|
מסיבות ..... כנסו (pg. 127)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
רק לידע הכללי כמה מפה התקשרו אלי שהייתי באילת
לשאול על הצוף - קיצר לא היה מסיבה בצוף השבוע
הם חזרו לחממה באופן חד פעמי ...
בגלל ששבוע לפני היה שם ניסיון אונס ולא סיימו את החקירה או משהוא
כזה וגם היה להם מלא בעיות טכניות בצוף אז שישי האחרון הייתה בחממה
המסיבה ...
איזה בעסה שהייתי באילת :)
אמרו לי היה בן זונה - הרחיבו את הכל ופתחו חצי מהחממה
למסיבת קצף ענקית !
... |
|
|
| yahel222 |
טוב יום שבת בקילומבו טיאלוי מסיבה אחרונה
עזבו תהנחות שהבאתי (4 חינם)
את השתיה שהבאתי (שמפניה, 4 ייגר דבש חינם ~
עליתי לדיג'יי לשאול את פלינר מתי בא שלומי זידן
איך שאני עולה לשם שלומי בא
נכנסתי התחלתי לדבר איתו חצי שעה מדברים
בסוף אני עושה לו היום אני רוצה לשמוע את פיל טיס של רובי ריוורה
פתאום הוא מראה לי וייניל של זה
אני לא האמנתי שאני רואה את זה הכי נדיייייייייייייר
אחרי זה שהוא ניגן טוב כמעט שמתי לו את זה בפטפיון
וגם הוא היה תותח !!!!
אין עליו !!!
חוץ מזה המסיבה היתה בסדר |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רק לידע הכללי כמה מפה התקשרו אלי שהייתי באילת
לשאול על הצוף - קיצר לא היה מסיבה בצוף השבוע
הם חזרו לחממה באופן חד פעמי ...
בגלל ששבוע לפני היה שם ניסיון אונס ולא סיימו את החקירה או משהוא
כזה וגם היה להם מלא בעיות טכניות בצוף אז שישי האחרון הייתה בחממה
המסיבה ...
איזה בעסה שהייתי באילת :)
אמרו לי היה בן זונה - הרחיבו את הכל ופתחו חצי מהחממה
למסיבת קצף ענקית !
... |
באסה שהייתה באילת?! אוקייייייי...
פיי איך הייתי מת לסוע השבוע למסיבה של היינקן סאנדנס בחוות היען..אנטוני פפה וסירקוליישן וחואן שם!
כבר תכננתי ללכת אבל בסוף התברר שאף אחד מהחברים לא יכול להביא אוטו...
:( :(:nervous:
יום שישי האחרון הייתי במסיבה הכי נפילה בארץ..הייתי ב"צרעה" (לייד ירושלים)..מקום פשוט חסר אוירה, 70 אחוז מהאנשים במועדון לא רוקדים..אפילו שיש שם אלכוהול (דווקא איכותי) בחינם:)
אבל בכל מקרה לא נורא - הייתי אמור לסגור שבת וחתכתי הביתה :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
באסה שהייתה באילת?! אוקייייייי...
|
*ציניות*
אחי ...
:p |
|
|
| hangover |
סהר זנגלביץ' הערב בזמיר
w00t!!!
ואני חשבתי שלא יהיה לי מה לעשות ביום חמישי אחרי שסגרו את העונה באומן... |
|
|
| divx-master2 |
GAT RIMON ... 2003 .. GLORY MONDAYS
חברה יום שני זה מגיע לייין ימי שני בגת רימון התל אביבי!!
..לא לסגור הודעה בבקשה לקרוא עד הסוף ולהפנים....
כידוע יום שני הקרוב ליין הגת רימון נפתח אל הקהל השמינסטים לגילאי 17+
תעודות זהות חובה לבנים סלקציה חריפה מאוד בכניסה שגם אני אבצע אותה..
רועי פלינר, דרור , גבע, וטוכנר וסאם ינגנו בערב...
אלכוהול יוגש במחירים סמליים בלבד...
כניסה לאירוע תעלה 30 שקל בלבד ברשימות מוזמנים
...להצטרף לרשימות מוזמנים ולהוודע לעוד פרטים
067729888 או באייסיקיו...156508929 |
|
|
| luckystrike |
שוב פעם אם מישהוא רוצה להירשם ל"צוף" שירשום
פה שם ושם משפחה ....
... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שוב פעם אם מישהוא רוצה להירשם ל"צוף" שירשום
פה שם ושם משפחה ....
... |
אחי דבר איתי באייסי או במסנג'ר אם יש לך
אני חייב לדבר איתך אחי
חייייייייייייייייייייבבבבבבבבבבבבבב |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שוב פעם אם מישהוא רוצה להירשם ל"צוף" שירשום
פה שם ושם משפחה ....
... |
מורן
אתה יכול לרשום מישהו בשבילי?
לא אותי
אבל אח של חברה של אחשלי?! |
|
|
| DjNumShum |
| מורן אתה יכול עדיין לרשום אותי ותחברה?? |
|
|
| luckystrike |
היה מטורף ב"צוף" ... פשוט מטורף !!!
מישהוא פה היה ?
חבל שלא רשמתם פה פרטים רשמתי יותר מ30 אנשים שם בשישי האחרון ... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היה מטורף ב"צוף" ... פשוט מטורף !!!
מישהוא פה היה ?
חבל שלא רשמתם פה פרטים רשמתי יותר מ30 אנשים שם בשישי האחרון ... |
אחייייייייייייייי
אתה לא רציני אתה
הייתי שם, אבל לא הכניסו אותי ועוד חבר שלי בגלל שאנחנו ילידיי 84
את שאר החברים שלי הכניסו כי הם 83
אבל הם לא נכנסו בגלל שאנחנו לא נכנסנו
אחי דבר איתי איפשהו |
|
|
|
|