return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 135)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
עזוב אורן מכוער

ורועי דיברתי על הבנות בנענע :)


מה נשרט לך המוח?!
מי יכנס לחרא הזה... מה אני משועמם כמוך? :wtf:

חן רוצה לבוא יום שבת לדום?
DjChook
can't
יש לי משהו שבת בערב
תגיד השתיה מחר החופשית
זה אלכוהול או קלה ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
can't
יש לי משהו שבת בערב
תגיד השתיה מחר החופשית
זה אלכוהול או קלה ?


נו מה אתה שרוט?!
אף פעם לא היית במסיבה עם שתייה חינם?!?!
כל השתייה היא חופשית... גם אלכוהול וגם שתייה קלה
רק הוודקה רד בול חופשי עד איזה 1 וחצי
DjChook
זה לא נכון
הייתי כבר במסיבות שהיה אלכוהול חופשי ושתיה קלה לא
ולהיפך
אז אל תעצבן ת'י עכשיו כי אתה יודע איפה אני אתפוס אותך

עזוב, בכל מקרה אני גם ככה מסטול. צריך לישון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
זה לא נכון
הייתי כבר במסיבות שהיה אלכוהול חופשי ושתיה קלה לא
ולהיפך
אז אל תעצבן ת'י עכשיו כי אתה יודע איפה אני אתפוס אותך

עזוב, בכל מקרה אני גם ככה מסטול. צריך לישון


שתוק ושבלול!!! :whip: :whip: :whip:

חזרתי עכשיו מ 10 שעות עבודה...
דווקא אני מרגיש די טוב... אפילו לא ישנתי שם
אולי אני מרגיש טוב בגלל שסוף סוף סיימתי לעבוד בדוכן המזדיין הזה!!! :)

קיצר...
היום בתכלת...
מי שלא בא מרובע...
או עגול...
או אליפסה...
אנערף עם בוטנים... :rolleyes:
DjChook
\ /
'o-o| , ______,
\,~ | ,-'S H A B I'-,
| |/ ,-''''''''''-, \
| \ '-,,,,/ ,-' ,-'
\__)________/
warpedd_


נשמע מעניין
בטח יהיה מפוצץץץץץץץ
DjChook
חחח
Exploration of base

חחחח

SPACEEEE SPACEEE SPACEEE

עד היום זה ה
RINGTONE
של חבר שלי, שניגנתי לו את זה לפני שנים
KrazyDJs
יאי
קוסמיק בחיפה...

נראה אולי אני יקמבן כניסה
יאללה איזה עצבים שזה דוקוא בסטייג' 27
סעמק...
Rising
יאחולמניוקי...
איזה גילאים זה?

edit:

איך בא בטוב אסטריד ב-25 ויום אחרי קוסמיק..
פששש

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Rising
יאחולמניוקי...
איזה גילאים זה?

edit:

איך בא בטוב אסטריד ב-25 ויום אחרי קוסמיק..
פששש



לפי מה שאני ידוע בסטייג' 27 זה 16 או 17 +

לך תדע...
YuVaL
quote:
Originally posted by Rising
יאחולמניוקי...
איזה גילאים זה?

edit:

איך בא בטוב אסטריד ב-25 ויום אחרי קוסמיק..
פששש


ראסמי
ועוד דון דיאבלו ב11
האאאאאאאאאאא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement