|
מסיבות ..... כנסו (pg. 88)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אהה שכחתי רועי מצא עוד פעם איזה רמבו לרקוד איתו
חיחיחי:D :D :D :D :D :D :D :D |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זיין !!!
רועי חאלאס ! |
|
|
| clubber@work |
גם אני הייתי בתל-יצחק
באמת היה הרבה כוסיות - במיוחד הדוגמניות!
אבל המוזיקה שם חלשה רצח
וזה די מוזר שחצי פורום שם אבל לא יוצא להיפגש! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
היינו אתמול בניר אליהו
ואני עדיין לא יודע אם היה שווה להכנס
אמנם היו שמה באמת מצא כוסיות אהל הכניסה היתה 80 שקל
שזה מעל ומעבר למקום כזה
(למרות שרועי נכנס בחינם הזבל הזה;) )
בפנים ההגברה לא משהו ומוזיקה רגילה של מסיבות כאלה
זבל מסחרי כל הלילה
הדבר היחיד שהיה עם איכות היה
lethal industry
אבל בערך ב5 התחילו פדיכודלי מוכרים
bust a move
intelligent life
וכאלה
ברחבה השניה היה זבל כל הלילה
EDIT
אהה שכחתי רועי מצא עוד פעם איזה רמבו לרקוד איתו
חיחיחי:D :D :D :D :D :D :D :D |
קודם כל תומר... לך תזדיין :)
היא ממש לא הייתה נוראה...
חוץ מזה היא התחילה איתי... אז זרמתי כבר
המצב שם היה בקאנטים... לא ראיתי באמת בנות ששוות יותר מדי שיתחילו איתן...
אז לפחות לנצל את מה שיש...
והיה עוד כמה דברים נחמדים חוץ מליט'ל אינדסטרי
היה הרמיקס לאיי אוף דה טייגר...
בק און דה סטריטס!!!!!!
והיו עוד כמה דברים נחמדים...
הבאסה היא שלא הייתה שתייה חינם...
אבל סך הכל היה סבבה...
לא יודע אם שווה 80 שקל... אבל יש מצב לאיזה 50-60 לפחות
הכי מצחיק שתומר כזה עושה לי בוא נלך ואז התחיל כל הפסיי...
ואז הוא נשאר... ואז אחרי טראק אחד הוא עשוה לי בוא נלך ואז יש עוד טראק שהוא אוהב
קיצר... נשארנו עוד איזה 20 דקות... וההוא מת מעייפות ואז שומע שיר שהוא אוהב ומתפרע... היה מצחיק
ומה לעשות שנכנסתי חינם... חבר שלי לא יכללסדר אותך גם
הרי שאלתי אותו בטלפון שהייתי לידך!! אז אל תנסה לעשות לי רגשות אשם!! |
|
|
| Trance man |
עכשיו התעוררתי.. איזה כיף היה אתמול בתל-יצחק..:)
הערב התחיל חרא בטירוף כי לא היה לי אוטו וכולם סמכו עלי שאני יביא את האוטו..אחרי 700 טלפונים בסוף סידרנו את העניין והגענו ככה ב1:10.
קצת בעיות בכניסה ערסים שעושים פוזות וכמעט מכות..:eyes:
נכנסים..אני מתחיל לפרק שתיה בשביל לשכח את כל הגועל נפש..
היה מלא תור שם בבר, אז אני בחכמתי שמתי זין על כולם וכל פעם שקיבלתי שתיה נשארתי במקום שתיתי מהר וביקשתי עוד בלי לצאת מהתור..תנסו את זה!:D
טוב הייתי שיכור מת אבל דווקא המוזיקה יחסית הייתה סבבה, הדיג'י הביא אותה בכמה יציאות משובחות כמו
Bob Sinclar - The Beat Goes On (Junior Jack Remix)
ואחריו
Shakedown - At Night (Kid Creme Mix)
סחטיין עליו! :D
עשיתי אתמול משהו מאוד לא יפה...
התחלתי עם איזה מישהי שיש לה חבר..
(מי מביא את חברה שלו למסיבה בוולנטיינס דיי!?!?!)
כוסית חבל על הזמן, מרמת אביב..
כשראיתי שחבר שלה מסתובב והולך לאןשהו התחלתי לנשק אותה בצוואר (לא שלטתי בזה חחחח) ואז כשהתחלתי לנשק אותה בפנים היא עושה לי "דיי יש לי חבר"
:whip:
טוב בקיצור היה סבבה..אבל דווקא הקהל בכלליות היה חראאא..היו פול ערסים ומיעוט של בנות כוסיות..
והרמיקס של איי אוף דה טייגר מגעייייייל שונא את השיר הזה!!:toothless |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל תומר... לך תזדיין :)
היא ממש לא הייתה נוראה...
חוץ מזה היא התחילה איתי... אז זרמתי כבר
המצב שם היה בקאנטים... לא ראיתי באמת בנות ששוות יותר מדי שיתחילו איתן |
אני אוסיף רק שני דברים על הפוסט שלי מהטרד של יום האהבה:
1) בבאמצע המסיבה החמודה של רועי מהשכבה שלי ככה התלהבה והכניסה אותי וחבר שלי לאיזה מעגל כזה עם חבר ה שלה (חוק הרולה והכוסית לא תקף כאן) ואני הייתי בשיא המבוכה... חמש שניות ויצאתי מזה :) היה זורבה דאנס למי שמעוניין
2) באמצע המסיבה היה את
Wonderful Days 2001
ונכנסתי לטירוף של הליייייף
:) :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Trance man
והרמיקס של איי אוף דה טייגר מגעייייייל שונא את השיר הזה!!:toothless
|
ראסמי!
למות שעשינו שמה שכונה עצבנית שהיה את הטראק הזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
שתיה נשארתי במקום שתיתי מהר וביקשתי עוד בלי לצאת מהתור..תנסו את זה!:D
|
אחי זה טריק מפורסם ...
מה חשבת המצאת את הגלגל פה ?
:)
תמיד עושים את זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
עשיתי אתמול משהו מאוד לא יפה...
התחלתי עם איזה מישהי שיש לה חבר..
(מי מביא את חברה שלו למסיבה בוולנטיינס דיי!?!?!)
כוסית חבל על הזמן, מרמת אביב..
כשראיתי שחבר שלה מסתובב והולך לאןשהו התחלתי לנשק אותה בצוואר (לא שלטתי בזה חחחח) ואז כשהתחלתי לנשק אותה בפנים היא עושה לי "דיי יש לי חבר"
:whip:
|
קרה מקרה דומה שאני הייתי בתל יצחק...
רק שההיא הייתה שיכורה והיא התחילה איתי
והיא התחילה לנשק אותי וחברות שלה לקחו אותה ועשו לי תפסיק כי יש לה חבר שנמצא פה |
|
|
| yahel222 |
קיצר עזבו אתכם משטויות
ת"א הכי טוב
יום שישי דום
הסתדרתי
ומורן...אמנם אני לא קרבי ואין לי אישור לב' ונשק
אבל הגעתי למכרה זהב
המקום שבו הקומבינות נולדו... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
ומורן...אמנם אני לא קרבי ואין לי אישור לב' ונשק
אבל הגעתי למכרה זהב
המקום שבו הקומבינות נולדו... |
יא חרא - ספר אחי !
אני יקמבן אותך !
אתה קמבן אותי
:)
וזה ידוע שהחר"פ זה אחד המקומות הכי מקומבנים בארץ ...
אבל עדיין תחשוב - אין מקומבן ממני אני עובר בכל
בסיס ויש לי קשרים בכל יחידה פלוס העובדה שכל יחידה אני
מאמן גם רופאים כמה ימים והם מילואמיניקים בדרך כלל שלא אכפת
להם יותר מדי בסוף האימון אחרי כמה ימים שאנחנו מריצים צחוקים ואוכלים ביחד לרשום לי איזה פטורים שאני רוצה פלוס גימלים ...
קיצר - ספר לי מה אתה יכול להשיג ... :)
הכי צחוקים קימבונים בצה"ל ... |
|
|
| Tarantula |
איזה פרשיםםם אתם, מה כולכם יוצאים למסיבות ביום האהבה?!?! אין בנות הההא?:D :D
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל תומר... לך תזדיין :)
|
יש לי שאלה.. טיפשית, אבל שאלה..
למה כל פעם שולחים אנשים להזדיין, למה מחשיבים את זה לקללה בכלל?! זה לא כזה נורא..להיפך דווקא, מצידי כל יום@@!!!@#%^:D :D :crazy: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יש לי שאלה.. טיפשית, אבל שאלה..
למה כל פעם שולחים אנשים להזדיין, למה מחשיבים את זה לקללה בכלל?! זה לא כזה נורא..להיפך דווקא, מצידי כל יום@@!!!@#%^:D :D :crazy: |
אני בדרך אלייך אלונההההההההההה
(למרות שרועי כבר ישיג אותי) |
|
|
|
|