|
מסיבות ..... כנסו (pg. 187)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טחינת צבא + פרידה מחברה = חרמנות
חרמנות + בית ריק + בנות = :D
בית ריק + אני + אתה = :nervous:
סתם אחי, אם אתה לא הולך למסיבה מחר אתה מוזמן
let me know |
חחחחחחחחח אהבתי את היציאה הזאת שלך :)
בכל אופן...
אני עובד כמו מפעל פלסטיק וממחזר עכשיו הרבה פחיות... אם אתה מבין למה אני מתכוון... זה מה יש כרגע...
מחר נראה כבר מה נסגר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני עובד כמו מפעל פלסטיק וממחזר עכשיו הרבה פחיות... |
חחחחחחחחחחח
מדברים על יציאות... אהבתי! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בכל אופן...
התקשר אליי אתמול יחצן מה-E ואמר לי שיש מחר בר חופשי לגמרי כל הלילה
מה שאומר וודקה רד בול חופשי וייגר חופשי
נראה לי דווקא תופס לא רע בכלל!!
מה אתם אומרים? |
אני בספק שהם באמת מביאים ייגר חופשי! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני בספק שהם באמת מביאים ייגר חופשי! |
שמע...
היחצן הביא לי את המילה שלו
וזה לא סתם איזה יחצןשאני לא מכיר והתקשר אליי
זה אחד שמתקשר אליי כל שבוע ומזמין אותי למסיבות... וואלה אז יש מצב
חוץ מזה.. .שבוע שעבר היה שם ייגר חופשי עד 1
אז אולי כן יש מצב |
|
|
| Sniper |
הייתי בנטאשה היה סבבה
הרבה זמן לא הייתי שם
מחר, כאילו היום לא יודע לאיזה מסיבה נלך
כניראה לשקוף זה מה שחבר שלי אמר לי
בכל אופן מי ששאל פה איפזה חוף הסירונית
אני יודע שיש בנתניה חוף כזה
ולא שמעתי על שום מסיבה. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sniper
בכל אופן מי ששאל פה איפזה חוף הסירונית
אני יודע שיש בנתניה חוף כזה
ולא שמעתי על שום מסיבה. |
תודה גבר..
נראה כבר מה יהיה..
חייב איזה מסיבה לפני שאני יוצא לסמינר.. |
|
|
| Sniper |
| אני כניראה יהיה בשקוף היום |
|
|
| Sm0keMachine |
הייתי אתמול במועדון
SO
מועדון חדש שנפתח לא מזמן בת"א
אני וחבר שלי, שהיה בתחרות הדיג'ייז של היינקן ט'ירסט היינו מוזמנים של הדיג'יי רועי טוכנר (הסתחבקנו איתו אחרי התחרות)
ניגן שם סאם פאנקי פיש מוזיקת טרייבל/טכנו הזויה לגמרי..לא הכרתי כלום ממה שהוא שם..חוץ מב3:40 לפנות בוקר הוא פתאום הפיל את
Three Drives - Greece 2000 :eyes:
ואחרי זה עלה טוכנר והביא בראש עם טכנו לפרצוף ולאט לאט העלה ביפיאם והגיע לקלאב-טראנס..
שם את
whirlpool - under the sun (solarstone remix)
love comes again...
אחרי זה הלכנו לאכול עם טוכנר וצוקיאל, למי שמכיר, בדיקסי.. חבל על הזמן איזה מפוצץ דיקסי ב6:30 בבוקר..חיכנו בתור חצי שעה...
בקיצור היה קצת שינוי בשגרה אתמול..
במקום להתפחלץ מאלכוהול ולנשוך בנות מסכנות..שתיתי כמה בירות ונהניתי מהמוזיקה...:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
בשקוף היה בסדר לא מי יודע מה
נחמד לא יותר מזה
כוסיות היה והמון אבל מוזיקה לא יודע.. כאילו היה כזה מוזר
חפיף
בקיצר
Love Comes Again
מתחיל לפוצץ!!!! כל מסיבה לאחרונה אני שומע את זה |
|
|
| Sm0keMachine |
אחי זה ידוע שטיאסטו מלך ישראל :D
אהההה ושכחתי
Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana Remix)
טוכנר שם את זה אתמול...
פשוט קטע חזקקק למועדון...
איזה מצחיק זה לראות את הבנות מגיבות לקטע הזה.. בקטע של הסינטי כולן כזה רוקדות לאט עם רגש..
ואז הן מקבלות בומים לפרצוף חחחחחח :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי שוב בפלג...
לא יודע... היה קהל די מגעיל אני חייב לציין
אולי היו פה ושם כוסיות אבל היו גם ים ערסים...
קיצר... היה בסדר... לא משהו מיוחד
הכי נחמד שבאמצע המסיבה ראיתי חבר מהצבא ואז הוא שאל אותי אם אני רוצה לשתות אז יצאנו לאוטו שלו ושתינו וודקה תפוזים
רק שהוודקה הייתה סמירנוף... איכות או לא איכות :)
ועוד משהו... מעצבן שחינם שם זה 10 שקל... :rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הייתי שוב בפלג...
לא יודע... היה קהל די מגעיל אני חייב לציין
אולי היו פה ושם כוסיות אבל היו גם ים ערסים...
קיצר... היה בסדר... לא משהו מיוחד
הכי נחמד שבאמצע המסיבה ראיתי חבר מהצבא ואז הוא שאל אותי אם אני רוצה לשתות אז יצאנו לאוטו שלו ושתינו וודקה תפוזים
רק שהוודקה הייתה סמירנוף... איכות או לא איכות :)
ועוד משהו... מעצבן שחינם שם זה 10 שקל... :rolleyes: |
אמרתי לך עוד מסיבה שעברה... מגעיל שם
זה עצוב אבל חוץ מהצוף לא נראה לי יש מקומות נורמאלים באיזור השרון
| quote: | Originally posted by Sniper
בקיצר
Love Comes Again
מתחיל לפוצץ!!!! כל מסיבה לאחרונה אני שומע את זה |
זה התמסחר בטירוף, מאז ש-99 התחילו לנגן את זה... |
|
|
|
|