|
מסיבות ..... כנסו (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה לא היית במסיבה של ההפקה הזאת אף פעם אה?
נכנסים שם רק ילדים קטנים וערסים מזדיינים :D |
יש לי הרגשה שיצאת אהבל :)
divx-master2
רשם שאם הם נראים גדולים ולא ערסים אז לא מכניסםי אותם
קיצר הוא התבלבל...
בעעע
בצפר... |
|
|
| YuVaL |
נו
הוא התכוון שאם אתה לא שחור ולובש שרשרים של חי
או אתה לא מטר 60 אתה תכנס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יש לי הרגשה שיצאת אהבל :)
divx-master2
רשם שאם הם נראים גדולים ולא ערסים אז לא מכניסםי אותם
קיצר הוא התבלבל...
בעעע
בצפר... |
מותק...
זה שהגבת לי רק אומר שאתה יצאת אהבל...
אני הייתי ציני לגמרי
כי הייתי כבר במסיבות של ההפקה הזאת...
ואני יודע מה כן מכניסים לשם...
ואני יודע שהוא התבלבל... אבל בראסמי מה שהוא כתב זה בערך מה שקורה שם
מכניסים פול ערסים וילדים קטנים...
לא משהו אישי כמובן נגד אף אחד... |
|
|
| LA© |
Hey guys, most of you don't know me, but I still wanted to share something with you.
I came back from Toronto, which is my second home, almost a week ago. I didn't go clubbing much over there because I was either working or too busy. But I did go to see Edgar V, who was great. The trance he was spinning wasn't as hard as I wanted it to be, but it was still very good. Anyways, it was a great party, a nice club with great lasers (but way too many Chinese people lol).
Bottom line - I had lots of fun... and Edgar V was awesome!
-Annie |
|
|
| DjChook |
אני זוכר אותך
כוסית ;) |
|
|
| Eitan E |
אני שואל מתיי בלנק &ג'ונס , פול ואן דייק ,וסקוט פרוג'קט יגיעו לארץ?
כוס אמק בזמן האחרון יוצא לי רק להיות במסיבות על הפנים , ולהיכנס למסיבה של נקסט זה 22+ אז אני לא יכול
מישהו מכיר מועדון בתל אביב שבדרך כלל יש בו
hard\uplifting\club trance? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אני שואל מתיי בלנק &ג'ונס , פול ואן דייק ,וסקוט פרוג'קט יגיעו לארץ?
כוס אמק בזמן האחרון יוצא לי רק להיות במסיבות על הפנים , ולהיכנס למסיבה של נקסט זה 22+ אז אני לא יכול
מישהו מכיר מועדון בתל אביב שבדרך כלל יש בו
hard\uplifting\club trance? |
כבר שמת את הפוסט הזה איפשהו פה או שפשוט יש לי דג'ה וו מטורף?!?! |
|
|
| DjChook |
| עזוב אתה כולך הזוי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
עזוב אתה כולך הזוי |
לומד הילד אה... בוא בוא דבר למיקרופון!!
אלף לעזאזלים!!!!!!!!!!!!!
אני ימצא את הפוסט הקודם שלו גם אם זה יהרוג אותי
על החיפוש הראשוןמצאתי!!!
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=125748
ושימותו הקנאים!#@$%@$#!#$%#$ |
|
|
| Hell_Copter |
אתהמשחק איתי בקקי@#@#$^%@@#$@#$%#$% :whip: :mad:
לא אוהב שעושים את זה|#$%#$%&$%!%$
אל תשכח שאני יכול לערוך לך את הפוסטים!#$^@#$!@$@#$!##$@#R%^$%
אז כדאי לך להודות באשמה לפני שיהיה מאוחר@%&$&% |
|
|
| DjChook |
רועי...
התכוונתי הזוי במובן חיובי |
|
|
|
|