| taltul |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא קטע של חולה נפש...
אני אשכרה מרגיש שאני שותה ספרייט
ובוא רק נגיד שאני לא חובב מובהק של ספרייט :rolleyes: |
רסמי...לעומת העובדה שאני די רזה אבל למרות זאת אני יכול לדפוק לך וודקה טקילה בירות הכל ביחד או לחוד ועוד להוסיף איזה ליקר או משהו...ועדיין לא אהיה שיכור רצח...
:)...נ''ב: לא שאני באמת מערבב ככה פשוט הבאתי דוגמא קיצונית למדי |
|
|