| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
בסוף לא יצאתי אתמול כי כל החברים שלי היו עייפים וצריכים לקום מוקדם..
באסה..לשמוע פרוגרסיב בסאונד של הדום צריך להיות משו בן זונה..:)
בכמה נכנסת? 70 או 60? |
נכנסתי ב 60
והיה אמור לעלות בין 80 ל 100...
כן וזה היה ממש בנזונה הסאונד שם... אני נדהם מהמקום הזה כל פעם מחדש...
שבוע הבא סאבלימינל והצל שם...
ת'כלס יש מצב ללכת
אלה החיים...
מסיבה בשישי בחינם... מסיבה בשבת בהנחה :D |
|
|