|
מסיבות ..... כנסו (pg. 102)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
Vortex_SA
זאת המסיבה שהייתה ביום ראשון לגילאי 17+?!
אם כן, אז פינקו אתכם אני רואה..סחטיין :)
חחחח ואין מצב ששלומי זידן שם רמיקס של דרב!!!
הוא בטח פשוט שם את האקפלה של
FATOBY SLIM - STAR 69
ויש מצב שהרמיקס של מיסי אליוט שעליו דיברת הוא
Gabriel and Dresden - Acid Elliot
למרות שאני בספק שזה מה שהוא שם...!
ובקשר לרמיקס של דארק ביט, אני מכיר רק רמיקס אחד
Oscar G & Ralph Falcon - Dark Beat (Southsiders Feel It Deep Remix)
והוא לא ממש קלאבי..
:conf: |
הראשון גם לי נראה שזה פט בוי סלים, אבל זה לא היה עם אקפלה, בטח המקורי כי הוא ניגן אותו מתקליט אחד... השני אני ינסה, אבל גבריאל ודרדסן רגועים מדיי בשביל כזה רמיקס, זה נשמע לי יותר כמו סופרצ'מבו, והאחרון גם היה אבל זה לא זה, אני מדבר על ממש רמיקס קלאב, לכל המשתמע מכך... אגב את הרמיקס שאמרת ניגן טוכנר נראה לי... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ובקשר לרמיקס של דארק ביט, אני מכיר רק רמיקס אחד
Oscar G & Ralph Falcon - Dark Beat (Southsiders Feel It Deep Remix)
והוא לא ממש קלאבי..
:conf: |
אגב תתבייש לך, יש עוד איזה חמש רמיקסים לזה :) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אגב תתבייש לך, יש עוד איזה חמש רמיקסים לזה :) |
ואלה? אז אתה מוכן לחלוק איתי את שמותיהם כי אני רק מכיר 3 גירסאות..
Murk Monster Mix
Original Twisted Club Mix
Southsiders Feel It Deep Remix
ובקשר לרמיקס של מיסי אליוט - זה באמת לא הסגנון הרגיל של גבריאל ודרסדן...זה נשמע כמו סופרצ'ומבו באמת, נראה לי זה מה שאתה מחפש!
אתה יכול לשמוע את זה באסנצ'ל מיקס של גבריאל ודרסדן זה בין הטראקים האחרונים..
:gsmile: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ואלה? אז אתה מוכן לחלוק איתי את שמותיהם כי אני רק מכיר 3 גירסאות..
Murk Monster Mix
Original Twisted Club Mix
Southsiders Feel It Deep Remix
|
02-oscar_g_and_ralph_falcon-b1-dark_beat_(strykes_ongaku-apc
03-oscar_g_and_ralph_falcon-b2-dark_beat_(trendroids_par-apc
04-oscar_g_and_ralph_falcon-c1-dark_beat_(giuseppe_ds_ha-apc
05-oscar_g_and_ralph_falcon-d1-dark_beat_(duo_of_darknes-apc
השמות ארוכים מדי אז נחתכו שעשו את הריליס... חפש את ההתחלה של כל שם של רמיקס ותגיע למה שאתה רוצה
יש גם את זה
03_oscar_g_and_ralph_falcon_-_dark_beat_(murkstrumental)-tronik |
|
|
| Vortex_SA |
סבבה גילי אני יוריד, וזה כל הרמיקסים של הדארק ביט באמת... אבל מה ששמעתי היה ממש קלאב טראנס, פלינר שם את זה, ממש אבל ממש, ככה קיקים ובס אוףביט...
עוד משהו שגיליתי שטוכנר ניגן:
smoked - metropolis (eric prydz munich nrg mix)
נשמע שולט עם הסאונד של הטיאלוי... תודה עודד :)
אני גם יוריד את המיסי אליוט, זה היה כזה שולט, היא כזה שרה מהר עם הביטים, ואז הפסקה, יורדים למהירות הרגילה של השיר ואז שוב עולה הטמפו... גדול! |
|
|
| nesher |
אין איזה מסיבה זולה להיום
משהו נחמד עם זולה ושתייה זולה או חינם???? |
|
|
| Vortex_SA |
| לא נראה לי שיהיה משהו בדום היום... לא יודע, תומס לא משהו ורונן לביא זה יותר אם טי וי, ורוברט אמרו לי שהוא טוב במסיבה אבל לא יודע, לפי הרדיו הוא לא משהו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לא נראה לי שיהיה משהו בדום היום... לא יודע, תומס לא משהו ורונן לביא זה יותר אם טי וי, ורוברט אמרו לי שהוא טוב במסיבה אבל לא יודע, לפי הרדיו הוא לא משהו... |
יש משהו בדום היום.. וזה בדוק
ורונן לביא תותח אם נותנים לו יד חופשית... נקווה שזה מה שיהיה היום
וגיטלמן במסיבה מרביץ עם הטראקים שלו
רק שעכשיו כולם ירקדו לו ולא 4.36 איש |
|
|
| luckystrike |
אנחנו שוב בחממה ביום שישי ...
יש מצב לראות מישהוא שם סוף סוף ?
יהיה צחוקים :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אנחנו שוב בחממה ביום שישי ...
יש מצב לראות מישהוא שם סוף סוף ?
יהיה צחוקים :) |
תגיד לי אתה אם יש מצב לראות... |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אנחנו שוב בחממה ביום שישי ...
יש מצב לראות מישהוא שם סוף סוף ?
יהיה צחוקים :) |
יש מצב אותי - במסיבה אחרונה לפני גיוס
הפעם החברה שלי יהיו חייבים לצאת לאן שאני ארצה ולא לתל-יצחק המעפן הזה כמו כל שבוע! |
|
|
|
|