|
מסיבות ..... כנסו (pg. 219)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תנו איזה הצעה לסרט טוב עכשיו... |
כבאים לוהטים 3
:rolleyes: :eyespop: |
|
|
| DjChook |
בנות לוקחים היום לווימבלדון :)
אלעד, זה ידוע שבימי חמישי הלכת מזיין את החממה... !
אני היום בחממה :) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DjChook
בנות לוקחים היום לווימבלדון :)
|
"נכון - זה מה שאמרתי "כבאים לוהטים 3 - הרפתקה בווימבלדון
ספר משהו שאנחנו לא יודעים... :rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
בנות לוקחים היום לווימבלדון :)
|
באמת מתאים :D
רק אל תיקח אותה ל
"שבעה צעדים"
:stongue: :p |
|
|
| KrazyDJs |
| סבבה..ניקח אותה לווימבלדון :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סבבה..ניקח אותה לווימבלדון :p |
לא חבל על הכסף?
קח אותה לאליפות הארץ בטניס... אני בטוח שזה לא ישנה לה ;) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by taltul
ספר משהו שאנחנו לא יודעים... :rolleyes: |
אילן הומו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תרגיע דיבור שומע!!
מה אני נראה לך נהנה לסגור... ממש לא!
אבל יש משהו בערכי צה"ל שנקרא שליחות... ואני התגייסתי לקרבי לא סתם
קיצר.. זה לא המקום פה!
|
באמאאאאא אתה מכועררררר
מה קשור נהנה לסגור שבת
אני אומר שאתה סוגר שבת אחתתתתתת
אתה שמח
כי רוב הפעמים אתה סוגר 21 ולא חצאים
| quote: | Originally posted by DjChook
אילן הומו |
הוא אמר לספר משו שלא יודעים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
באמאאאאא אתה מכועררררר
מה קשור נהנה לסגור שבת
אני אומר שאתה סוגר שבת אחתתתתתת
אתה שמח
כי רוב הפעמים אתה סוגר 21 ולא חצאים
|
אתה יצור מהתחת... מה אתה מכתיב לי את היציאות שלי עכשיו!?!
אתה ממש מעצבן אותי אתה יודע...
מי אתה שתגיד לי שאני שמח מדברים... אל תגיב לזה!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה יצור מהתחת... מה אתה מכתיב לי את היציאות שלי עכשיו!?!
אתה ממש מעצבן אותי אתה יודע...
מי אתה שתגיד לי שאני שמח מדברים... אל תגיב לזה!! |
פחחחחחחחחחחח היה לך תקופה סגרת 21 כמה פעמים מה אתה מזיין!?
אז לא תשמח אם תסגור חצאים??. |
|
|
| DjChook |
שחר הוא ביקש שלא תגיב, אז למה בכח ?
:)
בכל מקרה, עזבו את זה... תן לסמל לטחון בשקט
ואתה תתגיס כבר, יא פדלאה, כל היום יושב על האינטרנט |
|
|
| FederalBI |
| מהסיפורים פה במשך הזמןשאני בפורום גיליתי שאני הטמבל היחיד שלא מקבל חינמים למסיבות. |
|
|
|
|