|
מסיבות ..... כנסו (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
די כבר עם הטמטום הזה!!!
אתה אומר שערסים נדחפים להגיע ראשונים להכנס? אז אני אומר לך שכולם עושים את זה
אתה אומר שיש חמולות בדיסקוטק? אז אני אומר לך שגם אנחנו מגיעים לפעמים בחמולה של 20 איש לפחות... דרורי יעיד... ואנחנו לא ערסים
אתה אומר יש סלקציה? אני אומר זה זיון שכל למה כולם נכנסים בסוף הם לא יעיפו משם ילדים רק בגלל איך שהם נראים בחיים ואם כן אז אני למשל הייתי תובע
לא משהו אישי אבל יש לך גישה של ילד מטומטם לגמרי!!! |
|
|
| Sniper |
רועי אחי אתה מה זה לא צודק!! בקשר לסלקציה תלוי בבן אדם של המסיבה
המסיבה הראשונה בקיוגה היה סלקציה ממש כבדה
וילדים שפשוט לא ניראו לסלקטור פשוט לא ניכנסו הבן אדם אמר להם
במילים האלה:
"חמודים אתם לא ניכנסים"
ומשו מצחיק פה שאחד האימהות היתקשרה לחבר שלי ואמרה לו שהוא חרא של בן שהוא לא הכניס את הבן שלה למסיבה
וערסים זה אלה שהולכים עם הסיגריה באוזן ואלה שמחפשים לריב!! בזמן האחרון יש פחות ופחות ערסים במסיבות כאילו יש אבל הם לא מזיקים כמו פעם
הערסים של פעם היו רבים מכות עם השומרים סתם בשביל הכיף וגם היו מנסים להיכנס בלי כסף ולהיתפללח בקיצר אלו שעושים בלאגן
ובאמת בזמן האחרון אין כבר הרבה כאלה
מעניין לאן הם נעלמו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
רועי אחי אתה מה זה לא צודק!! בקשר לסלקציה תלוי בבן אדם של המסיבה
המסיבה הראשונה בקיוגה היה סלקציה ממש כבדה
וילדים שפשוט לא ניראו לסלקטור פשוט לא ניכנסו הבן אדם אמר להם
במילים האלה:
"חמודים אתם לא ניכנסים"
ומשו מצחיק פה שאחד האימהות היתקשרה לחבר שלי ואמרה לו שהוא חרא של בן שהוא לא הכניס את הבן שלה למסיבה
וערסים זה אלה שהולכים עם הסיגריה באוזן ואלה שמחפשים לריב!! בזמן האחרון יש פחות ופחות ערסים במסיבות כאילו יש אבל הם לא מזיקים כמו פעם
הערסים של פעם היו רבים מכות עם השומרים סתם בשביל הכיף וגם היו מנסים להיכנס בלי כסף ולהיתפללח בקיצר אלו שעושים בלאגן
ובאמת בזמן האחרון אין כבר הרבה כאלה
מעניין לאן הם נעלמו |
ממך ממש לא צפיתי את זה...
סלקציה זה אסור על פי החוק אם לא ידעת נתחיל מזה
אבל לא משנה
אתה רוצה להגיד לי שאם עכשיו אני שם סיגריה באוזן ומחפש מכות עם מישהו אני אוטומטית ערס?
או שבעצם אם אני ישמע פסיכודאלי ומזרחית אני ערס...?
לא האמנתי עליך שאתה גם בגישה הזאת... לא מתאים לך |
|
|
| Sniper |
רועי אחי כניראה שלא הבנת אותי או שאני הסברתי את עצמי לא נכון
אני מיתכוון שזה נותן מראה של ערס
ותרוצה להגיד לי שאתה הולך למסיבה סתם ככה לריב עם מישו?? פשוט בע לך לתת למישו מכות??? זה מראה על ערסיות זה מאפיינים שתשיאל כל אחד
ויגיד לך שכן
אם מישו התחיל איתך אז סבבה תן לו מכות מצדי תהרוג אותו אבל סתם ככה
זה או שהבן אדם חמום מוח או שיש לו נטייה קטנה לערסיותת
בעיקרון זה לדעתי ערס כל אחד והדעה שלו
מבין
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
רועי אחי כניראה שלא הבנת אותי או שאני הסברתי את עצמי לא נכון
אני מיתכוון שזה נותן מראה של ערס
ותרוצה להגיד לי שאתה הולך למסיבה סתם ככה לריב עם מישו?? פשוט בע לך לתת למישו מכות??? זה מראה על ערסיות זה מאפיינים שתשיאל כל אחד
ויגיד לך שכן
אם מישו התחיל איתך אז סבבה תן לו מכות מצדי תהרוג אותו אבל סתם ככה
זה או שהבן אדם חמום מוח או שיש לו נטייה קטנה לערסיותת
בעיקרון זה לדעתי ערס כל אחד והדעה שלו
מבין
? |
זאת גישה של ילד קטן אחי שלא מבין מהחיים שלו.. כמובן שאל תקח אישית
אני אומר שזה לא מה שהופך אותי לערס...
כי יש אנשים הומואים שיענו מחפשים ללכת מכות כדי להפחיד ילדים
הייתי במשחק כדורסל ברמת השרון עם הנבחרת של הבית ספר שלי... ובהפסקה איזה אחד כזה מתחיל להסתבלט עליי ועושה לי מה אתה מסתכל ותמשיך ללכת והכל
אז הראיתי לו שאני לא שם עליו זין ולא פוחד ממנו והוא עושה לי רוצה לקחת את זה החוצה אז אני עושה לו כן בוא עכשיו
חבר שלו עושה לי לא כדאי לך כי הוא פחד על חבר שלו קיצר בסוף אמרתי נוותר ובסוף המשחק נסגור איתו עניין
אחרי המשחק באתי עם חברים שלי אליו ועם מקלות כאלה של תופים (זה מה שהיה) כדי לראות אם הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא מסתלבט עליי
הוא קלט אותו מרחוק קפץ על האופנוע של חבר שלו וברח
אז מה אני מנסה להגיד לך? שיש כאלה הומואים שעושים את זה ולא כולם ערסים
אז תפסיקו עם הגישה הזאת |
|
|
| Sniper |
טוב תשמע אחי כמו שאמרתי כל אחד עם הדעה שלו
ביננו אני בן אדם ממש ביקורתי ושלא דופק חשבון ואם משו מציק לי אני יגיד בפנים גם אם זה לא יפה
ושאני מיסתכל על בן אדם אני מיסתכל עליו פעמיים ואז ישר חושב על הדעה שלי כלפיו בכל אופן
תיראה שבן אדם ניראה ככה (תיכף אני יפרט) אז לדעתי הוא ערס ככה זה מה שאני חושב ולא יעזור כל הדיון הזה פה ככה הדעה שלי ואני בד"כ לוקח לי הרבה זמן לשנות דעה
מאפיינים
1)צורת דיבור
2)התיחסות לאנשים
3)היתנהגות
4)צורת לבוש
5)כל הדברים הקטנים שאמרתי כל מיני תוספים נגיד יהיה לו איזה גורמט בעובי של 5 מטר
זה הדעה שלי
נ.ב
יש גם ערסים שהם בסדר שרק שאתה מתחיל איתם אז הם יריבו איתך ויאמו ויגלו תצד הערסי שלהם עם כאלה אנשים לא ממש איכפת ולא מזיז לי ביכלל שיהיה ערסים במסיבות זה לא מפריע לי אני יודע שאני בסדר איתם אז הם בסדר איתי זהו בס"כ
זכותך לחשוב מה שאתה רוצה ואני מכבד כל דעה שלך גם אם היא לא ניראת לי |
|
|
| oDrori |
| תעמיקו בוויכוח שבא, אבל תעשו משהו שהייתם צריכים לעות מהתחלה: תגדירו מהו ערס... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
תעמיקו בוויכוח שבא, אבל תעשו משהו שהייתם צריכים לעות מהתחלה: תגדירו מהו ערס... |
תיראה תפוסט הקודם שלי
רשמתי
מאפיינים
:]
טוב אני זז לעשות שיעורים!! בעע
שונא את זה |
|
|
| divx-master |
גם זה ערס בשביל בערך אותו דברק
הלבוש
האביזרי לבוש(שרשראות וכ"ו)1
הדיבור
ההתנהגות ועוד מלאא דבריםם
אבלל יש הבדל בין ערסים לערסים של מסיבות
יש את הערסים של השכונה !!! שהם תמיד יושבים חמולה בדרך כלל עם עוד כמה פרחות ומעשנים
ויש את הערסים של המסיבות
הקלאב - ערסים
שהם מנסים לחקות את הקלאברים אבל ממש לא הולך להם
הם אולי מתלבשים פחות או יותר כמוהם אבל כל השאר ממש לא דומה שזה הריקוד וההתנהגות והכלל
בגלל זה אני שונא את הערסים של המיסבות כי הם חושבים שהם קלאברים ושהם שולטים במסיבה וזה מרגיז כי הם תופזים גובה וחושבים שכל המקום שלהם ושזה מסיבת מתנס והם מתחילים לדחוף ולקפוץ כמו חסרי חיים |
|
|
| DjChook |
וזה הורס לך את המסיבה אלון אני לא מבין אותך , כאילו מה אכפת לך ?!
ויוווו אני הייתי בהלם שקראתי ש
"מי שהולך עם סיגריה באוזן הוא ערס"
זה השטות הכי גמורה ששמעתי
חברים שלי עושים את זה כדי להתחיל עם בנות יא מעפנים
יעני אתה בא ואז מישהי רואה שיש לך סיגירה ותבקש ממך ואז אתם מדברים ובלה בלה
יעני זה ממש לא בשביל להתלהב / לעשן אותה בכלל
ובקשר לקלאב-ערס, שיהיו אלף כאלה, לא מזיזים לי את הביצה |
|
|
| MoSH_MaN |
עזבו אותכם כבר מערסים
אנערףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
וזה הורס לך את המסיבה אלון אני לא מבין אותך , כאילו מה אכפת לך ?!
ויוווו אני הייתי בהלם שקראתי ש
"מי שהולך עם סיגריה באוזן הוא ערס"
זה השטות הכי גמורה ששמעתי
חברים שלי עושים את זה כדי להתחיל עם בנות יא מעפנים
יעני אתה בא ואז מישהי רואה שיש לך סיגירה ותבקש ממך ואז אתם מדברים ובלה בלה
יעני זה ממש לא בשביל להתלהב / לעשן אותה בכלל
ובקשר לקלאב-ערס, שיהיו אלף כאלה, לא מזיזים לי את הביצה |
הקטע על הסיגריה גם לפי דעתי לא נחשב ללמש ערסים
למרות שבדרך כלל ערסים הולכים ככה ...
טב אבל יש אלףף דוגמאות
גם קאוס וקסטרו מן הפכו להיות חברה של ערסים
אבל שוב לא כל מי שלובש קאוס הוא ערס
עכשיו בקשר לזה שזה מעצבן אותי אז כן זה שיאא המעצבן אותי
לא יודע למה אחי אבל זה כזה מעצבן לראות ערסים עם חולצות בטן שמשחקים אותה קלאברים
לא יודע למה אבל זה מרגיז |
|
|
|
|