| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
בוא נגיד שאם תהיה לי נגיד הזדמנות ללכת מכות עם ערס נגיד באילת שאני בחיים לא יפגוש אותו שוב אני יפוצץ אותו מכות!!!!
וזהו!
|
אתה עושה את זה אני לא מרחם עליך
טיפ מספר אחד שאתה באילת
אל תתחיל מכות שם עם אף אחד למה אתה לא מכיר שם את האנשים
בעיר שלך אתה עוד יודע פה ושם מי יכול להיות לך מסוכן אבל אילת זה הדבר הכי מסוכן שיש
יש שם דקירות חופשי על כלום... שאני הייתי נדקר שם איזה אחד בן 19 על ידי מישהו בן 17 או להפך... לא יודע בדיוק
קיצר מסוכן מאוד להתחיל מכות במקום שאתה לא מכיר
ואם אתה נתקל במישהו אילתי... טוס לו מהפרצוף כמה שיותר מהר למה חצי אילת תהיה עליך תוך רגע
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דפוק אתה אלון!!!
ורועי וחן הינה אלון נתן דוגמא טובה להיתנהגות של חלק מהערסים שמחפשים עם מי לריב... (זה עם הזרחן) אני מדבר על כאלה אנשים |
שירן נתן דוגמה שיש לו שני סטיקלייטים והוא לא רוצה להביא לג'וק הזה כי הוא לא פראייר
בראסמי עכשיו... היה הורג אותו אם הוא היה מביא לו את אחד הסטיקלייטים לכמה דקות? לא נראה לי
אז למה לעשות סרטים מכל דבר קטן
התחילו איתך סתם ככה בקטנות? תבליג...
התחילו לדפוק בך אל תצא פראייר
טיפ שני... מתחילים להביא לך מכות 10 ילדים ואתה אחד?
אתה בטוח תקבל מכות רצח... המטרה שלך זה להכניס לפחות אחד לבית חולים שיבין שלמרות שהם היו 10 הם יסבלו
אתה בכל מקרה תקבל את המכות אז הקטע הוא לדפוק בכמה שיותר
ואתם פשוט מגעילים אותי עם כל הקטע של מותגים = ערסים
זה זיוני שכל גדולים ביותר
אני הולך רק עם גופיות צמודות וכאלה דבריחם... זה הופך אותי לערס?
תתחילו לחשוב בהגיון לרגע... אתם מזיינים פה את השכל כל כך הרבה על כלום!!!
ואלעד עוד משהו...
אמרת שבעמק ראית ילדים שרוקדים כמו מטורפים...
אולי זה הייתי אני? כי אני הייתי שיכור לגמרי וחברים שלי אמרו שהתפרעתי שם כמו אני לא יודע מה
אז אתה רוצה להגיד לי שאני ערס כי התפרעתי קצת שהייתי שיכור?
אני אשכרהלא מבין אתכם!!! |
|
|