|
מסיבות ..... כנסו (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אךךך בחזרה לישון עכשיוו
חזרתי מביצפר לפני שעהה פנאניי
אני הולך לאכול ולידפוק שינהה
:]]]]] |
|
|
| DjNumShum |
הייתי במסיבה הכי מצחיקה בארץ
בבייס בנמל
מוסיקה שחורה
איזה מצחיק זה יאללה
כל תימני רושם הוא ניגר מהארלם
חחחח
אבל מצחיק דווקא תלבושות יפות
ואחלהההה מוסיקה |
|
|
| Sniper |
| מממממממ יש היום קיוג'ה המסיבה היחידה ששמעתי עליה היום |
|
|
| Hell_Copter |
יש איזה מועדון חדש בתל אביב שקוראים לו
cream
יענו הוא לא חדש אבל יש ליין חדש שם...
שתיה חינם גם והכל...
בטיילת הבנתי זה |
|
|
| oDrori |
1) אנשים, יום שישי הבא יש מסיבה ברעננה במקום חדש בשם
sparks
אני לא יכול להבטיח כלום חוץ מזה שאנשים וכנראה רושמים אותי על ההזמנה חוגג יומולדת... אני אשמח לראות את כולם שם, שתייה חינם ומכירה מוקדמת 50 ש"ח... יש צ'אנס שנאי פוגש שמה מישהו?
2) רועי אחי, דיברתי עם האחראי על המקום פה בגעש, הוא לא שמע על המעבר של הלימבו בכלל...
soemthing's fishy |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
1) אנשים, יום שישי הבא יש מסיבה ברעננה במקום חדש בשם
sparks
אני לא יכול להבטיח כלום חוץ מזה שאנשים וכנראה רושמים אותי על ההזמנה חוגג יומולדת... אני אשמח לראות את כולם שם, שתייה חינם ומכירה מוקדמת 50 ש"ח... יש צ'אנס שנאי פוגש שמה מישהו?
2) רועי אחי, דיברתי עם האחראי על המקום פה בגעש, הוא לא שמע על המעבר של הלימבו בכלל...
soemthing's fishy |
דיסקוטק ברעננה?
על הפנים אחי........
אבל יש מצב שאני יבוא... ואני ינסה להביא אנשים איתי כמובן
ואני יצפה אולי לפיצוי הולך :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני יצפה אולי לפיצוי הולך :D |
Would that be in cash or blows? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
Would that be in cash or blows? |
במני מזומני
את המציצות תשמור לאלעד ולסוכריית בשר שלו שלא נגמרת |
|
|
| DjNumShum |
למה דווקא דיסקוטק ברעננה יכול להיות נחמד
יש כוסיות |
|
|
| MoSH_MaN |
אסטריד ב
TLV
בראשון לדצמבר
!!!
אני בטוח הולך
70 שקל
יא+
אההההההההההההההה היא תותחית
אשכרה טיאסטו
סגנון ממש דומה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אסטריד ב
TLV
בראשון לדצמבר
!!!
אני בטוח הולך
70 שקל
יא+
אההההההההההההההה היא תותחית
אשכרה טיאסטו
סגנון ממש דומה! |
זין!!!
אני שם בדוק!! |
|
|
| oDrori |
| יש מצב שגם אני.... :) למרות שאסטריד לא לגמרי אני... |
|
|
|
|