| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הייתי בכפר ויתקין אתמול
ומי שזיין את השכל שסגרו את הבורה בורה - ממש לא!
איזה דיסקוטק איזה זיכרונות !
היה בן זונה
דיג'יי מעפן אבל דיסקוטק בן זונה !
שוב הכרנו מישהוא בכניסה ולא חיכינו בתור ונתנו לכולנו
תלושים של שתייה חינם כל הערב ...
המקום מפוצץ בכוסיות שזה לא ייאמן !
כמו בימים הטובים ובניגוד לזברה שבדרך כלל יש שם רק מגעילות ...
היו פוווול כוסיות !!!
הדיג'יי היה כל כך מסריח - הוא שם את
PASSANGER
!!!
ארררררר
איזה עצבים חטפתי
הוא שם דברים כל כך ישנים אלוהים ...
והוא היה נראה לי בגיל של אבא שלי
מה זה ההחרא הזה ?
אבל למרות זה מקום פצצצצות |
איזה קטע מורן
יכלתי להיות שם
כי חבר שלי הלך עם אחד
damn
היינו נפגשים שוב
חח |
|
|