return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 169)
View this Thread in Original format
cluBBer
quote:
Originally posted by yahel222
טוב אתמול
טיאלוי
STEVE LAWLER
פשוט תותח
איזה מוזיקה

בכלל אחת המסיבות הטובות שהיו שם בתקופה האחרונה
מפוצץ אנשים


וואי יזה בעסה
רציתי כל כך ללכת וחברים שלי דפקו לי את כל היציאה

אתה זוכר איזה טראקים הוא שם ומה היה הסגנון?
Sniper
קיצר החלטתי בסופו של דבר שאין לי כח לצאת
כל החברים שלי הזונות האלה
הולכים למסיבה בקטע, כבר חרשתי עם האמא של המקוםם הזה
במשך 4 חודשים אם לא יותר הייתי שם כמעט כל שישי..
ולפעמים גם בימי חמישי

וזהו נמאס לי..:]

ניראה אולי יקפוץ איזה משהו מעניין בהמשך הלילה
DjChook
גם אני לא עשיתי שום דבר מעניין אתמול
סתם ישבנו כמה חברים, ראינו איזה סרט
Hell_Copter
חבר שלי רצה שאני יבוא איתו אתמול לתל יצחק
אז בסוף זרמתי...

היום אולי טי אל וי אם יהיה מי שיזרום איתי ואני לא יהיה יותר מדי עייף
DJ Alex E.
שמעתי שיש בפסח כמה הפקות לנוער בטי אל וי
ב-7.4 יש מסיבה עם רוברט גיטלמן ועוד איזה כמה....אני כנראה אלך לזה...
דרך אגב שמעתם שארמין מגיע ב-25 באפריל לארץ?
אבל כרגיל זה הפקה של נקסט=23 פלוס:mad: :mad:
yahel222
quote:
Originally posted by cluBBer
וואי יזה בעסה
רציתי כל כך ללכת וחברים שלי דפקו לי את כל היציאה

אתה זוכר איזה טראקים הוא שם ומה היה הסגנון?


אחי בינינו שאף אחד לא ידע...
הייתי כ"כ מסטול שגם אם הייתי מכיר לא הייתי מזהה
ובנוסף לא הכרתי כמעט שום דבר
והוא ניגן דיפ האוס
מאד דיפפפפפפפ

והוא היה תותח
שבוע הבא יש שם חלוקת פרסי ערוץ האופנה
חובה ללכת
איך אבל אתה חושב להיכנס
cluBBer
quote:
Originally posted by yahel222
אחי בינינו שאף אחד לא ידע...
הייתי כ"כ מסטול שגם אם הייתי מכיר לא הייתי מזהה
ובנוסף לא הכרתי כמעט שום דבר
והוא ניגן דיפ האוס
מאד דיפפפפפפפ

והוא היה תותח
שבוע הבא יש שם חלוקת פרסי ערוץ האופנה
חובה ללכת
איך אבל אתה חושב להיכנס


חבר שלי נמצא ברשימת מוזמנים
כל שבוע מזיינים לו תמוח
taltul
אז ככה חבר'ה היום אני בטי אל וי...יש הפקה מיוחדת עם עופר ניסים!!!כן כן...
מי שבא היום שיגיד לי אם הוא רוצה להפגש שם...
יאללה תהנו..שבוע טוב כולם!!!!
warpedd_
חברה איזה מסיבות יש בפסח?
פשוט חזרתי מהצבא ואין לי מושג מה יש
מדובר בערב חג בעיקר
Sniper
אני יודע שיש ב
Self
היום.. אבל אין לי זין ללכת לת"א

Hell_Copter
תמליצו לי על מסיבות להיום
בחיאת...
חייב איזה משהו
ronsh
Astrix
בלונה...

מקווה שלא יהיה ריק..
אךךך עוד שבועיים צבא...

למה??????? למה????
אוווףףףףף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement