|
מסיבות ..... כנסו (pg. 164)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| שיט עכשיו אני מבין באמת כמה הפסדתי |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני הייתי רב הזמן בחדר של הטראנס..
וגיליתי שיש באמת הרבה בנות כוסיות שאוהבות טראנס..
ולא רק בגלל הג'וינטים הענקיים שהסתובבו שם :D |
Mודק זה לא הגוינטים
זה הקוק.... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
הייתי אתמול בחממה הייתה מסיבה בת זונה!! (יחסית שאני מכיר אין הרבה מסיבות שנהנתי בהם)
הליין לא היה משהו היו כולה שני דיג'יים ששמו טראנסים (למורת ה2אולמות)
היה את עידן גוטמן ואחד
DJ WOOFA
לא יודע מיזה אבל הוא ניגן פסייטראנס עצבני...
וזהו לא יודע מה להגיד לכם זה שידידה שלי הפילה לי את הסיגריה על האצבע ונשרפה לי האצבע אבל לא נורא :} |
Woofa
זה חבר שלי:]
עומרי קומושוב
אחלה בן אדם שבעולם
אם תשמע אותו מנגן פרוגרסיב המווח שלך יתפרק על הריצפה:] |
|
|
| YuVaL |
האאאא
עמרי הסטלן
בנאדם מלך.... הוא גם מתקלט ב
PureDJ
בנאדם שרוט לגמרי.. |
|
|
| Ooza |
אני חייב להגיד
ששמעתי את וואפה בחממה
למרות שזה לא הסגנון שלי
הבן אדם שיחק אותה אחושרמוטה
איזה קטעיים איי איי |
|
|
| taltul |
:לגבי המסיבה שהייתה בטי אל וי
בונאה חבר'ה אתם לא יודעים מה אני מרגיש אחרי ששמעתי על המסיבה הזאת עם אסטריד וגיטלמן...לרגע הזה אני ממש מקנא בבני הנוער שלפחות בחגים הם יכולים לבוא למסיבות באאאמת איכותיות למרות שחלק ניכר מהבני נוער של היום לא אכפת לו מהמוזיקה אלא באים רק כדי להצטלם ולראות את עצמם אחר כך בתמונות באינטרנט באתרים כמו לילה וכדומה וגם למרות העובדה שמסיבות מהסוג זה מארגנים להם אך ורק בחגים ובמחיר לא קטן בכלל...אין לי מושג למה אבל באותו זמן שעוד הייתי בן 14-16 לא הייתי כל כך שם לב לכל "ההזדמנויות" שעמדו בפניי (הכוונה למסיבות איכות שהיו מארגנים לנוער וממשיכים לארגן כפי שהבנתי בחגים)
אני זוכר עוד טוב טוב את המסיבה לפני שלוש שנים אם אני לא טועה שהיתה באנגר 11 לכבוד יום העצמאות והדי ג'י-אורח שהביאו אותו לתקלט היה מר דרוד האגדי!!!כן כן שמעתם נכון...
אבל למרות זה לא היתה לי אז התלהבות רבה מהעניין(למרות שאני יכול להגיד זו אחת המסיבות הכי טובות שהיתי בא מבחינת האיכות ורמה של הדי ג'י)כלומר אם כבר נשווה היום למשל אז אני פשוט חולם ומתתתתתתתתתתתתתתתתת לבוא למסיבה עם די ג'י ברמה
:)עולמית כמו ארמין לדוגמא
אבל זה לא קורה בנתיים והכל בגלל הגיל ה19 המסריח שהוא בין גיל הנעורים לבין
22+
אולי זה נשמע קצת פתטי אבל אני מקנא באיזשהי מידה בבני הנוער שלפחות בחגים נהנים ממסיבות איכות...והמסיבה האחרונה בטי אל וי לכבוד פורים
!!!היא דוגמא נוספת כפי שהבנתי |
|
|
| warpedd_ |
אחי זאת לא רק הבעיה שלך...
רוב החברים בפורום הם בגילאי
18-22
שזה בדיוק הגיל הכי דפוק מבחינת מסיבות
:\
דבר שני המסיבות האלה בחגים זה לא כזה להיט מנקודת מבט של גיל 16
שזה אומר שיש שמה מלאאא ערסים ואני לא זוכר שכלכך אהבתי את המוזיקה באותו זמן
(למרות שהיום זה שונה) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אחי זאת לא רק הבעיה שלך...
רוב החברים בפורום הם בגילאי
18-22
שזה בדיוק הגיל הכי דפוק מבחינת מסיבות
:\
דבר שני המסיבות האלה בחגים זה לא כזה להיט מנקודת מבט של גיל 16
שזה אומר שיש שמה מלאאא ערסים ואני לא זוכר שכלכך אהבתי את המוזיקה באותו זמן
(למרות שהיום זה שונה) |
היום אין מסיבות נוער בלי ערסים כי אין סלקציה בגיל הזה..
אבל אני לא מבין מה אתם מתלוננים כלכך
כל עוד הם לא הולכים מכות ועושים בלאגנים אין לי שום טענות...
אני הולך למסיבות נוער אומנם לכאלה שלא מבקשים תעודת זהות בכניסה:whip: (עוד שנה)
אבל בנתיים בכל המסיבות שהייתי נהנתי ואף פעם לא קרה שהתבאסתי בגלל הקהל.. |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
היום אין מסיבות נוער בלי ערסים כי אין סלקציה בגיל הזה..
אבל אני לא מבין מה אתם מתלוננים כלכך
כל עוד הם לא הולכים מכות ועושים בלאגנים אין לי שום טענות...
אני הולך למסיבות נוער אומנם לכאלה שלא מבקשים תעודת זהות בכניסה:whip: (עוד שנה)
אבל בנתיים בכל המסיבות שהייתי נהנתי ואף פעם לא קרה שהתבאסתי בגלל הקהל.. |
וואלה אחי אני בגישה כמוך בערך.. כל עוד ערסים לא מתחילים איתי אין לי כל כך בעיה
אבל יש כאלה שזה מפריע להם
כי הם הורסים איכות של מסיבה מבחינת קהל
ויש כאלה שזה מפריע להם .. וואלה שלא אוהבים לראות רק ערסים בעיניים
ויש שני סוגים של ערסים
יש תערסים שבאים כמוך להנות מהמסיבה אז סבבהה להם
ויש תערסים שמחפשים צרות ומתחילים עם ילדים (דום), אני לא הייתי שם במסיבות נוער אבל שמעתי מספיק סיפוריםם מילדיםם
וואלה למי יש ראש ללכת מכות זה מבאס תחיים תאמין לי
אז מי שעבר כזה אירוע אני מתאר לעצמי שיהיה לו משו נגד ערסים בעתיד במסיבות |
|
|
| warpedd_ |
הייתי אתמול בתכלת
היתה אחלה מסיבה
אפילו היה ייגר חינם
:)) |
|
|
| Flotser |
| סתם חרתא כל המועדונים האלה בא לי להקיא |
|
|
| MasterP |
הייתי אתמול בעוגן
המסיבה גרועה מאוד:
הרבה קונפות, מוזיקה סבירה
אבל שתייה חינם וכדי לא לסבול לגמרי,
מרוקנים כמה ליטרים של בירה
:crazy: :crazy: :crazy:
לא רואה את עצמי חוזר לשם יותר למרות שנהניתי אחושילינג, בלי כוסיות במסיבה אי אפשר לגמרי להנות |
|
|
|
|