|
מסיבות ..... כנסו (pg. 156)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
קווינס זה של אייס עדיין ? מסיבות לתיכון כזה.. כיתות י חחח
בכל מקרה, בקשר למוסד, נראה אם אני אלך דווקא נשמע מקום סבבה
תל יצחק רועי.. לא יודע כמה כח יהיה לי
כרגע אני עייף
ננסה לישון איזה שעה, נקום ונראה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
קווינס זה של אייס עדיין ? מסיבות לתיכון כזה.. כיתות י חחח
בכל מקרה, בקשר למוסד, נראה אם אני אלך דווקא נשמע מקום סבבה
תל יצחק רועי.. לא יודע כמה כח יהיה לי
כרגע אני עייף
ננסה לישון איזה שעה, נקום ונראה |
דבר איתו באחורי זה...
ותשתדל להודיע לי מוקדם ככל האפשר |
|
|
| Sniper |
טוב אז כרגיל הייתי בקטע:]
היה בןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן זונההההההההההההההההההההההה
פול כוסיות!!!!!!!!!!! כאילו היה מפורק!@#
בהתחלה היה מפורק ואי אפשר היה לזוז, אבל אז שפתחו ת'חדר וי אי פי
היה בסט!!! היה פול מקום אלכוהול חינם!@#:]
ושוב
פווללל כוסיות!!!!!!:]
אגב ראיתי את
Clubber@work
בטח כל הוותיקים פה זוכרים אותו..
לא יצא לי לדבר איתו כ"כ הרבה
אבל סתם היה נחמד לראות אותו |
|
|
| eXeTik |
אין על החממה!
כל פעם שאני בא לשם אני נהנה יותר ויותר
מוזיקה- סוף!
פוווול מקום למרות שיש איזה 123409248230489234 אנשים
והכי חשוב- פווווווווול כוסיות
יש אשכרה תור של בנים, ובד"כ הרי התור של הבנות קצר פי 100
איזה ליגה לראות שני תורים שווי של בנים ושל בנות!
זה אשכרה בעיה בסצנה שלנו שזה בד"כ לא ככה...
בכל מקרה- אין על דיג'יי ג'סי...
ושוב כבוד לרון על הזיהויי של הטראק שג'סי תמיד פותח איתו את הסטם
Noyze- stay with me (pulse remix) :D |
|
|
| DjNumShum |
מה אתם ממליצים היום לחיילים?
הכל כלכך מסריח השאלה מה מסריח פחות... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
מה אתם ממליצים היום לחיילים?
הכל כלכך מסריח השאלה מה מסריח פחות... |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על החממה!
כל פעם שאני בא לשם אני נהנה יותר ויותר
מוזיקה- סוף!
פוווול מקום למרות שיש איזה 123409248230489234 אנשים
והכי חשוב- פווווווווול כוסיות
יש אשכרה תור של בנים, ובד"כ הרי התור של הבנות קצר פי 100
איזה ליגה לראות שני תורים שווי של בנים ושל בנות!
זה אשכרה בעיה בסצנה שלנו שזה בד"כ לא ככה...
בכל מקרה- אין על דיג'יי ג'סי...
ושוב כבוד לרון על הזיהויי של הטראק שג'סי תמיד פותח איתו את הסטם
Noyze- stay with me (pulse remix) :D |
|
|
|
| DjNumShum |
כן אבל בעיה להיכנס שם...
לא יודע אם אני יכול להפליץ היום בנות שיבואו איתנו
מבין? |
|
|
| DjNumShum |
כן אבל בעיה להיכנס שם...
לא יודע אם אני יכול להפליץ היום בנות שיבואו איתנו
מבין?
אתה יכול לקמבן משהו כניסה? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
כן אבל בעיה להיכנס שם...
לא יודע אם אני יכול להפליץ היום בנות שיבואו איתנו
מבין?
אתה יכול לקמבן משהו כניסה? |
כן, חובה בנות לסלקציה של המכוניות...
למרות שכמה פעמים באנו 4-5 בנים באוטו והכניסו אותנו... לך תבין
אין לי שם פרוטקציות, הכל עניין של לוק
כמה טיפים לסלקציה שם:
א-ל תבוא כמו קלאבר
להפך- תבוא כמה שיותר "ילד טוב"
אשכרא תוריד טבעות, שרשראות, ואפילו שים משקפיים
עד כמה שזה עצוב- זה עובד
לא סתם קוראים למקום הזה חממה של נאצים
אבל מה- כל מסיבה שם פצצצצצצצצצצצצצצצצצצצה!!! |
|
|
| DjChook |
ראסמי משקפיים כל פעם עובד לי ;) חחח
בקיצר אני היום בקרנף בתל יצחק
אם מישהו שם
064685177 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראסמי משקפיים כל פעם עובד לי ;) חחח
בקיצר אני היום בקרנף בתל יצחק
אם מישהו שם
064685177 |
רגע אז אתה בקרנף או בתל יצחק???
חחחח
זה לא אותו מקום ת'יודע..:] |
|
|
|
|