| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Flotser
מה בדיוק שמעת על הליין?
לדעתי זה ליין גועל נפש ובא לי להקיא כשאני נזכר בפעם אחרונה שהייתי שמה....
:wtf:
אבל אולי משהו השתנה מאז חודשיים ככה....
:nervous: |
מסיבת חיילים רגילה
להיטים, שתייה חופשית וקהל ככה ככה
לא משהו מיוחד
וכדי להכנס צריך כולה חוגר, לא צריך 19 |
|
|