|
מסיבות ..... כנסו (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בואנה אסטריד השמינה אחושילינגגגגגגגגגג
תמונה אחרונה שראיתי אותה היא הייתה כזאת כוסיתתתת
מה קורה פה
!@#*)!#@*
:nervous: :nervous: :nervous: |
כן, אני באמת זוכר שהיא הייתה כוסית
לעומת מה שהיא הייתה היא דבה עכשיו
לא שזה מזיז לי- הייתה מתחתן איתה רק כדי לשמוע את הסטים שלה כל יום
מ-ל-כ-ה!
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ומי אמר לך1!?!?!?!
רואהההההההההההההההההה
ידעתי שהיא תותחית
מזל ששיכנעתי אותך
וטוב שננת לי השראה להיום!
כי היום אסטריד שובבבבבבבבבבבבבבבבבב!!! |
כן אחי... באמת תודה
למרות שבסוף הלכנו לטיאלווי כי הייתה לנו קומבינה שם
היינו 3 חברים, כניסה עלתה 80
השגנו שם 2 כרטיסים של 50 ואחד של 70...
איזה מצחיק זה היה, אנחנו באים ליחצן ומדברים איתו... עכשיו הקומבינה שלנו הייתה אחותו של גיא
אקיצר אנחנו באים וזורקים לו את השם שלה, בשניה אחת הוא דופק כזה חיוך עצבני ואומר
"אההההה.... זאתי עם השדיים" :stongue:
אקיצר מוש- שלא תעיז לפספס את המסיבה היום
תקווה רק שלא ידחסו כלכך הרבה |
|
|
| eXeTik |

זאתי באה לבושה עם חצאית כמו בקליפ של אגילרה... לא משנה שהיא מכוערת פ-ח-ד אבל מבחינת גוף חצי מהדיסקוטק שם בא לעלות עליה

הנה קבלו...

רק שתבינו מה הלך שם... |
|
|
| DjChook |
חחח שוק
שמח שנהנת רונן |
|
|
| eXeTik |
| כן... פיצויי על כל מה שהיה יום שישי :) |
|
|
| MoSH_MaN |
היא שמה
Drax and Scott Mac - Angel (Katana Remix)
או לא? |
|
|
| oDrori |
סבבה שנהנת רונן!
אני עדיין בלבט אם לבוא הערב.... |
|
|
| nesher |
אחים שלי , תגידו לי אם יש היום איזה מסיבות טובות וקטנות
לא סטייל טיאלוי, משהו יותר קטן , עם זולה ואלכוהול זול
מסיבות כאלה שעולות 30-50 שקל
אם למישהו יש משהו
שייתן פה הודעה, אני כבר ידבר איתו איכשהו לברר פרטים |
|
|
| Vortex_SA |
הוא שם את הדרטי וגאס נראה לי, אנחנו בני 16-17 אז מה אתה מתלהב לי, אגב במסיבה אף אחד לא שם אם מתאים או לא מתאים כולם משתגעים, אז צעקנו הומו אז?? חוץ מזה הוא נראה נהנה מאוד מכל התשומת לב שהיתה עליו, אגב לדעתי הוא לא כל כך תותח בכלל, אני חשבתי שהוא סבבה וזה ממה ששמעתי בביו, אבל הוא ממש ייבש את הקהל בהאנגר, אבל היה נחמד, למרות שהיו לו כמה וכמה דאבלים ופאקים במיקסים, חוץ מזה העיקר בשואו שהוא נותן זה שהוא הומו לדעתי, בדיוק כמו שדנה אינטרנשיונל עיקר השואו שלה זה שהיא קוקסינל... אבל היה תותח ביותר, אני הכי נהניתי מאינפקטד, כולם השתגעו!!! בלאגן!!!!!!!!!!
aliens infected us................ until we infected them!!!!!!!!!!1 |
|
|
| NaOren |
זה לא כזה זול....
אבל נראה לי יהיה בנננננזונה...
ב- DOME |
|
|
| MoSH_MaN |
היום
TLV !
ASTRID !!!
אם היא תשים
DRAX AND SCOTT - ANGEL (KATANA REMIX)
אני מרוצה!!
יאלללללה בלאגןןןןןןןןןןןןןןןןןן
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
אני כנראה בא לטי אל וי גם :)
מקווה שלא יהיה פנצ'רים... |
|
|
|
|