return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 95)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי סורי על כל הענין אתמול !
למה לא דיברת עם אסף לפני זה ?


אין לי את הטלפון שלו יא סטלן!!!
דיברתי איתו יום שני הוא אמר אין בעיה...
Trance man
בקשר ללהפגש במועדונים, בכיף..אני תמיד רושם פה לאן אני יוצא בסוף השבוע..
פשוט יום חמישי הזה היה מטורף ולא היה לי זמן להכנס לפורום אז לא רשמתי..
אבל בכל מקרה לא נראה לי אני יחזור לתל יצחק בזמן הקרוב..לא נהניתי שם אז אני יחזור שבוע הבא לשפיים נראה לי, או שיש מצב שאני ילך לדום למסיבות של הגדולים.. כן למסיבות גיי פרינדלי..:eek: :p
יש לי חבר שיש לו קומבינות שם..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
למסיבות של הגדולים.. כן למסיבות גיי פרינדלי..:eek: :p
יש לי חבר שיש לו קומבינות שם..


גם אני מכיר מישהו שאם הוא הולך יכול לסדר אותי שם...
אבל אין עם מי ללכת

עולה שם 120 שקל מסיבה!!!
Trance man
דווקא אני יכול להכנס ב70..
כניסה עולה לאנשים שם 100 שח..
אבל בטח אם אתה קוקסינל אפשר לסדר הנחה
:haha:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
דווקא אני יכול להכנס ב70..
אבל בטח אם אתה קוקסינל אפשר לסדר הנחה
:haha:


ממממ יש משהו שאתה רוצה לספר לנו?! :haha: :crazy: :eyespop:
yahel222
quote:
Originally posted by Trance man
דווקא אני יכול להכנס ב70..
כניסה עולה לאנשים שם 100 שח..
אבל בטח אם אתה קוקסינל אפשר לסדר הנחה
:haha:


טוב טוב שמע שמע יום שישי אני הולך לדום
מגיע לשם כבר 2 וחצי
אני וחבר...אומרים ואלה ננסה להיכנס..
באים עומדים שם דקה ויש לידנו איזה 20 איש ככה
פתאום הסלקטור בא אלינו - אתם שתיכם רק כנסו...אנחנו בשוק
באים לקופה
100 שקל
אז יצאנו כי מי ישלם יותר מ50 למסיבה כמה שטובה תהיה
ואז יום שבת בטיאלוי ...היה מלא ערסים האמת
אבל מה שלומי זידן תותחחחחחחחחחחחחחחח
מעכשיו ימי חמישי רק טיאלוי
Trance man
quote:
Originally posted by yahel222
טוב טוב שמע שמע יום שישי אני הולך לדום
מגיע לשם כבר 2 וחצי
אני וחבר...אומרים ואלה ננסה להיכנס..
באים עומדים שם דקה ויש לידנו איזה 20 איש ככה
פתאום הסלקטור בא אלינו - אתם שתיכם רק כנסו...אנחנו בשוק
באים לקופה
100 שקל
אז יצאנו כי מי ישלם יותר מ50 למסיבה כמה שטובה תהיה
ואז יום שבת בטיאלוי ...היה מלא ערסים האמת
אבל מה שלומי זידן תותחחחחחחחחחחחחחחח
מעכשיו ימי חמישי רק טיאלוי


אחי יש מסיבות ששוה לשלם בשבילהן 200 שקל..כשאני במצב רוח למסיבה אני לא מתקמצן וגם זורק פול כסף על אלכוהול..:)

ואגב לפי מה ששמעתי הקהל בימי חמישי בטיאלוי גם על הפנים פול ערסים..אבל בטח יותר איכותי מהקהל חוגרים בימי שבת?
בעצם אני לא יודע כי אף פעם לא הייתי.....:conf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
ואז יום שבת בטיאלוי ...היה מלא ערסים האמת
אבל מה שלומי זידן תותחחחחחחחחחחחחחחח
מעכשיו ימי חמישי רק טיאלוי


הייתי אמור להיות יום שבת בטי אל וי אבל לא היה לי אוטו וחבר שלי לא רצה לקחת את הפייסטה 83 שלו לתל אביב...
אז לא נסענו בסוף :rolleyes:
גם היה לי הנחות לשם... משהו קטן אבל עדיין משהו
DjNumShum
קו בימי חמישי בן זונה
Hell_Copter
מורן איך הנטאשה ימי חמישי??
כי ראיתי את אסף אתמול והוא אמר לי לבוא אתכם או משהו
ת'כלס אפשר מדי פעם כי אני די מסיים ללמוד כבר...
חמישי הזה לדוגמה אני לא לומד בגלל חופשת מגן והכל...
אבל השאלה אם זה שווה את זה...?

clubber@work
quote:
Originally posted by Trance man
ואגב לפי מה ששמעתי הקהל בימי חמישי בטיאלוי גם על הפנים פול ערסים..אבל בטח יותר איכותי מהקהל חוגרים בימי שבת?
בעצם אני לא יודע כי אף פעם לא הייתי.....:conf:


אחי יום חמישי יש אחלה קהל רק בעסה אם אין קומבינות אז עושים בלאגנים על הגיל...
יום שבת שם ממש שכונה כל נתניה שם כמו שפעם היה בדום בשבתות...

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן איך הנטאשה ימי חמישי??
כי ראיתי את אסף אתמול והוא אמר לי לבוא אתכם או משהו
ת'כלס אפשר מדי פעם כי אני די מסיים ללמוד כבר...
חמישי הזה לדוגמה אני לא לומד בגלל חופשת מגן והכל...
אבל השאלה אם זה שווה את זה...?


אחי לפי מה שאני יודע - זה חרא מקום
מוזיקה חרא וגם האנשים נראה לי גרוע גרוע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by clubber@work
אחי לפי מה שאני יודע - זה חרא מקום
מוזיקה חרא וגם האנשים נראה לי גרוע גרוע


וואלה...
טוב נו גם ככה יום שישי זה לא כל כך שכונה בשבילי מבחינת מה שאני לומד אז אני יוותר
אבל על שבתות מדי פעם אין מצב אני יוותר :)
או דום או טי אל וי
דום הסלקטור כבר מכיר אותי ומקמבן אותי ובטי אל וי יש לי איזה ידידה שמשיגה הנחות שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement