|
מסיבות ..... כנסו (pg. 183)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
רונן אח שלו
לפי הדיבור עם חבר שלי כנראה שאני לא הולך לצוף היום... יש עם זה סרטים קצת ואם זה לא 100 אחוז אז אין טעם לבוא
אבל הוא אמור לדבר איתי יותר מאוחר... אולי אני יסע איתו לצפון לאיזה מסיבת טבע או משהו... נראה מה יהיה בסוף
זה בהנחה שלא יצוץ לי איזה משהו אחר |
|
|
| eXeTik |
| אם תבוא בכל מקרה תנסה לזהות אותי לפי החתימה :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אם תבוא בכל מקרה תנסה לזהות אותי לפי החתימה :toothless |
אני ינסה...
אני בסוף כנראה כן בא לצוף
בכל אופן...
אם אתה רואה את זה בוא לאיי סי קיו שלי
35190491 |
|
|
| eXeTik |
איזה סוף היה!
כמה אלכוהול חינם... |
|
|
| DjNumShum |
| כן באמת היה סבבה אתמול בצוף |
|
|
| eXeTik |
נו... מה נסגר אתכם?!
הייתם אומרים שאתם באים- היינו מארגנים מפגשון :rolleyes: |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by guetag
כל כך הרבה
BITCHES |
חבל על הזמן....
לא יודע איך זה שכולן שם מזדיינות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
חבל על הזמן....
לא יודע איך זה שכולן שם מזדיינות |
?! |
|
|
| LA© |
חחחחחחח
דווקא...
הייתי שמה עם חבר שלי וחברה שלי מקנדה ..
איזה בחורציק שמה מצא אותה.. והם הלכו "להסתובב"... קיצר... חחח
הם התנשקו והוא השכיב אותה שמה עם הריצפה
והאבטחה באה והתערבה להם בעיניים... ביקשו שיפסיקו
קיצר, הם מנסים איכשהו להילחם בזה לדעתי...
למרות שאני בטוחה שאתם הייתם מעדיפים שהם לא
;) :D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by LA©
חחחחחחח
דווקא...
הייתי שמה עם חבר שלי וחברה שלי מקנדה ..
איזה בחורציק שמה מצא אותה.. והם הלכו "להסתובב"... קיצר... חחח
הם התנשקו והוא השכיב אותה שמה עם הריצפה
והאבטחה באה והתערבה להם בעיניים... ביקשו שיפסיקו
קיצר, הם מנסים איכשהו להילחם בזה לדעתי...
למרות שאני בטוחה שאתם הייתם מעדיפים שהם לא
;) :D |
נו יופי, ככה את שולחת את חברה שלך עם זרים?!
היית שולחת אותה איתי- שנינו פה בפורום, פיתחנו קירבה :stongue:
*פוסט זה נכתב בהנחה שהמדוברת להל"ן (ראה ציטוט) עומדת בדרישות מכון הכוסיות הארצי |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by LA©
חחחחחחח
דווקא...
הייתי שמה עם חבר שלי וחברה שלי מקנדה ..
איזה בחורציק שמה מצא אותה.. והם הלכו "להסתובב"... קיצר... חחח
הם התנשקו והוא השכיב אותה שמה עם הריצפה
והאבטחה באה והתערבה להם בעיניים... ביקשו שיפסיקו
קיצר, הם מנסים איכשהו להילחם בזה לדעתי...
למרות שאני בטוחה שאתם הייתם מעדיפים שהם לא
;) :D |
אני בטוח שגם אתן מעדיפות שלא יפסיקו עם זה.... |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אני בטוח שגם אתן מעדיפות שלא יפסיקו עם זה.... |
מממ בלי הכללות בבקשה
כל אחת וההחלטות שלה.
אל תכניס לי מילים לפה... וגם אל תהיה כל כך בטוח
אני אישית מעדיפה שכן... יש מקום וזמן לכל דבר... וגם טיפה גבולות לא יזיקו
ורונן
חברה שלי, הייתה בחופשה... היא מקנדה
אין לה מחויבויות לשום בחור
אז היה רצתה קצת להנות... ההחלטה שלה..
היא עשתה חיים משוגעים בישראל!
:D
אבל באוטו לילה, בסוף לא קרה כלום... גם היא לא רצתה שיקרה הרבה...
Fooling around
היה מבחינתה סבבה... אבל לא סקס
אבל הבחור... לא הצליח למצוא את האוטו שלו.. ככה שבסוף כלום לא קרה
ואני מצטטת אותו:
"כשאלוהים שונא אותך, הוא שונא אותך עדדדד הסוף" |
|
|
|
|