return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 164)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
שיט עכשיו אני מבין באמת כמה הפסדתי
yahel222
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני הייתי רב הזמן בחדר של הטראנס..
וגיליתי שיש באמת הרבה בנות כוסיות שאוהבות טראנס..
ולא רק בגלל הג'וינטים הענקיים שהסתובבו שם :D


Mודק זה לא הגוינטים
זה הקוק....
Sniper
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הייתי אתמול בחממה הייתה מסיבה בת זונה!! (יחסית שאני מכיר אין הרבה מסיבות שנהנתי בהם)
הליין לא היה משהו היו כולה שני דיג'יים ששמו טראנסים (למורת ה2אולמות)
היה את עידן גוטמן ואחד
DJ WOOFA
לא יודע מיזה אבל הוא ניגן פסייטראנס עצבני...
וזהו לא יודע מה להגיד לכם זה שידידה שלי הפילה לי את הסיגריה על האצבע ונשרפה לי האצבע אבל לא נורא :}



Woofa
זה חבר שלי:]
עומרי קומושוב
אחלה בן אדם שבעולם
אם תשמע אותו מנגן פרוגרסיב המווח שלך יתפרק על הריצפה:]
YuVaL
האאאא
עמרי הסטלן
בנאדם מלך.... הוא גם מתקלט ב
PureDJ

בנאדם שרוט לגמרי..
Ooza
אני חייב להגיד
ששמעתי את וואפה בחממה
למרות שזה לא הסגנון שלי
הבן אדם שיחק אותה אחושרמוטה
איזה קטעיים איי איי
taltul
:לגבי המסיבה שהייתה בטי אל וי

בונאה חבר'ה אתם לא יודעים מה אני מרגיש אחרי ששמעתי על המסיבה הזאת עם אסטריד וגיטלמן...לרגע הזה אני ממש מקנא בבני הנוער שלפחות בחגים הם יכולים לבוא למסיבות באאאמת איכותיות למרות שחלק ניכר מהבני נוער של היום לא אכפת לו מהמוזיקה אלא באים רק כדי להצטלם ולראות את עצמם אחר כך בתמונות באינטרנט באתרים כמו לילה וכדומה וגם למרות העובדה שמסיבות מהסוג זה מארגנים להם אך ורק בחגים ובמחיר לא קטן בכלל...אין לי מושג למה אבל באותו זמן שעוד הייתי בן 14-16 לא הייתי כל כך שם לב לכל "ההזדמנויות" שעמדו בפניי (הכוונה למסיבות איכות שהיו מארגנים לנוער וממשיכים לארגן כפי שהבנתי בחגים)
אני זוכר עוד טוב טוב את המסיבה לפני שלוש שנים אם אני לא טועה שהיתה באנגר 11 לכבוד יום העצמאות והדי ג'י-אורח שהביאו אותו לתקלט היה מר דרוד האגדי!!!כן כן שמעתם נכון...
אבל למרות זה לא היתה לי אז התלהבות רבה מהעניין(למרות שאני יכול להגיד זו אחת המסיבות הכי טובות שהיתי בא מבחינת האיכות ורמה של הדי ג'י)כלומר אם כבר נשווה היום למשל אז אני פשוט חולם ומתתתתתתתתתתתתתתתתת לבוא למסיבה עם די ג'י ברמה
:)עולמית כמו ארמין לדוגמא
אבל זה לא קורה בנתיים והכל בגלל הגיל ה19 המסריח שהוא בין גיל הנעורים לבין
22+
אולי זה נשמע קצת פתטי אבל אני מקנא באיזשהי מידה בבני הנוער שלפחות בחגים נהנים ממסיבות איכות...והמסיבה האחרונה בטי אל וי לכבוד פורים
!!!היא דוגמא נוספת כפי שהבנתי
warpedd_
אחי זאת לא רק הבעיה שלך...
רוב החברים בפורום הם בגילאי
18-22
שזה בדיוק הגיל הכי דפוק מבחינת מסיבות
:\
דבר שני המסיבות האלה בחגים זה לא כזה להיט מנקודת מבט של גיל 16
שזה אומר שיש שמה מלאאא ערסים ואני לא זוכר שכלכך אהבתי את המוזיקה באותו זמן
(למרות שהיום זה שונה)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by warpedd_
אחי זאת לא רק הבעיה שלך...
רוב החברים בפורום הם בגילאי
18-22
שזה בדיוק הגיל הכי דפוק מבחינת מסיבות
:\
דבר שני המסיבות האלה בחגים זה לא כזה להיט מנקודת מבט של גיל 16
שזה אומר שיש שמה מלאאא ערסים ואני לא זוכר שכלכך אהבתי את המוזיקה באותו זמן
(למרות שהיום זה שונה)


היום אין מסיבות נוער בלי ערסים כי אין סלקציה בגיל הזה..
אבל אני לא מבין מה אתם מתלוננים כלכך
כל עוד הם לא הולכים מכות ועושים בלאגנים אין לי שום טענות...
אני הולך למסיבות נוער אומנם לכאלה שלא מבקשים תעודת זהות בכניסה:whip: (עוד שנה)
אבל בנתיים בכל המסיבות שהייתי נהנתי ואף פעם לא קרה שהתבאסתי בגלל הקהל..
AnthemFreak
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
היום אין מסיבות נוער בלי ערסים כי אין סלקציה בגיל הזה..
אבל אני לא מבין מה אתם מתלוננים כלכך
כל עוד הם לא הולכים מכות ועושים בלאגנים אין לי שום טענות...
אני הולך למסיבות נוער אומנם לכאלה שלא מבקשים תעודת זהות בכניסה:whip: (עוד שנה)
אבל בנתיים בכל המסיבות שהייתי נהנתי ואף פעם לא קרה שהתבאסתי בגלל הקהל..

וואלה אחי אני בגישה כמוך בערך.. כל עוד ערסים לא מתחילים איתי אין לי כל כך בעיה

אבל יש כאלה שזה מפריע להם
כי הם הורסים איכות של מסיבה מבחינת קהל
ויש כאלה שזה מפריע להם .. וואלה שלא אוהבים לראות רק ערסים בעיניים

ויש שני סוגים של ערסים
יש תערסים שבאים כמוך להנות מהמסיבה אז סבבהה להם
ויש תערסים שמחפשים צרות ומתחילים עם ילדים (דום), אני לא הייתי שם במסיבות נוער אבל שמעתי מספיק סיפוריםם מילדיםם
וואלה למי יש ראש ללכת מכות זה מבאס תחיים תאמין לי

אז מי שעבר כזה אירוע אני מתאר לעצמי שיהיה לו משו נגד ערסים בעתיד במסיבות
warpedd_
הייתי אתמול בתכלת
היתה אחלה מסיבה
אפילו היה ייגר חינם
:))

Flotser
סתם חרתא כל המועדונים האלה בא לי להקיא
MasterP
הייתי אתמול בעוגן
המסיבה גרועה מאוד:
הרבה קונפות, מוזיקה סבירה
אבל שתייה חינם וכדי לא לסבול לגמרי,
מרוקנים כמה ליטרים של בירה
:crazy: :crazy: :crazy:
לא רואה את עצמי חוזר לשם יותר למרות שנהניתי אחושילינג, בלי כוסיות במסיבה אי אפשר לגמרי להנות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement