return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 175)
View this Thread in Original format
Ron_Shtren
??תל יצחק... מה אפשר לעשות? יש איזה רשימות VIP???

ליין התל יצחק של החוגרים...
נשמע לא רע בכלל
אבל קצת בעיה כי אין עדיין 19..
מה עושים???
Flotser
quote:
Originally posted by Ron_Shtren
??תל יצחק... מה אפשר לעשות? יש איזה רשימות VIP???

ליין התל יצחק של החוגרים...
נשמע לא רע בכלל
אבל קצת בעיה כי אין עדיין 19..
מה עושים???


מה בדיוק שמעת על הליין?

לדעתי זה ליין גועל נפש ובא לי להקיא כשאני נזכר בפעם אחרונה שהייתי שמה....
:wtf:

אבל אולי משהו השתנה מאז חודשיים ככה....
:nervous:
sabi10
פרי אוניל מגיע לדום
ב -11/6
nimrod levi
quote:
Originally posted by Flotser
מה בדיוק שמעת על הליין?

לדעתי זה ליין גועל נפש ובא לי להקיא כשאני נזכר בפעם אחרונה שהייתי שמה....
:wtf:

אבל אולי משהו השתנה מאז חודשיים ככה....
:nervous:


מסיבת חיילים רגילה
להיטים, שתייה חופשית וקהל ככה ככה
לא משהו מיוחד
וכדי להכנס צריך כולה חוגר, לא צריך 19
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by sabi10
פרי אוניל מגיע לדום
ב -11/6


זה בטוח?סגור?
וואי אני חייב להיות שם...מישהו יודע פרטים על כרטיסים מחירים או משהו?
Sniper
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
זה בטוח?סגור?
וואי אני חייב להיות שם...מישהו יודע פרטים על כרטיסים מחירים או משהו?



אם אתה פחות מ21 שכח מזה
Ron_Shtren
quote:
מסיבת חיילים רגילה
להיטים, שתייה חופשית וקהל ככה ככה
לא משהו מיוחד
וכדי להכנס צריך כולה חוגר, לא צריך 19


ואם אין חוגר....
:conf:
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Sniper
אם אתה פחות מ21 שכח מזה


אוקי שכחתי...לצערי אני צריך לשכוח מכל המסיבות לאחרונה...קיבינימט שיעשו כבר הפקה לנוער:mad:
lklk2
כאלו אני יודע יש ביום ראשון בליזארד 18+
ויש בימי חמישי בדום18+
ויש בימי שישי בירח לנוער
מה עוד יש?
איזה נוער?
eXeTik
מישהו בא לצוף היום?

lklk2
לאיזה גילאים זה?
taltul
נו חבר'ה מה עושים היום?

אני צריך איזו הצעה!!!!

איתן מארק מה נסגר עם הפאב ההוא?

?נ''ב: תגידו יש פה למישהו אומץ לבוא לטי אל וי היום
אני רציני לגמרי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement