| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב אני מהאנשים שנשארים עד סוף המסיבה! :)
אבל בלי קשר, המקום היה מפוצץ עדיין ב5 בבוקר אז אפשר היה להמשיך... |
ת'כלס אם המסיבה מפוצצת עדיין אז למה לחתוך
אני לא מבין דברים כאלה לפעמים
תזרמו... אז יקח עוד כמה דקות
למה להיות קקות בלבן?! |
|
|