| Trance man |
בקשר ללהפגש במועדונים, בכיף..אני תמיד רושם פה לאן אני יוצא בסוף השבוע..
פשוט יום חמישי הזה היה מטורף ולא היה לי זמן להכנס לפורום אז לא רשמתי..
אבל בכל מקרה לא נראה לי אני יחזור לתל יצחק בזמן הקרוב..לא נהניתי שם אז אני יחזור שבוע הבא לשפיים נראה לי, או שיש מצב שאני ילך לדום למסיבות של הגדולים.. כן למסיבות גיי פרינדלי..:eek: :p
יש לי חבר שיש לו קומבינות שם.. |
|
|