|
מסיבות ..... כנסו (pg. 177)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בוא נגיד את זה ככה, אני מציע לך לא ללכת עם הבנאדם הזה שאמר לך שאם אתה נראה טוב אתה תכנס בלי שיסתכלו על תעודות...
עם אתה מעמק חפר או מהקיבוצים בסביבה באמת לא תהיה לך בעיה להכנס
העיקר שכולכם 84+, אפילו אם תבואו כולכם בנים... |
אחי אני הייתי בצוף לפני 3-4 שבועות במסיבת פתיחה וראיתי לפחות 10 אנשים שלמדו שכבה מתחתיי זאת אומרת ילידי 85 שנכנסו בלי בעיה...
לא בודקים שם בכלל גיל בודקים חוגר נראה לי שכל מי שהתגייס לפני 2004 יכול להינכס... |
|
|
| Flotser |
הוודקה תפוזים המגעילה והכוסיות בירה חינם זה מה שעושה בשבילכם את המוסד למקום טוב?
אני ממש שונא את המקום הזה
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
הוודקה תפוזים המגעילה והכוסיות בירה חינם זה מה שעושה בשבילכם את המוסד למקום טוב?
אני ממש שונא את המקום הזה
:nervous: :nervous: :nervous: |
modim:tongue2
aval ien brira - ze haefsharut ayahida bentaim kol hamuadonim haaherim rahok midai!!!!
PS:behezem esh efsharut lalechet la FFF aval bentaim ein lanu omez!
BTW -> shamati Kilombo azav et TLV - nire eize line ie sham achshav...
| quote: | חחחח גם לי יש מיליון סיפורים מהשתכריות שם (מה שאני זוכר!)... מה, היית שם שישי האחרון?
אני עשיתי שבת בבסיס כוסעמק..חברים שלי היו שם..
תבוא יום שישי הזה נפרק שם אלכוהול.. |
yalla...
get ready!:crazy: :eyespop: :tongue3:eyes: :rolleyes: :p |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by taltul
yalla...
get ready!:crazy: :eyespop: :tongue3:eyes: :rolleyes: :p |
סבבה אחי
אבל אל תשכח לתת טיפים למשה הברמן! :cool: :cool: :cool:
| quote: | Originally posted by Flotzer
הוודקה תפוזים המגעילה והכוסיות בירה חינם זה מה שעושה בשבילכם את המוסד למקום טוב?
אני ממש שונא את המקום הזה
|
אין כמו בירה..
רואים שאתה לא שתיין...
:rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אחי אני הייתי בצוף לפני 3-4 שבועות במסיבת פתיחה וראיתי לפחות 10 אנשים שלמדו שכבה מתחתיי זאת אומרת ילידי 85 שנכנסו בלי בעיה...
לא בודקים שם בכלל גיל בודקים חוגר נראה לי שכל מי שהתגייס לפני 2004 יכול להינכס... |
להפך, חוגר לא תופס שם... חייב ת.ז או רישיון נהיגה שרואים את התאריך לידה |
|
|
| RoMNeT |
אם יש לך את ה18 ואתה נראה טוב אז 90% שאתה נכנס ולא משנה מה גיל המסיבה, אבל בלי הגזמנות כמובן של גיל המסיבה כאילו אפשר להכנס בגיל 18 חופשי למסיבות 18-25 אבל לא יותר מזה
אגב השבוע יש 3 מסיבות מפציצות
Perry O'neil @ Satisfaction
Justin K @ Malevox
Marc Almond @ FFF |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by eXeTik
להפך, חוגר לא תופס שם... חייב ת.ז או רישיון נהיגה שרואים את התאריך לידה |
אני אומר לך שאני כל פעם מהצוף של שנה שעברה כבר
מראה רק חוגר וזהו...
ואני גם אומר לך בדוק שיש שם בנים ילידי 85 |
|
|
| DjNumShum |
| יש לך איזה קומבינות שם דרך אגב? |
|
|
| eXeTik |
אין לי כוח להתווכח על זה כשאני מקליד ביד אחת :)
צוף זה המקום הטוב ביותר שיש באזור השרון
ולא- אין לי שם קומבינות |
|
|
| AnthemFreak |
| מה אנשים איפה תם היום? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
מה אנשים איפה תם היום? |
כנראה במסיבת הסגירה של מועדון ה"צופה"
:wtf: |
|
|
| RoMNeT |
| אני בווקס יהנה לי עם גסטין קיי |
|
|
|
|