| taltul |
| quote: | אני בד"כ שומע אחרי מסיבה מוזיקה שקטה, להירגע מאיזה לילה סוער
חחח |
כן צודק אולם זה רק במקרה של מסיבה באמת באמת טובה וסוערת כמו שאמרת...
כי יש מצבים שמסיבה הייתה חרא ואז בבוקר אתה יוצא בלי חוויות בלי כלום ולכן שמים באוטו משהו איכותי במיוחד כדי שלפחות לצבור כמה חוויות בדרך הביתה...:) |
|
|