return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 155)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON



עכשיו זה רשמי וסגור
גרין וולוט יום שישי ה 23.1
תכינו את הרגליים, המוח, הכלב ,השכנה, ואת כל תוספי המזון הנדרשים
זה הולך להיות קשה !!

כבר הרבה זמן שלא היה כאן רייב כמו שצריך. יום שישי. זה קורה. אין יותר מדי זמן לזיוני שכל. אז הנה הפרטים :

גרין ולווט, קרטיס ג'ונס, שיקגו ארה"ב. כיום מצוי אי שם בחמישייה הפותחת של תקליטני הטכנו הגדולים בעולם והוא בלי הספק המוחצן המעניין ואולי גם הקרחניסטי מבין כולם. מי שזוכר את הסט שלו אצל שירזי (?!) ב"זום" ב 2000 (לפני שהפך לכוכב בינלאומי עם הלהיט חורך הרחבות "לה לה לנד") יכול להעיד על תקליטן שהשאיר יותר משירזון אחד או שניים פעורי תחת. היום, אחרי להיטי אמ טי ותקליט שמכר יפה מאוד תודה רבה , כולם כבר יודעים יותר טוב: מדובר באחד מהתקליטנים הפרועים והבלתי מתפשרים שפועלים היום- גרין ולווט הוא המקום שבו קרחנה ואינטליגנציה נפגשים באופן מושלם.

כמו בכל אירוע מייהמי , גם הפעם יש קונספט הזוי במטרה לייצר את האווירה הקיצונית שהצלחנו להתמכר (ולמכר אחרים) אליה בשנתיים האחרונות. יחד עם סינרס, הקבוצה שהצליחה לעשות את הבלתי אפשרי וליצור בחלל ההאנגר שתי מסיבות סופר מושקעות עם סאונד תאורה ותנאים ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו בונים את "המשרד".

המשרד: לערב אחד אווירת בירוקרטיה קשה תשלוט בחלל. מצעד בלתי פוסק של חותמות ענק, פקידים חסרי חיים ומזכירות מתוסכלות מינית יעברו במסיבה. מעל גבי במות המיצג והמסכים שיעטפו את החלל ישוחררו כל היצרים המודחקים בסביבת העבודה המשרדית היום יומית: מין חולה, אגו משתולל, טירוף מתפרץ. זהו לא עוד יום במשרד. הבוסים, המזכירות הפקידים וכמובן נערת מכונת הקפה, כפי שלא ראיתם אותה מעולם. הכינו את העפרונות והמחדדים.

הלוקיישן: ביתן 31 א (צמוד לביתן מס 1) בגני התערוכה. לוקיישן הורס. באחריות מייהמית. האנגר ישן (מהמבנים הוותיקים והלא מנוצלים במתחם) אולד סקול וורהאוס כמיטב המסורת הטכנואידית. יותר מזה אי אפשר לבקש. למי שאין אוטו- שפאקינג ילך ברגל! זה שווה את זה.

חובבי מייהם - אל תחמיצו.

נתראה בשישי הבא!

פרטים נוספים, סטים של גרין באתר המשגע
www.morning-mayhem.com

מיום שלישי יהייה ניתן לקנות כרטיסים במשרדי סינרס: בוגרשוב 4, ת"א, בשעות היום.
אנחנו מאוד מבקשים ממי שיכול לקנות מראש שאכן יעשה את זה כדי שלא יהייה בלאגאן בדלת :)

(הטקסט לקוח מתוך האימייל של הרשימות.)

מכירה מוקדמת 80ש"ח, במקום 120ש"ח...!!!

כמו בהזמנה ינגנו לפני ואחרי: Deeper, Poingi, Dr.Starker.

:disbelief :disbelief :disbelief
warpedd_

אני ואריק עושים שיגועים בפארנויה
חחחחחחחח
איזה פלאש מטורף
:crazy: :crazy: :crazy: :stongue: :stongue: :stongue:
DjChook
אם מישהו בתל יצחק היום, שירים טלפון / אסאמאס
Sniper
כרגיל, קטע:]
DjChook
אוקיי אני חייב לציין שהיום זה היה הפעם הראשונה שלי בתל יצחק ומאדדדד נהנתי

באסה שנכנסו אחרי שעתיים בגלל איזה פאדיחה של חבר שלי אבל בקטנה
Sniper
בת'אחלס אין לי כח לתת סיקור מלא כי יש לי פול דבריםים על הראאש
שאני צריך לעשות
בכל אופן בקטע כרגיל היה חביב..
היה סיום קורס מדסניקית
ככה שתבינו את מצב הבנות שהלך שם..
וזהו בעיקורן
כמו שאמרתי בהתחלה אין לי כח להרחיב
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
אוקיי אני חייב לציין שהיום זה היה הפעם הראשונה שלי בתל יצחק ומאדדדד נהנתי

באסה שנכנסו אחרי שעתיים בגלל איזה פאדיחה של חבר שלי אבל בקטנה


נהנית בתל יצחק? :conf: :conf:

מוזר...הנוער של היום
DjChook
תשמע אני לא כמוכם שאם הם לא שמים את הטראנסים החדשים חדשים אז אני מתבאס
אז המוזיקה הייתה אחלה והאנשים אחלה והאלכוהול שחבר שלי הביא אחלה
אז אחלה

תגידו מישהו פה הולך למועדון הרוק "המוסד ?
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
תגידו מישהו פה הולך למועדון הרוק "המוסד ?


בעקרון זה לא רק רוק, זה איזה 5 רחבות אבל כל אחת יותר חרא מהשנייה

הייתי שמה פעם אחת - ואני לא אחזור לשמה בחיים!!
:eyes: :whip:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אוקיי אני חייב לציין שהיום זה היה הפעם הראשונה שלי בתל יצחק ומאדדדד נהנתי

באסה שנכנסו אחרי שעתיים בגלל איזה פאדיחה של חבר שלי אבל בקטנה


רוצה ללכת היום?
המון המון זמן לא הייתי שם...
ואני גם יכול להכניס אותנו ממש מהר לשם

eXeTik
מישהו בחממה היום?
StruckeR
quote:
Originally posted by Flotser
בעקרון זה לא רק רוק, זה איזה 5 רחבות אבל כל אחת יותר חרא מהשנייה

הייתי שמה פעם אחת - ואני לא אחזור לשמה בחיים!!
:eyes: :whip:


זה לא מועדון רוק.... זה אחלה מועדון, אני די אהבתי אותו....

מישהו היום בערב בקווינס??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement