|
מסיבות ..... כנסו (pg. 151)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
הוגנבה לאוזניי שמועה שהיום אינפקטד באומן 17
ת'כלס אם יש לי איך להגיע לירושלים אני יסע וישן אצל חבר שלי מהצבא כי במילא אנחנו צריכים להיות בירושלים מחר...
והוא בדוק הולך למסיבה הזאת |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by MasterP
אני בחממה היום |
חממה זה ביריד ויתקין??
הרגע חזרתי מישם יש שם איזה כביש כזה ארוך שתקוע שנתיים
עד שנכנסו ל"לכת" שנתיים ורבע |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חממה זה ביריד ויתקין??
הרגע חזרתי מישם יש שם איזה כביש כזה ארוך שתקוע שנתיים
עד שנכנסו ל"לכת" שנתיים ורבע |
וואלה
הלכנו אתמול לקטע
אמנם נכנסנו ברבע ל3 כי יצאנו מאוחר
אבל בקטנות
התפרקתי
היתה שמה אחת יפהפיה פשוט
אני ינסה לחפש תמונות שלה |
|
|
| -CosmicFire- |
הלכתי לקטע אבל לא נכנסתי
היינו קצת בחוץ ואז חזרנו ללכת
סמק איזה בלאגן שם
מזל שהיה לי מכירה מוקדמת
הביאו את שי גבס ההומו הזה
איך הוא עושה
לכת שירו איתי והמיקרופון נכבה לו אז לא שמעו כלום
אבל YAHEL YAHEL YAHEL
איזה רמה איך אני אוהב אותו עכשיו אני מבין באמת באמת איך הוא כלכך מפורסם
:D |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
הלכתי לקטע אבל לא נכנסתי
היינו קצת בחוץ ואז חזרנו ללכת
סמק איזה בלאגן שם
מזל שהיה לי מכירה מוקדמת
הביאו את שי גבס ההומו הזה
איך הוא עושה
לכת שירו איתי והמיקרופון נכבה לו אז לא שמעו כלום
אבל YAHEL YAHEL YAHEL
איזה רמה איך אני אוהב אותו עכשיו אני מבין באמת באמת איך הוא כלכך מפורסם
:D |
וואלה
אז אולי תסביר לי איך
כי הבנאדם חתיכת הומו
הוא לא יודע לתקלט בגרוש
סבבה.. הוא מפיק תותח והכל, אני מוריד לפניו את הכובע
אבל לתקלט!?!
הוא לא יודע בגרוש!! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by YuVaL
וואלה
אז אולי תסביר לי איך
כי הבנאדם חתיכת הומו
הוא לא יודע לתקלט בגרוש
סבבה.. הוא מפיק תותח והכל, אני מוריד לפניו את הכובע
אבל לתקלט!?!
הוא לא יודע בגרוש!! |
אחי המיקסים שלו טובים לא ברמה של אלוף עולם
אבל הטראקים שהוא בחר והשואו שהוא נותן
אני מאד אהבתי אותו הוא הביא לכולם שם בראש
**אגב
עכשיו נזכרתי שאמרת יפיפיה
אתמול 2כוסיות פצצות התחילו איתי ועם חבר שלי
והגרון שלי היה יבש כמו אבן
אז הלכנו לקנות רדבול
אנחנו חוזרים ולא מצאנו אותן...
איזה ביאוס אני עד עכשיו בוכה על זה
מסיבה הבאה מצידי שאני יהיה צמא כמו ביום כיפור אני לא זז
אגב הן מרעננה
חחחח :D |
|
|
| ronsh |
וואייי הרגע אני חוזר ממועדון
בעעע
אני נשבע לכם..אני לא נוסע לשם בחיים
איזה ביאוס זה לגור בצפון!!
עד גיל 18 אתה בוכה שאין לאן לצאת
ואז שיש לך 18 אתה יוצא ל2 מועדונים!!
אין פה בחירה בשיט.........
אז קיצר אם יוצא לכם להתקרב למועדון בשם טרמינל
תברחו משם...
קודם כל אתה רוקד בתוך לול תרנגולים של 10 על 10
בגובה של מטר וחצי...
והמוזיקה...פשוט בושה!!
שמים לי רמיקסים של מקרנה!!
בקיצור ביזבוז כסף לשמו..
נפלתי חזק..בעעעע |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ronsh
וואייי הרגע אני חוזר ממועדון
בעעע
אני נשבע לכם..אני לא נוסע לשם בחיים
איזה ביאוס זה לגור בצפון!!
עד גיל 18 אתה בוכה שאין לאן לצאת
ואז שיש לך 18 אתה יוצא ל2 מועדונים!!
אין פה בחירה בשיט.........
אז קיצר אם יוצא לכם להתקרב למועדון בשם טרמינל
תברחו משם...
קודם כל אתה רוקד בתוך לול תרנגולים של 10 על 10
בגובה של מטר וחצי...
והמוזיקה...פשוט בושה!!
שמים לי רמיקסים של מקרנה!!
בקיצור ביזבוז כסף לשמו..
נפלתי חזק..בעעעע |
פורים שעבר שהייתי שם..
דווקא די נהניתי..
המקום די נפילה בתאכל"ס, זה רפת כזאתי...
יש תחדר הגדול..שהוא די קטן...70 אנשים בלחץ נראה לי
עוד איזה חדר קטן שם ל 30 אנשים בערך
אבל אז שם שמו קריוקי :nervous:
ויציאה החוצה שזה סבבה..
וזולה סבבה לפתוח נרגילה...
ד"א
מה אתה מתבכיין ? חסרים לך מועדונים ?
אולטראסאונד, ורטיגו החורבה...וכו'... |
|
|
| warpedd_ |
| יש איזה מסיבה שווה היום? |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
פורים שעבר שהייתי שם..
דווקא די נהניתי..
המקום די נפילה בתאכל"ס, זה רפת כזאתי...
יש תחדר הגדול..שהוא די קטן...70 אנשים בלחץ נראה לי
עוד איזה חדר קטן שם ל 30 אנשים בערך
אבל אז שם שמו קריוקי :nervous:
ויציאה החוצה שזה סבבה..
וזולה סבבה לפתוח נרגילה...
ד"א
מה אתה מתבכיין ? חסרים לך מועדונים ?
אולטראסאונד, ורטיגו החורבה...וכו'... |
אז ככה...חורבה ואולטרסאונד זה המקומות היחידים שמגיעים לרמה מכובדת ואפילו רמה גבוה של מועדון..
אבל כמה פעמים אפשר לצאת לאותם מקומות? |
|
|
| Sm0keMachine |
באמת לא רוצה לבאס אותך אחי....
אבל ראסמי אין כמו לגור במרכז!!:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ronsh
אז ככה...חורבה ואולטרסאונד זה המקומות היחידים שמגיעים לרמה מכובדת ואפילו רמה גבוה של מועדון..
אבל כמה פעמים אפשר לצאת לאותם מקומות? |
נו יבכיין...
לך לורטיגו, לאקליפס נראה לי קוראים לזה..
לפיוז'ן
לארו ב 2-3 שכל הקטנים הולכים.. |
|
|
|
|