return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 134)
View this Thread in Original format
DjNumShum
הייתי בצוף אתמול בסוף
היה סוף הדרך
אחלה של מקום
עלק אני נכנס פנימה עושה לי הסלקטור "תוריד תשרשרת זה לא נהוג כאן"
:eyespop:

מי ישמע איביזה
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjNumShum
עלק אני נכנס פנימה עושה לי הסלקטור "תוריד תשרשרת זה לא נהוג כאן"
:eyespop:

מי ישמע איביזה


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואנה הם תופסים מעצמם יותר מידי במועדון הזה...:haha:
Triple-z
היה כתוב היום בעיתון שב-15 לאוגוסט
peter rauhofer מגיע לארץ
יתן סט של 12 שעות
במסיבה של שירזי בגני התערוכה

זה בטח 22+ או משהו

אולי משהו בליין ה- FFF ואז בכלל אין מה לבוא

מישהו יודע פרטים?
warpedd_
משהו שמע על מסיבה בדום ביום חמישי?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו שמע על מסיבה בדום ביום חמישי?


יש כל חמישי עכשיו בדום...
אבל זה מסיבות לא משהו לפי מה שהבנתי...


חמישי סוף סוף אני לא עובד...
ואז אני בדוק בתכלת...!!
מישהו מצטרף? :)
DjChook
me?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
me?


נו אז יאללה
חלאס לבכות ובוא כבר!!!!
DjChook
מצאת מישהי בסוף ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מצאת מישהי בסוף ?


אתה לא מובן... לפחות אני לא מבין אותך... :rolleyes:

מה שכן הבני זונות מישראכרט החליטו להיות עוד קצת זונות והחליטו במקום לפרק את הדוכן ביום חמישי, לפרק אותו ביום שישי
יענו גם ביום חמישי יש עבודה...
אבל כבר דיברתי עם הבוס שלי שינסה לארגן מישהו אחר שיעלה...
למה נשבר לי הזין מהדוכן הזה...
היום ישנתי שם איזה שעה-שעתיים... אבל עדיין מעצבן!!!
לפחות ראיתי שם אתמול שליחות קטלנית 3 בדי וי די :D
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
me?


חחחחחחחח :P

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
חחחחחחחח :P


מה מצחיק?
חן באמת רוצה לבוא
הוא כבר דיבר איתי על זה והכל...
שאני יארגן לו כניסה והנחה והכל...

קיצר... ביטלתי את העבודה שלי מחר
הוא מכניס מישהו במקומי...
אז אני מחר בדוק בתכלת
עכשיו מי בא חוץ מחן?
שאני ידע להתארגן על זה...
DjChook
עזוב אורן מכוער

ורועי דיברתי על הבנות בנענע :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement