| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
או קיי סבבה אחי
תן יותר פרטים אם אתה יכול!!!!
ן...
למה אתה לא עולה לאיי סי קיו אף פעם??? |
משהו של בי יו מסיבה בטי אל וי... ביום שלישי מ 21:30 או משהו כזה
כניסה חינם לבעלי הזמנות... שבטח יהיו מפוזרות שם על הרצפה... אבל יש לי סיבות להאמין שלא יעשו בעיות בכניסה...
ואחי... אני מחובר לאיי סי קיו כמעט תמיד
אלא אם כן אני סוגר את המחשב!!! |
|
|