| Sniper |
*יום חמישי*
השעה 10.00 מתעורר אחרי שעתיים שינה ככה, אחרי לילה לבן בצבא
נכנס למקלחת בלה בלה
מתארגן וכו', מגיע השעה 11.40 יוצא לאסוף 2 חברים שלי
היעד: חממה.
סיבה: סוף טירונות אוג' 04 נח"ל (חבר שלי חגג שם, אז באתי להראות נוכחות)
מגיעים ב12 ועשרים ככה נכנסים מקבלים 2 חינמים וכניסה ב10, נכנסים למסיבה, חוברים אלינו עוד 2 ח'ברה והחבר החוגג, לאט לאט המקום הולך ומתמלא, בבנים!!!! 95% בנים 2% בנות ועוד 3% לא מזוהיים...
מוזיקה מסריחה, אווירה עוד יותר....
השעה 1.00 מחליטים לחתוך
היעד: הביתה, אך לפתע חל שינוי וקיבלנו 3 חינמים ווי אי פי ללכת
הקושי: גשם זלעפות!!! אי אפשר לזוז
השעה 1.10 חונים רצים לכיוון הסלקציה הראשונה, נכנסים אחרי 5 דקות, מעט רטובים מהגשם.. סלקציה שניה נכנסים דרך הכניסה של הבנות, חבר שלי מכיר שם את הבעלים של המסיבה, מקבלים חינמים ווי אי פי מתחלקים בכסף נכנסים..
חום אימיים במסיבה!! 60% בנים 40% בנות...
מתוך ה40% בנות 60% נראות סבבה..
מוזיקה בת זונה!!! אווירה הרבה יותר:]
השעה 3.00 נגמר המבצע עקב חוסר כח ועיפות יתר של כח הח'ברה..
חותכים הבייתה..
*יום שישי - שעות הבוקר*
השעה 9.00 בבוקר מסתובב במיטה פעם ראשונה, השעה 9.30 מסתובב פעם שניה.
השעה 10.00 מתעורר עם כאבי גרון ואוזניים חזקים מאוד!!!! חום אין..
*יום שישי - שעות הערב*
מסיבה = ממש לא!
אופציה לסרט או משהו ברגוע...
עד כאן, אלעד בן דוד:] |
|
|