return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 3)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
לאיזה מועדון אתם ממליצים לי ללכת?????????
אני בן 15!!!!
מלא זמן לא הייתי במסיבה
בתודה מראש
Hell_Copter
יש לך ביום שלישי את המסיבה הזאת בטי אל וי של בי יו
אולי אני הולך אליה
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לך ביום שלישי את המסיבה הזאת בטי אל וי של בי יו
אולי אני הולך אליה

או קיי סבבה אחי
תן יותר פרטים אם אתה יכול!!!!
ן...
למה אתה לא עולה לאיי סי קיו אף פעם???
djGoosh
צוות אייס זה לא רק דודו ואיתמר..
זה גם מאיר ודן ואור... דודו בעיקר בצבא כי הוא קרבי אז לא כל כך מחשיבים אותו.. ויש שם מסיבות כל ימי שישי של צוות אייס.. מעבר לזה אמור להיות מסיבות לחיילים בימי חמישי אבל אין לי מושג אם יש..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak

או קיי סבבה אחי
תן יותר פרטים אם אתה יכול!!!!
ן...
למה אתה לא עולה לאיי סי קיו אף פעם???


משהו של בי יו מסיבה בטי אל וי... ביום שלישי מ 21:30 או משהו כזה
כניסה חינם לבעלי הזמנות... שבטח יהיו מפוזרות שם על הרצפה... אבל יש לי סיבות להאמין שלא יעשו בעיות בכניסה...

ואחי... אני מחובר לאיי סי קיו כמעט תמיד
אלא אם כן אני סוגר את המחשב!!!
MoSH_MaN
רגע אם יש לי הזמנה הכנסיה חינם?


חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רגע אם יש לי הזמנה הכנסיה חינם?


חחח


אני מאמין שכן... ככה הבנתי
DjChook
אני יודע שיש עוד

אבל אני אישית מכיר אותם.. מהשיכון והצופים
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע שיש עוד

אבל אני אישית מכיר אותם.. מהשיכון והצופים


ראסמי...
דודו הכי גבר
nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לך ביום שלישי את המסיבה הזאת בטי אל וי של בי יו
אולי אני הולך אליה


רועי שווה ללכת אתה אומר?
למה המסיבות של בי יו מסריחות לאללה...
תמיד
לא שווה את הכסף
אבל אם חינם אז למה לא
יש דרך להשיג?
;)

Hell_Copter
שמע אחי אני מקבל הזמנה מאחת שאני הולך איתה לשם

הקטע הבעייתי הוא איך נגיע לשם
בניתי על חבר שלי אבל יוצא שמחר יש שתי מסיבות יום הולדת שהוא צריך להיות בהם... אז אין מצב הוא יבוא איתי...
קיצר אני צריך לראות מה יסגר... מקסימום אם חרא מסיבה מסתובבים קצת בתל אביב... מה רע

אםאתה רוצה תקשר אליי מחר בערב אני יודיע לך הכל
MoSH_MaN
ראבק
איך אני ישיג הזמנה

בחיים אני לא משלם 60 - 70 שקל

יהיו ילדים קטנים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement