| AnthemFreak |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא רומז שום דבר:D
לא'דע אחי.. איתי פז (מנהל אנרג'י שלח לי בעצמו אמר לי שבאמת לא היה קהל טוב).. ואין לי מוזשג איך תנראה אחי!! אם הייתי יודע הייתי אומר שלום
ושמע... בסה"כ כל עוד ערסים לא מתחילים איתי אז אין לי יותר מדי בעיות.. אבל זה לא נעים בעיניים לראות קהל מגעיל אני מעדיף כבר צפונים
אבל אחי היה קהל מסריח בטירוףף טוב איזה ילדים קטנים ראיתי!! ראיתי אחד אני נותן לו מקסימום כיתה ז'!! אז איפה הסלקציה???
הגיד סטודיו היה ממשש קצתתת אנשים אבל איכות היה ראסמי היה בן זונה שם.. היה מלא קלאברים (לא סטייליסטים.. כל הקבועים שרואים במסיבות) זה הקהל הכי טוב |
|
|