return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 151)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
הוגנבה לאוזניי שמועה שהיום אינפקטד באומן 17
ת'כלס אם יש לי איך להגיע לירושלים אני יסע וישן אצל חבר שלי מהצבא כי במילא אנחנו צריכים להיות בירושלים מחר...
והוא בדוק הולך למסיבה הזאת
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by MasterP
אני בחממה היום


חממה זה ביריד ויתקין??
הרגע חזרתי מישם יש שם איזה כביש כזה ארוך שתקוע שנתיים
עד שנכנסו ל"לכת" שנתיים ורבע
warpedd_
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חממה זה ביריד ויתקין??
הרגע חזרתי מישם יש שם איזה כביש כזה ארוך שתקוע שנתיים
עד שנכנסו ל"לכת" שנתיים ורבע


וואלה
הלכנו אתמול לקטע
אמנם נכנסנו ברבע ל3 כי יצאנו מאוחר
אבל בקטנות
התפרקתי
היתה שמה אחת יפהפיה פשוט
אני ינסה לחפש תמונות שלה
-CosmicFire-
הלכתי לקטע אבל לא נכנסתי
היינו קצת בחוץ ואז חזרנו ללכת
סמק איזה בלאגן שם
מזל שהיה לי מכירה מוקדמת
הביאו את שי גבס ההומו הזה
איך הוא עושה
לכת שירו איתי והמיקרופון נכבה לו אז לא שמעו כלום
אבל YAHEL YAHEL YAHEL
איזה רמה איך אני אוהב אותו עכשיו אני מבין באמת באמת איך הוא כלכך מפורסם
:D
YuVaL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הלכתי לקטע אבל לא נכנסתי
היינו קצת בחוץ ואז חזרנו ללכת
סמק איזה בלאגן שם
מזל שהיה לי מכירה מוקדמת
הביאו את שי גבס ההומו הזה
איך הוא עושה
לכת שירו איתי והמיקרופון נכבה לו אז לא שמעו כלום
אבל YAHEL YAHEL YAHEL
איזה רמה איך אני אוהב אותו עכשיו אני מבין באמת באמת איך הוא כלכך מפורסם
:D


וואלה
אז אולי תסביר לי איך
כי הבנאדם חתיכת הומו
הוא לא יודע לתקלט בגרוש
סבבה.. הוא מפיק תותח והכל, אני מוריד לפניו את הכובע
אבל לתקלט!?!
הוא לא יודע בגרוש!!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by YuVaL
וואלה
אז אולי תסביר לי איך
כי הבנאדם חתיכת הומו
הוא לא יודע לתקלט בגרוש
סבבה.. הוא מפיק תותח והכל, אני מוריד לפניו את הכובע
אבל לתקלט!?!
הוא לא יודע בגרוש!!


אחי המיקסים שלו טובים לא ברמה של אלוף עולם
אבל הטראקים שהוא בחר והשואו שהוא נותן
אני מאד אהבתי אותו הוא הביא לכולם שם בראש


**אגב
עכשיו נזכרתי שאמרת יפיפיה
אתמול 2כוסיות פצצות התחילו איתי ועם חבר שלי
והגרון שלי היה יבש כמו אבן
אז הלכנו לקנות רדבול
אנחנו חוזרים ולא מצאנו אותן...
איזה ביאוס אני עד עכשיו בוכה על זה
מסיבה הבאה מצידי שאני יהיה צמא כמו ביום כיפור אני לא זז
אגב הן מרעננה
חחחח :D
ronsh
וואייי הרגע אני חוזר ממועדון
בעעע
אני נשבע לכם..אני לא נוסע לשם בחיים
איזה ביאוס זה לגור בצפון!!

עד גיל 18 אתה בוכה שאין לאן לצאת
ואז שיש לך 18 אתה יוצא ל2 מועדונים!!
אין פה בחירה בשיט.........

אז קיצר אם יוצא לכם להתקרב למועדון בשם טרמינל
תברחו משם...

קודם כל אתה רוקד בתוך לול תרנגולים של 10 על 10
בגובה של מטר וחצי...

והמוזיקה...פשוט בושה!!
שמים לי רמיקסים של מקרנה!!

בקיצור ביזבוז כסף לשמו..
נפלתי חזק..בעעעע
KrazyDJs
quote:
Originally posted by ronsh
וואייי הרגע אני חוזר ממועדון
בעעע
אני נשבע לכם..אני לא נוסע לשם בחיים
איזה ביאוס זה לגור בצפון!!

עד גיל 18 אתה בוכה שאין לאן לצאת
ואז שיש לך 18 אתה יוצא ל2 מועדונים!!
אין פה בחירה בשיט.........

אז קיצר אם יוצא לכם להתקרב למועדון בשם טרמינל
תברחו משם...

קודם כל אתה רוקד בתוך לול תרנגולים של 10 על 10
בגובה של מטר וחצי...

והמוזיקה...פשוט בושה!!
שמים לי רמיקסים של מקרנה!!

בקיצור ביזבוז כסף לשמו..
נפלתי חזק..בעעעע


פורים שעבר שהייתי שם..
דווקא די נהניתי..
המקום די נפילה בתאכל"ס, זה רפת כזאתי...
יש תחדר הגדול..שהוא די קטן...70 אנשים בלחץ נראה לי
עוד איזה חדר קטן שם ל 30 אנשים בערך
אבל אז שם שמו קריוקי :nervous:

ויציאה החוצה שזה סבבה..
וזולה סבבה לפתוח נרגילה...

ד"א
מה אתה מתבכיין ? חסרים לך מועדונים ?
אולטראסאונד, ורטיגו החורבה...וכו'...
warpedd_
יש איזה מסיבה שווה היום?
ronsh
quote:
Originally posted by KrazyDJs
פורים שעבר שהייתי שם..
דווקא די נהניתי..
המקום די נפילה בתאכל"ס, זה רפת כזאתי...
יש תחדר הגדול..שהוא די קטן...70 אנשים בלחץ נראה לי
עוד איזה חדר קטן שם ל 30 אנשים בערך
אבל אז שם שמו קריוקי :nervous:

ויציאה החוצה שזה סבבה..
וזולה סבבה לפתוח נרגילה...

ד"א
מה אתה מתבכיין ? חסרים לך מועדונים ?
אולטראסאונד, ורטיגו החורבה...וכו'...


אז ככה...חורבה ואולטרסאונד זה המקומות היחידים שמגיעים לרמה מכובדת ואפילו רמה גבוה של מועדון..

אבל כמה פעמים אפשר לצאת לאותם מקומות?

Sm0keMachine
באמת לא רוצה לבאס אותך אחי....
אבל ראסמי אין כמו לגור במרכז!!:rolleyes:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by ronsh
אז ככה...חורבה ואולטרסאונד זה המקומות היחידים שמגיעים לרמה מכובדת ואפילו רמה גבוה של מועדון..

אבל כמה פעמים אפשר לצאת לאותם מקומות?


נו יבכיין...
לך לורטיגו, לאקליפס נראה לי קוראים לזה..
לפיוז'ן
לארו ב 2-3 שכל הקטנים הולכים..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement