return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 160)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by taltul
וגם אחרי כמובן:)


אני בד"כ שומע אחרי מסיבה מוזיקה שקטה, להירגע מאיזה לילה סוער
חחח
taltul
quote:
אני בד"כ שומע אחרי מסיבה מוזיקה שקטה, להירגע מאיזה לילה סוער
חחח

כן צודק אולם זה רק במקרה של מסיבה באמת באמת טובה וסוערת כמו שאמרת...
כי יש מצבים שמסיבה הייתה חרא ואז בבוקר אתה יוצא בלי חוויות בלי כלום ולכן שמים באוטו משהו איכותי במיוחד כדי שלפחות לצבור כמה חוויות בדרך הביתה...:)
taltul
אגב מחר מי שלא שמע בטי אל וי יש מסיבה חבלז עם עופר ניסים יחד עם הפקת האלבום החדש שלו שיחולק חינם לחלק מן הקהל...
עכשיו הקטע שתגידו שזה אפאפאפ ולכן אין מה לעשות שם אבל הקטע שהפעם זה לא קשור ישירות לאפאפאפ כי ידיד של חבר שלי מהצבא עושה שם מסיבת יומולדת...קיצר אני לא מבטיח כלום כי מן הסתם אין לי זכות לעשות זאת אלא שבסופו של דבר רק רציתי לברר אם מישהו בא מחר או לא...
DjChook
לאן היום חבר'ה?

(שישי)

מסיבות חיילים יעני.. מישהו יכול לסדר לי ולחבר'ה כניסה ? הנחות ?
Sniper
אני היןם בקטע כניראה שוב.
חחח
מממ בעיקרון יש מצב שאני יחליט בסוף לתל יצחק ללכת
ניראה..

בכל אופן בקטע מי שרוצה
שידבר איתי
הנחות
:]
warpedd_
אני היום כנראה בתל יצחק
KrazyDJs
היום בסאנרייז =)
DJ Alex E.
מישהו יודע פרטים על המסיבה בדום בפורים?שמעתי שיש שם מסיבה לנוער בפורים אבל כל מה שאני יודע עליה זה שהפיקיות יהיו שם(וזה ממש לא מעניין אותי)
למישהו יש פרטים?
-CosmicFire-
המסיבת נוער היא ב
TLV
וגלל שזה 16+ אני נדפק בחממה :}
Sniper
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
המסיבת נוער היא ב
TLV
וגלל שזה 16+ אני נדפק בחממה :}


מה אתה בוכה??
אתה נפדק בחממה
ואני נדפק בצה"ל...

warpedd_
המממ
סופשבוע מתקרב
למשהו יש קומבינות לאיזה מסיבה?
Sm0keMachine
איזה מזל שעברתי את הגיל של המסיבות כסף הגדולות של החגים.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement