|
מסיבות ..... כנסו (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
יש מצב שאני רואה מישו בחממה היום???
אני עוד איזה חצי שעה ככה יוצא |
|
|
| AnthemFreak |
שמועות אומרות שביום שישי..
במועדון
Exit
Ferry Corsten
יהיה שם
משהו יודע משהו?? |
|
|
| Sniper |
טוב אז חזרתי עכשיו מהחממה היה ממש גועל נפשש
לא ניכסתי למה היח פוללללללל ילדים קטנים מגעילולים ומסיבה שכונה חבל על הזמן נסענו ב 1 ככה אני ועוד חבר הגענו ברבע לשתיים כי חשבנו שאם נגיע מאוחר לא יהיה לחץ בכניסה וגם כי הבן אדם שמר לנו כניסות אז לא דאגנו קיצר הגענו ופיתאום היה ככ הרבה אנשים שלא הכניסו יענתו חיכו להיכנס ובפנים ביכלל היה מפוצץ חיכנו איזה 10 דקות בכניסה ואז חבר שלי בא הכניס אותנו בין כל האנשים וסבבה.. חיכנו לכניסות אז חבר שלי בא ואומר שאין סיכוי שנקבל שאנחנו ניצטרך לחכות לפחות איזה חצי שעה טוב פניתי לחבר אחר שלי הוא אמר שהוא ישיג לי ולחבר וי אי פי חיכנו איזה 20 דקות ואז פתאום באו קבוצה של ילדודס קטנים כאילו מגעילולים קיצר ההוא עם הוי אי פי אמר שיקח לו קצת זמןוזה אז חבר שלי הכי היתבאס בעולם וגם היינו סחוטים מעיפות אז חתכנו ונסענו לזגהפרדו שתינו קפה וזזנו לבית של חבר שלי כי היה יש לו בית לבד מפה לשם היתקשרנו לחבר אחר והוא בא עם עוד ידידה ונרגילה מרוב היה צחוקים ישבנו איזה חצי שעהה ככה ומרוב שהיינו עייפים אפילו לא פתחנו ראש בקטנה..:]
ועכשיו חזרנו הביתה ואני אוטוטו זז לישון ומחר כניראה שאני יהיה בסוהו
אבל זה לא בטוח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב אז חזרתי עכשיו מהחממה היה ממש גועל נפשש
לא ניכסתי למה היח פוללללללל ילדים קטנים מגעילולים ומסיבה שכונה חבל על הזמן נסענו ב 1 ככה אני ועוד חבר הגענו ברבע לשתיים כי חשבנו שאם נגיע מאוחר לא יהיה לחץ בכניסה וגם כי הבן אדם שמר לנו כניסות אז לא דאגנו קיצר הגענו ופיתאום היה ככ הרבה אנשים שלא הכניסו יענתו חיכו להיכנס ובפנים ביכלל היה מפוצץ חיכנו איזה 10 דקות בכניסה ואז חבר שלי בא הכניס אותנו בין כל האנשים וסבבה.. חיכנו לכניסות אז חבר שלי בא ואומר שאין סיכוי שנקבל שאנחנו ניצטרך לחכות לפחות איזה חצי שעה טוב פניתי לחבר אחר שלי הוא אמר שהוא ישיג לי ולחבר וי אי פי חיכנו איזה 20 דקות ואז פתאום באו קבוצה של ילדודס קטנים כאילו מגעילולים קיצר ההוא עם הוי אי פי אמר שיקח לו קצת זמןוזה אז חבר שלי הכי היתבאס בעולם וגם היינו סחוטים מעיפות אז חתכנו ונסענו לזגהפרדו שתינו קפה וזזנו לבית של חבר שלי כי היה יש לו בית לבד מפה לשם היתקשרנו לחבר אחר והוא בא עם עוד ידידה ונרגילה מרוב היה צחוקים ישבנו איזה חצי שעהה ככה ומרוב שהיינו עייפים אפילו לא פתחנו ראש בקטנה..:]
ועכשיו חזרנו הביתה ואני אוטוטו זז לישון ומחר כניראה שאני יהיה בסוהו
אבל זה לא בטוח |
היית שואל - אתמול היה הליין של התיכוניסטים בחממה וזה כולל יודניקים ...
היום ומחר ליין חיילים - תבוא מחר תראה מה זה סלקציה
:)
גיל אמר שהוא מחר בא אם אני לא טועה ... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היית שואל - אתמול היה הליין של התיכוניסטים בחממה וזה כולל יודניקים ...
היום ומחר ליין חיילים - תבוא מחר תראה מה זה סלקציה
:)
גיל אמר שהוא מחר בא אם אני לא טועה ... |
עזובתך יודים אחי..:]
היו שם לדעתי ילדים יותר קטנים
ותגיד מורן תמכיר מישו בשם
עמית ביתן
? |
|
|
| Hell_Copter |
אתמול הייתי בגת רימון וגם לא נכנסתי
באנו 4 ילדים
אחד קשור להפקה ואמור היה להוציא חינמים
אני לא באתי עם שקל... ואותו דבר גם חבר שלי
והיה עוד אחד שהביא כמה שקלים
בקיצר... אם לא חינם אז לא נכנסים :)
ראינו כמה קלאברים מסריחים יש שם ונגעלנו
בקושי היו אנשים ו80 ומשהו אחוז בנים
אז פשוט חתכנו משם!!
היום סוהו!! |
|
|
| eXeTik |
| איזה מסיבה הלכה אתמול בסוהו... משהו ב-ס-ט!!! :eyespop: |
|
|
| DjNumShum |
| איזה מסיבות טובות יש היום? לא לילדים קטנים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איזה מסיבות טובות יש היום? לא לילדים קטנים |
ח-מ-מ-ה ... |
|
|
| Hell_Copter |
יאללה חבר'ה עוד חצי שעה ככה אני יוצא לסוהו
מי שאמור בת'כלס לבוא זה
גילי, מוש, אלעד, תומר ואני
נראה אתכם שם!!!
יאללה ביי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היית שואל - אתמול היה הליין של התיכוניסטים בחממה וזה כולל יודניקים ...
היום ומחר ליין חיילים - תבוא מחר תראה מה זה סלקציה
:)
גיל אמר שהוא מחר בא אם אני לא טועה ... |
במידה ולא יהיו לי הפתעות...
מחר אני בחממה
אבל אני חייב להבין מזה הוי איי פי הזה... |
|
|
| Sniper |
קיצררר בזמן האחרון יש לי כזה נאחס!!! פאקינג שיט!!! סיימתי עבודה ב 12 ועשרה ככה ואז הלכתי לחבר שלי שגר מהקניון 2 דקותצר מפה לשם וזה עוד 2 חברה מהעבודה גם באו עם אוטו ברבע לאחד ככה הגענו ולא נתנו לנו להיכנס עם האוטו אפילו יענתו המקום היה מפותץ עד 0 מקום!! אין חניות אין שום דבר קיצר היתקשרנו לאחד המארגנים של המסיבה וזה.. הוא אמר לנו שאין מצב המקום ממש ממש ממש מפוצץ וזה.. וגם הוא לא מוציא שום חינמים וזה.. התבאסנו רצח ורועי למה לא עניתה להודעה שלי????? שאלתי אותך איך שם ולא ענית בקיצר התקשרתי לידידה שלי והיא אמרה לי שלקחו לה 120 שקל כניסה אני הייתי בשוק!!! כאילו מה 120 שקל כניסה!?@# קיצר זה מהעבודה שלי יש לו סיווג ביטחוני אחושילנג ניסה להישתמש בו וזה לא הלך כלום... פשוט שום כלום
התבאסתי רצח אז חזרנו הביתה ואז חבר אחבי ואת חבר ישבנו אצלו בחצר והעברנו תזמן עד לפני כמה דקות וזהו אנעל העולםםםם בעעעעע |
|
|
|
|