|
מסיבות ..... כנסו (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by guetag
כוסית שומעות טיאסטו? |
סלח לי אבל טיאסטו לא מנגן לאסגו... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
מה הקשר?
התכוונתי שאני אוהב גם את טיאסטו
והמישמיש אמר שאני אוהב שירים של כוסיות |
אז סליחה
אתה אוהב גם מוזיקה של כוסיות
אבל סלח לי
לי נמאס מלאסגו
ואני מעדיף במסיבה
Hardstyle/HardHouse
קצת פחות HardTrance
אבל זה מה שיש בארץ
אבל עדיין
Arome - Hands Up (Dj SC Remix)
השיר הארד טראנס הכי גדול שיצא אח פעם
טנאדר אין פראדייס הוא לא הארד טרנאס |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
אנשים כל מי שיוצא לסטודיו שידבר איתי באיי סיי קיו !!
125761189
כניראה שאני הולך :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
היית אתמול בסוף? |
|
|
| DjNumShum |
אנשים אני ראסמי לא מבין אותכם אולי זה רק אני אבל לפי דעתי המסיבות בלילינבלום גרועות בטירוף
חם שם בצורה מגעילה והפ מפוצצים תמקום שאין לך מקום לנשום ובדרך כלל האלכוהול נגמר מהר מאד..
הסטודיו זה בכלל מגעיל בהתחלה היה סבבה אבל עכשיו התחילו להגיע רק ערסים ופריחות.. בעעעע
מישהו פה מכיר מסיבות באמת על רמה? אולי גם ל 18+ ככה? למרות שהרוב כאן יותר קטנים
אני הולך לנסות את הפאצה ואת הדום בימי שבת שזה מסיבות חיילים, נראה מה זה שווה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אנשים אני ראסמי לא מבין אותכם אולי זה רק אני אבל לפי דעתי המסיבות בלילינבלום גרועות בטירוף
חם שם בצורה מגעילה והפ מפוצצים תמקום שאין לך מקום לנשום ובדרך כלל האלכוהול נגמר מהר מאד..
הסטודיו זה בכלל מגעיל בהתחלה היה סבבה אבל עכשיו התחילו להגיע רק ערסים ופריחות.. בעעעע
מישהו פה מכיר מסיבות באמת על רמה? אולי גם ל 18+ ככה? למרות שהרוב כאן יותר קטנים
אני הולך לנסות את הפאצה ואת הדום בימי שבת שזה מסיבות חיילים, נראה מה זה שווה |
לא מבין אותך....
אתמול הייתי בסטודיו והייתה אחלה מסיבה...
בהתחלה היה חרא
אבל אח"כ ניהיה שיא הטוב...
ובלילינבלום לא הייתי אבל אמרו לי שממש טוב שם...
וראסמי שחם שם....
אבל גבר הלילינבלום זה לא לגיל שלך...
זה לגיל שלי בערך...
17 |
|
|
| Hell_Copter |
אל תתחילו עוד פעם איתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
אתם רוצים לריב תעשו את זה באיי סי קיו או משהו
עוד מריבה אחת וגם הט'רד הזה נסגר!!!!!!
והשיר עם היוונית והעברית הוא השוס החדש
אה ועוד משהו... אני מכיר כוסית ששומעת טייסטו |
|
|
| DjChook |
חחח רועי תרגיע קצת
תן להם להביע דעה |
|
|
| Hell_Copter |
זה לא נקרא להביע דעה אחי!!!!
ועוד כמה דברים שמראים שהם רבים פשוט... וזה משגע אותי אז שיפסיקו כבר!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
בואנה היא צריכה להיות ממש כוסית בשביל לשמוע
Dallas4pm |
היא לא שומעת דאלאס 4 פי אם אבל היא ממש כוסית...
היא אוהבת את הדברים האהובים של טייסטו
היא חורשת על אין מיי ממורי כרגע |
|
|
| DjChook |
חחח מוזרים
מישהי היית אצלי
ניסיתי להשמיע לה דברים נראה מה היא תאהב
הגענו למסקנה שכל מה שיש לי לא לטעמה (מהיר מדי)
סגרנו את המחשב ועפנו למיטה
:happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by guetag
אתה נשבר מהר אהה?
:haha: :stongue: |
יש לי במחשב טראנס ומוזיקת רוק מהירה
death metal / speed metal
והיא אוהבת דברים שקטים כאלה לא יודע, שירי הומואים , חחח
סתם
קיצר אז התייאשתי וגם ככה היא הייתה על הזין שלי (תרתי משמע)
אז לא ממש היה אכפת לי
וד"א, לפני שאורן יתחיל להגיד דברים , לא, לא זיינתי אותה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
כןן זה בן זונהה של שיר
מאיפה את מוצא את הבנות האלה ימניאק
? |
איפה שצריך למצוא אותן... :D
אני לא השפעתי עליה במוזיקה... עדיין
היא אוהבת דברים כמו לאסגו וקים ווילד וכאלה... היא ממש חולה על זה
אבל הבאתי לה כמה המלצות מה להוריד... דברים שהיא תאהב
טוב אנחנו סוטים מן הנושא אז... |
|
|
|
|