return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 173)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא רומז שום דבר:D

לא'דע אחי.. איתי פז (מנהל אנרג'י שלח לי בעצמו אמר לי שבאמת לא היה קהל טוב).. ואין לי מוזשג איך תנראה אחי!! אם הייתי יודע הייתי אומר שלום

ושמע... בסה"כ כל עוד ערסים לא מתחילים איתי אז אין לי יותר מדי בעיות.. אבל זה לא נעים בעיניים לראות קהל מגעיל אני מעדיף כבר צפונים

אבל אחי היה קהל מסריח בטירוףף טוב איזה ילדים קטנים ראיתי!! ראיתי אחד אני נותן לו מקסימום כיתה ז'!! אז איפה הסלקציה???

הגיד סטודיו היה ממשש קצתתת אנשים אבל איכות היה ראסמי היה בן זונה שם.. היה מלא קלאברים (לא סטייליסטים.. כל הקבועים שרואים במסיבות) זה הקהל הכי טוב
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא רומז שום דבר:D

לא'דע אחי.. איתי פז (מנהל אנרג'י שלח לי בעצמו אמר לי שבאמת לא היה קהל טוב).. ואין לי מוזשג איך תנראה אחי!! אם הייתי יודע הייתי אומר שלום

ושמע... בסה"כ כל עוד ערסים לא מתחילים איתי אז אין לי יותר מדי בעיות.. אבל זה לא נעים בעיניים לראות קהל מגעיל אני מעדיף כבר צפונים

אבל אחי היה קהל מסריח בטירוףף טוב איזה ילדים קטנים ראיתי!! ראיתי אחד אני נותן לו מקסימום כיתה ז'!! אז איפה הסלקציה???

הגיד סטודיו היה ממשש קצתתת אנשים אבל איכות היה ראסמי היה בן זונה שם.. היה מלא קלאברים (לא סטייליסטים.. כל הקבועים שרואים במסיבות) זה הקהל הכי טוב


היו קטנים בפאצה אבל היו גם יותר גדולים
היה סבבה
אתה יכול אבל לשאול תמפיק למה סגרו תמסיבה ב 5 ומשו בלי להגיד אפילו שסוגרים?
כיבו תמוזיקה וזהו.... לא אמרו כלום
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Shahar
היו קטנים בפאצה אבל היו גם יותר גדולים
היה סבבה
אתה יכול אבל לשאול תמפיק למה סגרו תמסיבה ב 5 ומשו בלי להגיד אפילו שסוגרים?
כיבו תמוזיקה וזהו.... לא אמרו כלום

חחחחח אחי מה ציפית? זאת שעה בערך שנגמרות מסיבות פלוס מינוס..
אם חשבת שיהיה תאפטר ואת כל החרא שהם כתבו
אז חבל.. אסור להאמין לכאלה דברים.. צריך לצפות למינימום
חוץ מזה שבאותו בוקר היה אפטר פאצ'ה של גדולים.. ככה שזה גם ככה חרטה
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחח אחי מה ציפית? זאת שעה בערך שנגמרות מסיבות פלוס מינוס..
אם חשבת שיהיה תאפטר ואת כל החרא שהם כתבו
אז חבל.. אסור להאמין לכאלה דברים.. צריך לצפות למינימום
חוץ מזה שבאותו בוקר היה אפטר פאצ'ה של גדולים.. ככה שזה גם ככה חרטה


לא
של הגדולים היה אמור להתחיל ב 11 ושלנו להגמר ב 10
בגלל זה זה נשמע הגיוני
חוץ מזה של הגדולים התחיל ב 12 אז ראסמי נראה סבבה שיהיה לנו עד 10 או אפילו 8

אבל בני זונות הם הפסיקו תכל בלי להגיד שנגמר וזה
idanhakia
quote:
Originally posted by Shahar
לא
של הגדולים היה אמור להתחיל ב 11 ושלנו להגמר ב 10
בגלל זה זה נשמע הגיוני
חוץ מזה של הגדולים התחיל ב 12 אז ראסמי נראה סבבה שיהיה לנו עד 10 או אפילו 8

אבל בני זונות הם הפסיקו תכל בלי להגיד שנגמר וזה



תגיד לי מה אתה אומר על המוזיקה שהייתה בסוף ?
בשעה האחרונה ?
Shahar
quote:
Originally posted by idanhakia
תגיד לי מה אתה אומר על המוזיקה שהייתה בסוף ?
בשעה האחרונה ?


אתה מדבר על הטראנס?
כי היה בסוף גם אהוס קצת
אם אתה מדבר על הטראנס אז היה טוב
הוא שם את
pvd - for an angel (nu nrg mix)
ricky fobis - no regular
ועוד טובים
idanhakia
quote:
Originally posted by Shahar
אתה מדבר על הטראנס?
כי היה בסוף גם אהוס קצת
אם אתה מדבר על הטראנס אז היה טוב
הוא שם את
pvd - for an angel (nu nrg mix)
ricky fobis - no regular
ועוד טובים


זה הייתי אני :)
בזמן האחרון יוצא לי הרבה לנגן במסיבות נוער...
Shahar
quote:
Originally posted by idanhakia
זה הייתי אני :)
בזמן האחרון יוצא לי הרבה לנגן במסיבות נוער...


איך אתה נראה?
idanhakia
quote:
Originally posted by Shahar
איך אתה נראה?


אמממ איך אני יתאר לך
אני דיי נמוך
נראה לי עם משקפי ראייה זה תלוי אם בא לי או לא
וזהו בעיקרון ...
Shahar
quote:
Originally posted by idanhakia
אמממ איך אני יתאר לך
אני דיי נמוך
נראה לי עם משקפי ראייה זה תלוי אם בא לי או לא
וזהו בעיקרון ...


אההה היית עם תיק כזה על הגב ששמת בו תתקליטים נכון?

idanhakia
quote:
Originally posted by Shahar
אההה היית עם תיק כזה על הגב ששמת בו תתקליטים נכון?



כן אחי
Shahar
quote:
Originally posted by idanhakia
כן אחי


וואלה אז אני יודע בטוח מי אתה
אתה מתקלט קטלני אחי
ישך סטים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement