| divx-master |
כווסס אמקק הייתיי אמור ללכת לאזימוט כי חבר שלי שהוא יחצן היה אמור לסדר לי חינםם אבלל בגללל הערביי המזדייןן הזההה שתפסוו בטיילת מללאא לא באיםם אז אין לו חינם בשבילי
איזזה זנות !!!!1
אזז אני אוללייי בסטודיו נראהה אם יהיה מי שיבוא ....1
הקיצרררררר תהנווו היום גברייםם
ואלל תלכווו למימדדד מללאאאאאאאאא ערסייםםם
איככסססס מסיבהה בחסות בר-לין ( המבין יבין)1 |
|
|