|
מסיבות ..... כנסו (pg. 195)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
אתמול היינו בזמיר... מסיבת סגירה של נקסט עם דובדב,
היה סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
איזה יופי של דבר! אין לי מילים!
ואני פאקינג קרועה מעייפות!
כואב לי כל הגוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף:) :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע אלעד... אני מבין את המצב שלך והכל...
אבל אני לעומתך אין מצב מוותר על מסיבה עד כמה שאני מכיר את עצמי
גם ככה אני לא כל יום ולא כל שבוע בבית ככה שאם אני חוזר אחרי 21 אני מת להתפרק במסיבה ככה טוב!!
וככה זה אצלי... זה מה יש
בכל אופן...
שמעתי איזה הנפצה שצוף מכניסים 85?
מישהו יכול לאשר? |
יש משהו במה שרשמת:] ת'אחלס זה נכון נניח ידידות שלי שעושות שבת לשתיים אז הם לא מוותרות כנ"ל גם חבירם שלי שעושים 11\3
אני מבין אותם...
בכל אופן בקשר לצוף, זה נכון |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Flotser
ואני כנראה אהיה ב
dungeon
שאמור להיפתח שמה היום ליין חדש
:
"ליין אנדרגראונד אלקטרוני. ברחבת הפייט-קלאב מנגנים מיוט, בייסיק, פוינגי, רוקון וורמונט. ברחבה השנייה, טכנו עם אבנר מלכה, אורי ליכטיק, מישל לה היסטריק ומירב טי.קיי.
"
:crazy: |
:eyes: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eek:
זאת הייתה מסיבה די חולנית
:eyespop:
הייתי שמה עד איזה 4 ומשהו והיה נטו
drum&bass
(פעם קודמת שהייתי במשהו דומה עברו מהר לטכנו וזה כבד מדי בשבילי)
זה כמו חלום קטן שהתגשם :p
אבל מה היה קצת מדי בנות,
:(
אבל עם המוזיקה הזאתי בכלל קשה להתרכז
וזה היה הערב פתיחה אולי בהמשך יבואו עוד אבל באמת שלא יודע
אז מישהו שבא לו לנסות משוה קצת ביזארי,
ולשמוע מוזיקה פשוט מטורפפת אז תנסו
:wtf:
(אבל לא לבעלי לב חלש) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Flotser
:eyes: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eek:
זאת הייתה מסיבה די חולנית
:eyespop:
הייתי שמה עד איזה 4 ומשהו והיה נטו
drum&bass
(פעם קודמת שהייתי במשהו דומה עברו מהר לטכנו וזה כבד מדי בשבילי)
זה כמו חלום קטן שהתגשם :p
אבל מה היה קצת מדי בנות,
:(
אבל עם המוזיקה הזאתי בכלל קשה להתרכז
וזה היה הערב פתיחה אולי בהמשך יבואו עוד אבל באמת שלא יודע
אז מישהו שבא לו לנסות משוה קצת ביזארי,
ולשמוע מוזיקה פשוט מטורפפת אז תנסו
:wtf:
(אבל לא לבעלי לב חלש) |
פשש הדאונג'ן זה מקום מחתרתי לאללה..איך הגעת לשם?:)
באסה..הייתי באיזור שם אתמול! :(
אגב לאיזה גילאים זה שם? |
|
|
| Hell_Copter |
היה סרטים אחושרמוטה אתמול
הייתי אמור לנסוע לצוף ופשוט כל החברים שלי ייבשו אותי
בסוף חבר שלי אסף אותי באיזה רבע ל-1 ככה ונסענו לפלג... היה מת שם וחתכנו לאי כי היה וודקה רד בול חינם... אז אם כבר אז כבר
היה בסוף לא רע... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היה סרטים אחושרמוטה אתמול
הייתי אמור לנסוע לצוף ופשוט כל החברים שלי ייבשו אותי
בסוף חבר שלי אסף אותי באיזה רבע ל-1 ככה ונסענו לפלג... היה מת שם וחתכנו לאי כי היה וודקה רד בול חינם... אז אם כבר אז כבר
היה בסוף לא רע... |
איך באי באמת?
כבר שנה ומשהו לא הייתי שם..
לפי מה שראיתי בתמונות וההרגשה שלי בכללי נהיה שם ערסיאדה מטורפת...אני צודק?:cool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
איך באי באמת?
כבר שנה ומשהו לא הייתי שם..
לפי מה שראיתי בתמונות וההרגשה שלי בכללי נהיה שם ערסיאדה מטורפת...אני צודק?:cool: |
האמת לא ממש ראיתי שם ערסים...
הקיץ מצליח לגנוב ל אי את כל הערסים כנראה...
אבל הקהל שם לא הכי יפה בעולם... פעם היה שם קהל יותר יפה...
זה גם היה אחרי איזה שנה שלא הייתי שם...
אבל סך הכל היה לא רע... נחמד כזה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
פשש הדאונג'ן זה מקום מחתרתי לאללה..איך הגעת לשם?:)
באסה..הייתי באיזור שם אתמול! :(
אגב לאיזה גילאים זה שם? |
שמעתי במקרה ברדיו יומיים לפני זה
(קול הקמפוס 106)
חבר שלי אמר היה גם רשום על זה חצי עמוד בעכבר העיר
וגם היה ב
www.timeout.co.il
:crazy:
וגילאים לא נראה לי זה ממש בעיה שמה,
אני תמיד אומר שאני בן 21\22
למרות שאני נראה בן 16 :wtf: |
|
|
| Sm0keMachine |
אני היום כנראה נוסע למסיבה מחתרתית בת"א שבה תנגן האחת והיחידה טניה ג'י..
פעם אחת שמעתי אותה באייס והיה מטורף...
עוד פרטים בהמשך/מחר :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני היום כנראה נוסע למסיבה מחתרתית בת"א שבה תנגן האחת והיחידה טניה ג'י..
פעם אחת שמעתי אותה באייס והיה מטורף...
עוד פרטים בהמשך/מחר :) |
מה ז"א מחתרתית? תגדיר... |
|
|
| Flotser |
טוב אני לא הולך לזמיר
:(
יש מצב אני בצוף היום ....
(חבר שסיים קורס, או יותר נכון הכנה....)
אבל לא הכי בא לי
:toothless |
|
|
|
|