|
מסיבות ..... כנסו (pg. 135)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
עזוב אורן מכוער
ורועי דיברתי על הבנות בנענע :) |
מה נשרט לך המוח?!
מי יכנס לחרא הזה... מה אני משועמם כמוך? :wtf:
חן רוצה לבוא יום שבת לדום? |
|
|
| DjChook |
can't
יש לי משהו שבת בערב
תגיד השתיה מחר החופשית
זה אלכוהול או קלה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
can't
יש לי משהו שבת בערב
תגיד השתיה מחר החופשית
זה אלכוהול או קלה ? |
נו מה אתה שרוט?!
אף פעם לא היית במסיבה עם שתייה חינם?!?!
כל השתייה היא חופשית... גם אלכוהול וגם שתייה קלה
רק הוודקה רד בול חופשי עד איזה 1 וחצי |
|
|
| DjChook |
זה לא נכון
הייתי כבר במסיבות שהיה אלכוהול חופשי ושתיה קלה לא
ולהיפך
אז אל תעצבן ת'י עכשיו כי אתה יודע איפה אני אתפוס אותך
עזוב, בכל מקרה אני גם ככה מסטול. צריך לישון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא נכון
הייתי כבר במסיבות שהיה אלכוהול חופשי ושתיה קלה לא
ולהיפך
אז אל תעצבן ת'י עכשיו כי אתה יודע איפה אני אתפוס אותך
עזוב, בכל מקרה אני גם ככה מסטול. צריך לישון |
שתוק ושבלול!!! :whip: :whip: :whip:
חזרתי עכשיו מ 10 שעות עבודה...
דווקא אני מרגיש די טוב... אפילו לא ישנתי שם
אולי אני מרגיש טוב בגלל שסוף סוף סיימתי לעבוד בדוכן המזדיין הזה!!! :)
קיצר...
היום בתכלת...
מי שלא בא מרובע...
או עגול...
או אליפסה...
אנערף עם בוטנים... :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
\ /
'o-o| , ______,
\,~ | ,-'S H A B I'-,
| |/ ,-''''''''''-, \
| \ '-,,,,/ ,-' ,-'
\__)________/ |
|
|
| warpedd_ |
נשמע מעניין
בטח יהיה מפוצץץץץץץץ |
|
|
| DjChook |
חחח
Exploration of base
חחחח
SPACEEEE SPACEEE SPACEEE
עד היום זה ה
RINGTONE
של חבר שלי, שניגנתי לו את זה לפני שנים |
|
|
| KrazyDJs |
יאי
קוסמיק בחיפה...
נראה אולי אני יקמבן כניסה
יאללה איזה עצבים שזה דוקוא בסטייג' 27
סעמק... |
|
|
| Rising |
יאחולמניוקי...
איזה גילאים זה?
edit:
איך בא בטוב אסטריד ב-25 ויום אחרי קוסמיק..
פששש |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
יאחולמניוקי...
איזה גילאים זה?
edit:
איך בא בטוב אסטריד ב-25 ויום אחרי קוסמיק..
פששש |
לפי מה שאני ידוע בסטייג' 27 זה 16 או 17 +
לך תדע... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Rising
יאחולמניוקי...
איזה גילאים זה?
edit:
איך בא בטוב אסטריד ב-25 ויום אחרי קוסמיק..
פששש |
ראסמי
ועוד דון דיאבלו ב11
האאאאאאאאאאא |
|
|
|
|