| Hell_Copter |
אתמול הייתי בלכת
ולקחתי איתי את נמרוד שמשום מה אוהב בזמן האחרון רק לקרוא ולא להגיב
אני ישדל אותו לחזור להגיב :)
אני אישית נהניתי משהו לפנים!!!!!
המקום עצמו קטן יחסית אבל זה היה מסיבת סיום טירונות שלי וגם היה שם סיום קורס תצפיתניות... קיצר... היה בנות לא רעות בכלל
וחוץ מזה שנמרוד ניסה לטפס על איזה הר... גם אני בטוח שהוא נהנה מאוד!! :disbelief
ונמרוד...
משפט חכם בשבילך
זה לא השמיכה, זה מה שיש מתחת ;) |
|
|