|
מסיבות ..... כנסו (pg. 155)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

עכשיו זה רשמי וסגור
גרין וולוט יום שישי ה 23.1
תכינו את הרגליים, המוח, הכלב ,השכנה, ואת כל תוספי המזון הנדרשים
זה הולך להיות קשה !!
כבר הרבה זמן שלא היה כאן רייב כמו שצריך. יום שישי. זה קורה. אין יותר מדי זמן לזיוני שכל. אז הנה הפרטים :
גרין ולווט, קרטיס ג'ונס, שיקגו ארה"ב. כיום מצוי אי שם בחמישייה הפותחת של תקליטני הטכנו הגדולים בעולם והוא בלי הספק המוחצן המעניין ואולי גם הקרחניסטי מבין כולם. מי שזוכר את הסט שלו אצל שירזי (?!) ב"זום" ב 2000 (לפני שהפך לכוכב בינלאומי עם הלהיט חורך הרחבות "לה לה לנד") יכול להעיד על תקליטן שהשאיר יותר משירזון אחד או שניים פעורי תחת. היום, אחרי להיטי אמ טי ותקליט שמכר יפה מאוד תודה רבה , כולם כבר יודעים יותר טוב: מדובר באחד מהתקליטנים הפרועים והבלתי מתפשרים שפועלים היום- גרין ולווט הוא המקום שבו קרחנה ואינטליגנציה נפגשים באופן מושלם.
כמו בכל אירוע מייהמי , גם הפעם יש קונספט הזוי במטרה לייצר את האווירה הקיצונית שהצלחנו להתמכר (ולמכר אחרים) אליה בשנתיים האחרונות. יחד עם סינרס, הקבוצה שהצליחה לעשות את הבלתי אפשרי וליצור בחלל ההאנגר שתי מסיבות סופר מושקעות עם סאונד תאורה ותנאים ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו בונים את "המשרד".
המשרד: לערב אחד אווירת בירוקרטיה קשה תשלוט בחלל. מצעד בלתי פוסק של חותמות ענק, פקידים חסרי חיים ומזכירות מתוסכלות מינית יעברו במסיבה. מעל גבי במות המיצג והמסכים שיעטפו את החלל ישוחררו כל היצרים המודחקים בסביבת העבודה המשרדית היום יומית: מין חולה, אגו משתולל, טירוף מתפרץ. זהו לא עוד יום במשרד. הבוסים, המזכירות הפקידים וכמובן נערת מכונת הקפה, כפי שלא ראיתם אותה מעולם. הכינו את העפרונות והמחדדים.
הלוקיישן: ביתן 31 א (צמוד לביתן מס 1) בגני התערוכה. לוקיישן הורס. באחריות מייהמית. האנגר ישן (מהמבנים הוותיקים והלא מנוצלים במתחם) אולד סקול וורהאוס כמיטב המסורת הטכנואידית. יותר מזה אי אפשר לבקש. למי שאין אוטו- שפאקינג ילך ברגל! זה שווה את זה.
חובבי מייהם - אל תחמיצו.
נתראה בשישי הבא!
פרטים נוספים, סטים של גרין באתר המשגע
www.morning-mayhem.com
מיום שלישי יהייה ניתן לקנות כרטיסים במשרדי סינרס: בוגרשוב 4, ת"א, בשעות היום.
אנחנו מאוד מבקשים ממי שיכול לקנות מראש שאכן יעשה את זה כדי שלא יהייה בלאגאן בדלת :)
(הטקסט לקוח מתוך האימייל של הרשימות.)
מכירה מוקדמת 80ש"ח, במקום 120ש"ח...!!!
כמו בהזמנה ינגנו לפני ואחרי: Deeper, Poingi, Dr.Starker.
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| warpedd_ |
אני ואריק עושים שיגועים בפארנויה
חחחחחחחח
איזה פלאש מטורף
:crazy: :crazy: :crazy: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DjChook |
| אם מישהו בתל יצחק היום, שירים טלפון / אסאמאס |
|
|
| DjChook |
אוקיי אני חייב לציין שהיום זה היה הפעם הראשונה שלי בתל יצחק ומאדדדד נהנתי
באסה שנכנסו אחרי שעתיים בגלל איזה פאדיחה של חבר שלי אבל בקטנה |
|
|
| Sniper |
בת'אחלס אין לי כח לתת סיקור מלא כי יש לי פול דבריםים על הראאש
שאני צריך לעשות
בכל אופן בקטע כרגיל היה חביב..
היה סיום קורס מדסניקית
ככה שתבינו את מצב הבנות שהלך שם..
וזהו בעיקורן
כמו שאמרתי בהתחלה אין לי כח להרחיב |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי אני חייב לציין שהיום זה היה הפעם הראשונה שלי בתל יצחק ומאדדדד נהנתי
באסה שנכנסו אחרי שעתיים בגלל איזה פאדיחה של חבר שלי אבל בקטנה |
נהנית בתל יצחק? :conf: :conf:
מוזר...הנוער של היום |
|
|
| DjChook |
תשמע אני לא כמוכם שאם הם לא שמים את הטראנסים החדשים חדשים אז אני מתבאס
אז המוזיקה הייתה אחלה והאנשים אחלה והאלכוהול שחבר שלי הביא אחלה
אז אחלה
תגידו מישהו פה הולך למועדון הרוק "המוסד ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגידו מישהו פה הולך למועדון הרוק "המוסד ? |
בעקרון זה לא רק רוק, זה איזה 5 רחבות אבל כל אחת יותר חרא מהשנייה
הייתי שמה פעם אחת - ואני לא אחזור לשמה בחיים!!
:eyes: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי אני חייב לציין שהיום זה היה הפעם הראשונה שלי בתל יצחק ומאדדדד נהנתי
באסה שנכנסו אחרי שעתיים בגלל איזה פאדיחה של חבר שלי אבל בקטנה |
רוצה ללכת היום?
המון המון זמן לא הייתי שם...
ואני גם יכול להכניס אותנו ממש מהר לשם |
|
|
| StruckeR |
| quote: | Originally posted by Flotser
בעקרון זה לא רק רוק, זה איזה 5 רחבות אבל כל אחת יותר חרא מהשנייה
הייתי שמה פעם אחת - ואני לא אחזור לשמה בחיים!!
:eyes: :whip: |
זה לא מועדון רוק.... זה אחלה מועדון, אני די אהבתי אותו....
מישהו היום בערב בקווינס?? |
|
|
|
|