|
מסיבות ..... כנסו (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
בסוף הלכתי לתל יצחק
היינו שמה מהפורום אני רועי גרור ואייל שתיקלט
באולם הראשי לא היה משהו מיוחד
גם לא הייתי שמה רוב הזמן
אבל ההפתעה היתה באולם החדש שהם פתחו
שכל פעם עלה שמה דיג'יי אחר שנתן בראש
וגם היה שמה סבבה כי לא היה צפוץ והיה אוויר
נראה לי פעם ראשונה שנהניתי בתל יצחק:D |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא נהניתי משהו מיוחד בתל יצחק...
המוזיקה לא הייתה כל כך משהו וסתם באמצע הייתה לי הרגשה מסריחה כזאת ולא התחשק לי לרקוד
בא לי להרוג אותם על הוודקה תפוזים המגעיל שלהם
כל פעם זה נהיה יותר מגעיל!!!!!!!!!!!
ושבוע הבא יש מסיבה בעמק 51 בהפקה של הלימבו או משהו בסגנון
מה שכן העמק 51 זה מקום משהו בנזונה!!!!! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
שבוע הכא יש לימבו? |
שבוע הבא יש משהו טוב...
תבואו
אני לא זוכר איך קוראים לזה...אני יודיע לכם עוד מעט
אלון
divx-master
מיחצן לשם... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by warpedd_
היינו שמה מהפורום אני רועי גרור ואייל שתיקלט
|
מ.... אני מניח שאני זה הגרור? חחחח... אהבתי את הכינוי\שם החדש אבל אני אשאר עם הישן שלי
;)
סה"כ היה די טוב... רחבה ראשית צולעת ויצאתי קצת מבואס כי איזה כוסית רצתה שתייה ולא יכלתי לספק לה
:whip:
חוצמזה היה חביב, נהניתי מהמפגש המורחב יחסית
:)
ואייל הרביץ בפיץ' בסט שלו, באמת היה די באנגינ' ברחבה הקטנה |
|
|
| Pinto |
| quote: | | Originally posted by oDrori ואייל הרביץ בפיץ' בסט שלו, באמת היה די באנגינ' ברחבה הקטנה |
מי זה אייל ? מהפורום ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Pinto
מי זה אייל ? מהפורום ? |
dj_trinity |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by NaOren
שבוע הבא יש משהו טוב...
תבואו
אני לא זוכר איך קוראים לזה...אני יודיע לכם עוד מעט
אלון
divx-master
מיחצן לשם... |
השבועעע בסטודיו היה מגעעיילללללל בעעעע היו אוליי 200 איש ומתוכם 190 איש היו ערסים ופרחות מגעילות
הסטודיו הולך ומתגרעעעעע משבוע לשבוע
צצות אייס אמר שב26 אינ חושב תיהיה מסיבההה משההוו עצבניי שםם
חגיגת שנה לסטודיו
לפי דעתי הם סתם מנסים להחיות את המקום אבל זה לא ממש ילך להם
עכשיו היה את האזימוט שזה מקום ל - 350 - 400 איש
והיו בפנים איזה 800
הרי צוות אנרגיי מומחים בלדחוס פיי 200000 אנשים ממה שאפשר ( לילנבלום )1
ומהה שנשארר זההה רקקק הקומפורטט
שהוא ממשש מקום חמודדד .. תיהיה סלקציהה כבדהה .. והרבהה כוסיות זה בטוח
אזזז אם משוה מעוניין לבוא ורוצה הנחה או חינם אז לפנות אלי אפשר לסדק משהו |
|
|
| Sniper |
העמק זה מקום חבל על הזמן!!!
פעם אחרונה שהייתי זה היה לפני שנתיים משו כזה
גם צח היה שם אבל לא ניפגשנו לצערי
ממממממ ב 30 אם אני לא טועה אמורה להיות שם מסיבה טובה...
איזה מישו שאני מכיר מארגן אבל רק שתדעו שהוא עושה מסיבת כסף... כאילו הוא הולך להכניס הרבה הרבה הרבה הרבה אנשים ולישחוט מחירים |
|
|
| YuVaL |
יום שישי הייתי בספייס בראשון
מקום דיי נחמד
חשבתי שיהיה שם פול ערסים
ובקושי היה....
פוללללל כוסיותתתתתתתתת
איזה 200 בנות ו10 בנים...
:D
קיצר עידן הפגיז שם אחו שמוליק....
היה טוב.. |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה?
יפה יפה
תגיד איזה שירים הוא שם עכשיו? |
|
|
| DjChook |
שבוע בעבר בסטודיאו גם היה צפוף , אבל דווקא הקהל היה בסדר, יותר מדי בנים אבל חפיף
וקומפורט אחי, זה מקום של פריקים :) |
|
|
| digit4lic |
אני בן 14.5
אבל אומרים לי שאני נראה בן 16.
אז מי אני שאתווכח? :D
איפה יש מסיבות?? איפה? O_o |
|
|
|
|