, אז לכל מי שעבר 23 שווה לבקר...
אגב זו תהיה הפעם הראשונה שאני אהיה בטיאלוי איך אני מתרגשתתתתתתתתתת |
טוף אז הייתי אתמול בטיאלוי, איזה מועדון יה אללה! כמו שאתם אומרים... משו בסט, אניווי פתח את הערב הלפרין שהוא פשוט תותח, אחד הטובים [אחרי אליקו שלנו], אח"כ עלה יהל נתן סט משו אחוש, קיצר הייתה מסיבה לפנים, חזרתי לפני 4 שעות ואני עדיין מרגישה ת'באסים בתחת! אחת הטובות שהייתי בהן,[ היא יכלה להיות גם הטובה ביותר אם לא הייתי מביאה נפילה ברחבה שהרסה לי חצי ערב גם בגלל הכאב של הנפילה וגם בגלל הפאדיחה]
זהו... אה ורציתי להוסיף איזה מסיבות יש באיזור המרכזזזזזזזזזז איך לא עברתי לכאן קודם? איך? |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by guetag
בהתחלה הייתי מזיין לו את השכל על
AS THE RUSH COMES
ובערך לפני פסח הייתי מזיין לו את השכל על
LOVE COMES AGAIN
עכשוי אני כבר לא מזיין לו את השכל
מבקש פעם פעמיים ;) |
גילייייייייייייייייייייייי
איזה ליגה היתה אתמול כמה שתיייה :)
עלק עזבת בחורה בשיחים בגלל
AS THE RUSH COMES
:) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by guetag
לא בדיוק...
עזבתי מישהי כשהיה
LOVE COMES AGAIN
ולא הינו עדיין בשיחים ;) |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מלך! |
|
|
| eXeTik |
מה גילי, הבנתי הפסדתי את אחת המסיבות בצוף
כל מי שהיה שישי הזה אמר לי היה ליגה
טוב שלא כל העולם היה שם |
|
|
| princess cc |
ח'ברה תגידו יש משו היום בדום? ואם כן לאיזה גילאים?
תודיעו לי פליזזזזזז לא מצאתי כלום באתרים הרלוונטיים |
|
|
| FederalBI |
| אממ לפי מה שאני חושב הדום בפגרה עכשיו בימי שישי אבל פעם בימי שישי היה גיי פרנדלי , נראה לי הם העבירו את זה לווקס. |
|
|
| Sm0keMachine |
| אם אני לא טועה יש בדום בימי שישי עכשיו מסיבות לרוסים ! |
|
|
| princess cc |
דייייייייי סמעק עוד לא חזרו מפגרה?
טוף נו אז נלך לזמיר יש היום את דיג'יי ספיידר מישו מכיר? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by guetag
מי בא לצוף? |
:cool: |
|
|
| Sniper |
גם אני הייתי צריך לבוא לצוף
אבל בסוף כל הח'ברה עשו סוויצ' והחליטו ללכת לשפיים... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sniper
גם אני הייתי צריך לבוא לצוף
אבל בסוף כל הח'ברה עשו סוויצ' והחליטו ללכת לשפיים... |
אמרו לי הייתה ח-ר-א מסיבה בשפיים, חברים וידידות שלי עשו בסוף ערב אימה
איזה צחוקים... מי ידע שהצלצול זה במקור סרט יפני (והגירסא האנגלית הרבה יותר טובה ד"א) |
|
|
| Sniper |
ללא ספק היתה מסיבה חרא ככה ניראה לי בכל אופן
הגענו לשם ב12 וחצי ככה רק ראיתי את האנשים שעמדו בסלקציה ישר התבאסתי, כנ"ל חברים שלי
אז החלטנו ללכת ישבנו באוטו עד איזה אחת ורבע וחשבנו לאן נלך
בסוף אמרנו יאללה לצוף
הגענו ככה ברבע ל2 חיכינו בסלקציה עד 2 ועשרה ככה
אני כבר התבאסתי למה כבר ירד החשק מלחכות בסלקציה ועוד חבר גם
התבאס ואז בדיוק אמרתי יאללה נו באו נחתוך לאכול משהו ולישון
ובדיוק הכניסו אותנו, משום מה לא הצלחתי כ"כ להנות במסיבה
פגשתי את גילי
בפוקס אפילו לא זהיתי אותו משום מה.. פעם אחרונה שראיתי אותו היתה בסוהו לפני שנה וחצי ככה
לקראת שלוש וחצי ככה התחילו הבומים המסחריים הרגילים והמעצבנים
ו4 וחצי ככה התחילו חפירות (פסיכודאלי) ואז איך שהוא נהנתי...
חמש וחצי יצאנו
הגעתי עכשיו הבייתה:]
עושה מיקלחת פיפי ולישון:P
בואו נגיד שאחרי המסיבה הזזאת לא ניראה לי שאני ממשיך לצאת למסיבות בתדירות גבוהה כמו בחצי שנה האחרונה.. אני צריך קצת שקט וזמן לפנות גם לדברים אחרים, וגם הגעתי למסקנה שכל שבוע זה אותה מסיבה, אנשים, מוזיקה רק במקומות שונים, שמעוצבים כל אחד בדרך שלו... דיי נמאס בת'אחלס |
|
|
|
|