return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 127)
View this Thread in Original format
luckystrike
רק לידע הכללי כמה מפה התקשרו אלי שהייתי באילת
לשאול על הצוף - קיצר לא היה מסיבה בצוף השבוע
הם חזרו לחממה באופן חד פעמי ...

בגלל ששבוע לפני היה שם ניסיון אונס ולא סיימו את החקירה או משהוא
כזה וגם היה להם מלא בעיות טכניות בצוף אז שישי האחרון הייתה בחממה
המסיבה ...

איזה בעסה שהייתי באילת :)
אמרו לי היה בן זונה - הרחיבו את הכל ופתחו חצי מהחממה
למסיבת קצף ענקית !

...
yahel222
טוב יום שבת בקילומבו טיאלוי מסיבה אחרונה
עזבו תהנחות שהבאתי (4 חינם)
את השתיה שהבאתי (שמפניה, 4 ייגר דבש חינם ~

עליתי לדיג'יי לשאול את פלינר מתי בא שלומי זידן
איך שאני עולה לשם שלומי בא
נכנסתי התחלתי לדבר איתו חצי שעה מדברים
בסוף אני עושה לו היום אני רוצה לשמוע את פיל טיס של רובי ריוורה
פתאום הוא מראה לי וייניל של זה
אני לא האמנתי שאני רואה את זה הכי נדיייייייייייייר
אחרי זה שהוא ניגן טוב כמעט שמתי לו את זה בפטפיון
וגם הוא היה תותח !!!!
אין עליו !!!
חוץ מזה המסיבה היתה בסדר
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by luckystrike
רק לידע הכללי כמה מפה התקשרו אלי שהייתי באילת
לשאול על הצוף - קיצר לא היה מסיבה בצוף השבוע
הם חזרו לחממה באופן חד פעמי ...

בגלל ששבוע לפני היה שם ניסיון אונס ולא סיימו את החקירה או משהוא
כזה וגם היה להם מלא בעיות טכניות בצוף אז שישי האחרון הייתה בחממה
המסיבה ...

איזה בעסה שהייתי באילת :)
אמרו לי היה בן זונה - הרחיבו את הכל ופתחו חצי מהחממה
למסיבת קצף ענקית !

...

באסה שהייתה באילת?! אוקייייייי...

פיי איך הייתי מת לסוע השבוע למסיבה של היינקן סאנדנס בחוות היען..אנטוני פפה וסירקוליישן וחואן שם!
כבר תכננתי ללכת אבל בסוף התברר שאף אחד מהחברים לא יכול להביא אוטו...
:( :(:nervous:

יום שישי האחרון הייתי במסיבה הכי נפילה בארץ..הייתי ב"צרעה" (לייד ירושלים)..מקום פשוט חסר אוירה, 70 אחוז מהאנשים במועדון לא רוקדים..אפילו שיש שם אלכוהול (דווקא איכותי) בחינם:)
אבל בכל מקרה לא נורא - הייתי אמור לסגור שבת וחתכתי הביתה :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
באסה שהייתה באילת?! אוקייייייי...



*ציניות*
אחי ...
:p
hangover
סהר זנגלביץ' הערב בזמיר
w00t!!!

ואני חשבתי שלא יהיה לי מה לעשות ביום חמישי אחרי שסגרו את העונה באומן...
divx-master2
GAT RIMON ... 2003 .. GLORY MONDAYS


חברה יום שני זה מגיע לייין ימי שני בגת רימון התל אביבי!!
..לא לסגור הודעה בבקשה לקרוא עד הסוף ולהפנים....
כידוע יום שני הקרוב ליין הגת רימון נפתח אל הקהל השמינסטים לגילאי 17+
תעודות זהות חובה לבנים סלקציה חריפה מאוד בכניסה שגם אני אבצע אותה..
רועי פלינר, דרור , גבע, וטוכנר וסאם ינגנו בערב...
אלכוהול יוגש במחירים סמליים בלבד...
כניסה לאירוע תעלה 30 שקל בלבד ברשימות מוזמנים
...להצטרף לרשימות מוזמנים ולהוודע לעוד פרטים
067729888 או באייסיקיו...156508929
luckystrike
שוב פעם אם מישהוא רוצה להירשם ל"צוף" שירשום
פה שם ושם משפחה ....

...
TTman
quote:
Originally posted by luckystrike
שוב פעם אם מישהוא רוצה להירשם ל"צוף" שירשום
פה שם ושם משפחה ....

...



אחי דבר איתי באייסי או במסנג'ר אם יש לך

אני חייב לדבר איתך אחי
חייייייייייייייייייייבבבבבבבבבבבבבב
YuVaL
quote:
Originally posted by luckystrike
שוב פעם אם מישהוא רוצה להירשם ל"צוף" שירשום
פה שם ושם משפחה ....

...


מורן
אתה יכול לרשום מישהו בשבילי?
לא אותי
אבל אח של חברה של אחשלי?!
DjNumShum
מורן אתה יכול עדיין לרשום אותי ותחברה??

luckystrike
היה מטורף ב"צוף" ... פשוט מטורף !!!

מישהוא פה היה ?

חבל שלא רשמתם פה פרטים רשמתי יותר מ30 אנשים שם בשישי האחרון ...
TTman
quote:
Originally posted by luckystrike
היה מטורף ב"צוף" ... פשוט מטורף !!!

מישהוא פה היה ?

חבל שלא רשמתם פה פרטים רשמתי יותר מ30 אנשים שם בשישי האחרון ...




אחייייייייייייייי
אתה לא רציני אתה

הייתי שם, אבל לא הכניסו אותי ועוד חבר שלי בגלל שאנחנו ילידיי 84
את שאר החברים שלי הכניסו כי הם 83
אבל הם לא נכנסו בגלל שאנחנו לא נכנסנו


אחי דבר איתי איפשהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement