|
מסיבות ..... כנסו (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אתה מזה בנאדם לא ברור אלון
ואנשים סתם עם חולצות בטן לא מגעילים אותך ?
סתם אנשים שמנסים להיות קלאברים ולא הולך להם לא מגעיל אותך
אתה נדבק סתם למילה ערס,
כמו שמוש אמר, תעזוב אותם בשקט, אני לא רואה כאלה בכלל אז כנראה שאתה סתם מגדיר את כולם כערסים
ואני לא אומר שבגלל שאני כן ואתה לא אז אני צודק
כולם אומרים את זה
:)
עכשיו מה הקשר איזה בגדים הוא לובש ?
אתה יודע איך ערסים מתלבשים ?
ערסים לובשים גופיה שתראה את כל השיער חזה שלהם שיראה כמה הם גברים,
בדיוק כמו שאלונה אוהבת,
מה הקשר בכלל למותג שהם לובשים ?
תראה את אורן למשל, כל הבגדים שלו זה קסטרו מן, הוא נראה לך ערס ?
יש לי חבר, אומנם מגבעת שמואל, אבל זה לא הנקודה, ראסמי יש לו הרבה כאוס
זה ממש לא קשור :)
והוא לא ערס :) |
|
|
| divx-master |
סתכלללללל בוא אני ינסה להסביר את עצמי
אני לא אומא שאנשים שלובשים קאסטרו מן וקאוס הם ערסים בכלל לא
גם לי יש הרבה קאסרט בארון
אבלל הרבהה ערסים התחילו ללבוש את זה
ייאוו עזוב לא יודע איך להסביר את זה
פשוט כל מסיבה אני רואהה חמולה של 200 איש שלובשים תחולצה הלבנה הזאת עם הצווארון כזהה שחור עד למטה
לא משנהה עזוז הקטע על הבגדים זה סתם .. לא רציני
אבל בקשר לקלאב - ערסים .. זה דיי מעצבן
שיש ערסים ואתה רואה שהם ערסים שמתלבשים כמו קלאברים
ותאמת הקלאברים שמלבשים "מוזר" לא מעצבנים אותי בכלל ויש לי כמה חברים שהם מתוך הקבוצה הזאת של האנשים האלה
ואיתם הכייי סבבה במסיבות !!!1
ולא עם ערסים שדוחפים וקופציםן עליך ואם משהו נתקע בהם אז הם ישר מתחילים מכות
כי מכות תמיד הורס מסיבות !!1
ואני לא מגדיר את כולם כערסים
סתכל במסיבות יש כמה סוגים של אנשים מבחינתי
תקלאברים
תאנשים הטובים שאוהבים ללכת למסיבות ונהנים
תקלאב - ערסים שהם קלאברים שהולכים מכות בדרך כלל
ותערסים שבאים למסיבה ללכת מכות ולמצוא זיון
אני לא אוהב במסיבות את הערסים ותקלאב ערסים כי בפעם ה - 1000000 הם הורסים מסיבות והמסיבות נחשבות לחרא כשיש אותם
הרי סתכל על המסיבות של הגייז - המסיבות שנחשבות למסיבותה כי טובות
אין שם ערס אחד !!1
אני בסך הכלל מחפש מסיבות שיש בהם סלקציה גבווהה
אני לא אומר שצריך להרחיק את הערסים ממסיבות שיצאו לאן שבא להם ושיעשו מה שבראש שלהם אני לא יגיד להם מה לעשות והמ לא
אבל אני מצפה ממהפקה שתסנן את הממש עבריינים שמח]שים רק מכות |
|
|
| Sniper |
תשמע חן הסיגריה באוזן זה מראה קצת על ערסיות כאילו סעממק
יש לך קופסת סיגירות בכיס אז אתה צריך גם אחת באוזן ?? באמת תיודע מה אולי אני טועה אבל שאני רואה מישו ככה זה קצת ניראה לי בן אדם ערס
אין כ"כ קשר למותגים שהוא לובש.. שלי רוב הבגדים זה פול אנד בר
דיזל ליוויס וקצת קסטרו פה ושם
אבל יש תערסים שמתלבשים כמו שחן אמר וזה ערס וזה לא ממש נעים ליראות במועדון אבל עדיין לי לא איכפת שיהיו חופשי שיהנו כל עוד הם לא מפריעים לי ואני לא מפריע להם אז שיהיו בראים אבל ברגע שהם מתחילים להציק אז זה באמת מעצבן
נגיד בעמק היה קצת ממש קצת ערסים והם רקדו והישתוללו וזה אז חברים שלי התחילו ליצחוק איתם (ועליהם) כאילו בסבבה הם לא תפסו את זה רציני והם היו ממש ערסים יש לי גם בביצפר מלא ערסים ואין סיבה שאני לא יסתדר איתם הם רוב הזמן אחלה ולפעמים שהם מעצבנים אני פשוט תופס מרחק מהם ולא מתחיל איתם וזהו אבל עדיין לערסים יש 2 קטגוריות
1)אלה שמציקים שמחפשים לריב
2)ואת אלה שאומרים עין תחת עין כאילו תתחיל איתי אני יתחיל איתך
אני מעדיף תשניים גם הראשונים פסדר לפעמים אבל פחות מעדיף לדבר איתם וכו' בוא ניסגור תדיון הזה ככה כולנו בני אדם כולנו שונים
אבל אין הבדל כי כולנו בסופו של דבר אחים
סוף פסוק, נקודה, סימן קריאה,סימן קריאה |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זאת גישה של ילד קטן אחי שלא מבין מהחיים שלו.. כמובן שאל תקח אישית
אני אומר שזה לא מה שהופך אותי לערס...
כי יש אנשים הומואים שיענו מחפשים ללכת מכות כדי להפחיד ילדים
הייתי במשחק כדורסל ברמת השרון עם הנבחרת של הבית ספר שלי... ובהפסקה איזה אחד כזה מתחיל להסתבלט עליי ועושה לי מה אתה מסתכל ותמשיך ללכת והכל
אז הראיתי לו שאני לא שם עליו זין ולא פוחד ממנו והוא עושה לי רוצה לקחת את זה החוצה אז אני עושה לו כן בוא עכשיו
חבר שלו עושה לי לא כדאי לך כי הוא פחד על חבר שלו קיצר בסוף אמרתי נוותר ובסוף המשחק נסגור איתו עניין
אחרי המשחק באתי עם חברים שלי אליו ועם מקלות כאלה של תופים (זה מה שהיה) כדי לראות אם הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא מסתלבט עליי
הוא קלט אותו מרחוק קפץ על האופנוע של חבר שלו וברח
אז מה אני מנסה להגיד לך? שיש כאלה הומואים שעושים את זה ולא כולם ערסים
אז תפסיקו עם הגישה הזאת |
אווווווו מטווווורף
:nervous::nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
חחח סתם גבר..
אבל מה אתם מדביקים תוויות
זה שאנשים אוהבים ללכת מכות ושמים סיגריות על האוזן
זה עושה אותם ערסים? |
|
|
| DjChook |
אלון תשמע אני הולך יחסית להרבה מסיבות ופעם אחת באמת ראיתי מכות מכות במועדון שזה היה באיזה פסטיבל בירה או משהו, לפני איזה שנתיים ב
ZOOM
בנמל ת"א
מאז ולפני זה, כל מועדון שהייתי וכל מסיבה, לא שמתי לב פעם אחת למכות, וזה שרואים ערסים, פאק, טראנס במיוחד, זה מוזיקה שנותנת לכל אחד להתבטאות איך שהוא רוצה |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
וזה הורס לך את המסיבה אלון אני לא מבין אותך , כאילו מה אכפת לך ?!
ויוווו אני הייתי בהלם שקראתי ש
"מי שהולך עם סיגריה באוזן הוא ערס"
זה השטות הכי גמורה ששמעתי
חברים שלי עושים את זה כדי להתחיל עם בנות יא מעפנים
יעני אתה בא ואז מישהי רואה שיש לך סיגירה ותבקש ממך ואז אתם מדברים ובלה בלה
יעני זה ממש לא בשביל להתלהב / לעשן אותה בכלל
ובקשר לקלאב-ערס, שיהיו אלף כאלה, לא מזיזים לי את הביצה |
איזה סקסי זה אם הם שמים את הסיגרייה בהרחבה!!
:eyespop: :tongue3 :eyespop: :eyespop: :tongue3 :crazy: |
|
|
| DjChook |
איך ידעת שדיברתי על יוז ? :)
ראסמי גם היה מצחיק שישבנו פעם אחת ואיזה ערס אחד בא וביקש את הסיגריה מהאוזן שלו
ואז הוא כזה עושה לו תודה וזה יעני מצלם את הפרצוף שלו, נותן לו כיף
ואח"כ יש לו בערך שבוע, שהערס הזה יזכור שהבנאדם הזה יצא גבר ונתן לו סיגריה
עד שמה לעשות, האייקיו הממוצע של הערס פשוט יגרום לו לשכוח אותו
וכמובן שאחרי שתי שניות כבר היה לחבר שלי עוד סיגריה באוזן :) |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה מזה בנאדם לא ברור אלון
ואנשים סתם עם חולצות בטן לא מגעילים אותך ?
סתם אנשים שמנסים להיות קלאברים ולא הולך להם לא מגעיל אותך
אתה נדבק סתם למילה ערס,
כמו שמוש אמר, תעזוב אותם בשקט, אני לא רואה כאלה בכלל אז כנראה שאתה סתם מגדיר את כולם כערסים
ואני לא אומר שבגלל שאני כן ואתה לא אז אני צודק
כולם אומרים את זה
:)
עכשיו מה הקשר איזה בגדים הוא לובש ?
אתה יודע איך ערסים מתלבשים ?
ערסים לובשים גופיה שתראה את כל השיער חזה שלהם שיראה כמה הם גברים,
בדיוק כמו שאלונה אוהבת,
מה הקשר בכלל למותג שהם לובשים ?
תראה את אורן למשל, כל הבגדים שלו זה קסטרו מן, הוא נראה לך ערס ?
יש לי חבר, אומנם מגבעת שמואל, אבל זה לא הנקודה, ראסמי יש לו הרבה כאוס
זה ממש לא קשור :)
והוא לא ערס :) |
ראסמי אורן לא כזזזזזזה ערס
ולך תדע אולי אלון אוהב אותם ככה עם החולצות בטן
יש לנו אחד בבית ספר עם חולצת בטן חמשוש פאגי כזה
אהה.. וראיתי גם 2 חמשושים ותיקים (טוענים שהם שישיסטים) שהם הולכים עם גופיות לבנות ועם מעילים של בנות (חם בחוץ) ומנענעים את הידיים מצד לצד ובאים ונותנים נשיקות לילדות
זה שיא הקוקסינלי
ילדים מגעילים:nervous: |
|
|
| DjChook |
מה אתה משחק אותה אתה הרי מחבב פאגז
;)
בכל מקרה, אורן לא ערס :)
ושכחת את תומר השביעיסט עם חולצות הבטן ? |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by divx-master
אני לא אומא שאנשים שלובשים קאסטרו מן וקאוס הם ערסים בכלל לא
גם לי יש הרבה קאסרט בארון
|
אם יש לך קאסטרו בארון זה לא טוב
קאסטרו זה לנשים :)
לא נורא לא נורא
אממ...
p.s
קרוקר זה גם של ערסים |
|
|
| divx-master |
איככסס סתם ילדים דוחים
יש את הברא הזה או איך שקוריאם לו איזהה מכועררר
דומה לשבי מפרפר נחמד |
|
|
| NaOren |
מה?????
מה עשיתם ממני נושא שיחה?
קאסטרו מן זה הבגדים הכי יפים שיש...
ואני לא ערס זה לא קשור!
ויאלה ערסים על הזיייין שלי אני הכי שונא אותם בעולם!!!!
סתם יותר ערבים ונאצים אבל לא קשור
:-) |
|
|
|
|