return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 102)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
Vortex_SA

זאת המסיבה שהייתה ביום ראשון לגילאי 17+?!
אם כן, אז פינקו אתכם אני רואה..סחטיין :)

חחחח ואין מצב ששלומי זידן שם רמיקס של דרב!!!
הוא בטח פשוט שם את האקפלה של
FATOBY SLIM - STAR 69

ויש מצב שהרמיקס של מיסי אליוט שעליו דיברת הוא
Gabriel and Dresden - Acid Elliot
למרות שאני בספק שזה מה שהוא שם...!

ובקשר לרמיקס של דארק ביט, אני מכיר רק רמיקס אחד
Oscar G & Ralph Falcon - Dark Beat (Southsiders Feel It Deep Remix)
והוא לא ממש קלאבי..
:conf:


הראשון גם לי נראה שזה פט בוי סלים, אבל זה לא היה עם אקפלה, בטח המקורי כי הוא ניגן אותו מתקליט אחד... השני אני ינסה, אבל גבריאל ודרדסן רגועים מדיי בשביל כזה רמיקס, זה נשמע לי יותר כמו סופרצ'מבו, והאחרון גם היה אבל זה לא זה, אני מדבר על ממש רמיקס קלאב, לכל המשתמע מכך... אגב את הרמיקס שאמרת ניגן טוכנר נראה לי...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ובקשר לרמיקס של דארק ביט, אני מכיר רק רמיקס אחד
Oscar G & Ralph Falcon - Dark Beat (Southsiders Feel It Deep Remix)
והוא לא ממש קלאבי..
:conf:

אגב תתבייש לך, יש עוד איזה חמש רמיקסים לזה :)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אגב תתבייש לך, יש עוד איזה חמש רמיקסים לזה :)

ואלה? אז אתה מוכן לחלוק איתי את שמותיהם כי אני רק מכיר 3 גירסאות..
Murk Monster Mix
Original Twisted Club Mix
Southsiders Feel It Deep Remix

ובקשר לרמיקס של מיסי אליוט - זה באמת לא הסגנון הרגיל של גבריאל ודרסדן...זה נשמע כמו סופרצ'ומבו באמת, נראה לי זה מה שאתה מחפש!
אתה יכול לשמוע את זה באסנצ'ל מיקס של גבריאל ודרסדן זה בין הטראקים האחרונים..

:gsmile:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ואלה? אז אתה מוכן לחלוק איתי את שמותיהם כי אני רק מכיר 3 גירסאות..
Murk Monster Mix
Original Twisted Club Mix
Southsiders Feel It Deep Remix


02-oscar_g_and_ralph_falcon-b1-dark_beat_(strykes_ongaku-apc
03-oscar_g_and_ralph_falcon-b2-dark_beat_(trendroids_par-apc
04-oscar_g_and_ralph_falcon-c1-dark_beat_(giuseppe_ds_ha-apc
05-oscar_g_and_ralph_falcon-d1-dark_beat_(duo_of_darknes-apc

השמות ארוכים מדי אז נחתכו שעשו את הריליס... חפש את ההתחלה של כל שם של רמיקס ותגיע למה שאתה רוצה

יש גם את זה
03_oscar_g_and_ralph_falcon_-_dark_beat_(murkstrumental)-tronik
Vortex_SA
סבבה גילי אני יוריד, וזה כל הרמיקסים של הדארק ביט באמת... אבל מה ששמעתי היה ממש קלאב טראנס, פלינר שם את זה, ממש אבל ממש, ככה קיקים ובס אוףביט...
עוד משהו שגיליתי שטוכנר ניגן:
smoked - metropolis (eric prydz munich nrg mix)
נשמע שולט עם הסאונד של הטיאלוי... תודה עודד :)
אני גם יוריד את המיסי אליוט, זה היה כזה שולט, היא כזה שרה מהר עם הביטים, ואז הפסקה, יורדים למהירות הרגילה של השיר ואז שוב עולה הטמפו... גדול!
nesher
אין איזה מסיבה זולה להיום
משהו נחמד עם זולה ושתייה זולה או חינם????
Hell_Copter
אני נראה לי הולך היום לדום...
נקווה שיהיה טוב
הליין אפ נראה מבטיח

http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=21538
Vortex_SA
לא נראה לי שיהיה משהו בדום היום... לא יודע, תומס לא משהו ורונן לביא זה יותר אם טי וי, ורוברט אמרו לי שהוא טוב במסיבה אבל לא יודע, לפי הרדיו הוא לא משהו...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
לא נראה לי שיהיה משהו בדום היום... לא יודע, תומס לא משהו ורונן לביא זה יותר אם טי וי, ורוברט אמרו לי שהוא טוב במסיבה אבל לא יודע, לפי הרדיו הוא לא משהו...


יש משהו בדום היום.. וזה בדוק

ורונן לביא תותח אם נותנים לו יד חופשית... נקווה שזה מה שיהיה היום
וגיטלמן במסיבה מרביץ עם הטראקים שלו
רק שעכשיו כולם ירקדו לו ולא 4.36 איש
luckystrike
אנחנו שוב בחממה ביום שישי ...

יש מצב לראות מישהוא שם סוף סוף ?
יהיה צחוקים :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אנחנו שוב בחממה ביום שישי ...

יש מצב לראות מישהוא שם סוף סוף ?
יהיה צחוקים :)


תגיד לי אתה אם יש מצב לראות...
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
אנחנו שוב בחממה ביום שישי ...

יש מצב לראות מישהוא שם סוף סוף ?
יהיה צחוקים :)



יש מצב אותי - במסיבה אחרונה לפני גיוס
הפעם החברה שלי יהיו חייבים לצאת לאן שאני ארצה ולא לתל-יצחק המעפן הזה כמו כל שבוע!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement