|
מסיבות ..... כנסו (pg. 220)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by FederalBI
מהסיפורים פה במשך הזמןשאני בפורום גיליתי שאני הטמבל היחיד שלא מקבל חינמים למסיבות. |
תשמע אחי הדבר תלוי בשלושה גורמים עיקריים:
קומבינות
מזל
יכולת ליקוק לסלקטור
ותאמת אני אישית בתור אחד שהולך תמיד על השניים הראשונים לא מצליח במיוחד ולרוב משלם את מלוא המחיר...
מסקנות כבר תוכל להשיג בצעמך... |
|
|
| Hell_Copter |
חזרתי עכשיו משפיים...
אז ככה...
לא היה יותר מדי גרוע... אבל ממש לא היה טוב... נסכם את זה כלא משהו מרגש בכלל :rolleyes:
מבחינת בנים בנות... אז אני מניח שהיה איזה 75% בנים...
מבחינת קהל... אז אני מאמין שאנחנו, יענו אני ושני החברים שהיו איתי, היינו האשכנזים היחידים שם...
ומבחינת מוזיקה.... היה גם לא משהו מרגש במיוחד
אבל...
זאת הייתה הפעם הראשונה שאני שומע את
just be
במסיבה... אז זה העלה המון נקודות!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
לא מאמין לך
:mad: |
נשבע לך אחי...
הייתה אמנם גירסה מעפנה וצריך היה לשים את האנטילס רמיקס...
אבל עדיין... זה פאקינג ג'אסט בי
גם נמרוד היה שם... הוא בדיוק עבד אתמול בזה של הכרטיסי חבר... הוא גם שמע :) |
|
|
| Shahar |
just be
נהיה מסחרי אחושרמוטה
בכל מקום אני שומע את
antilas mix
סתם זין כבר.. |
|
|
| -CosmicFire- |
אני יום שלישי ב
TLV
חברים שלי היו בדום ברביעי ובחממה ברביעי
אמרו לא היה משהו מזל לא הלכתי
נקווה שנהנה בTLV
(למי שזוכר הייתי חולה מאד לא מזמן)
וזה מסיבה ראשונה שלי אחרי איזה 4חודשים :} |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני יום שלישי ב
TLV
חברים שלי היו בדום ברביעי ובחממה ברביעי
אמרו לא היה משהו מזל לא הלכתי
נקווה שנהנה בTLV
(למי שזוכר הייתי חולה מאד לא מזמן)
וזה מסיבה ראשונה שלי אחרי איזה 4חודשים :} |
:wtf:
היית חולה 4 חודשים ? שתהיה לי בריא..
בכל מקרה אני בקושי ישנתי ב4 ימים האחרונים..
כל יום ישבנו אצל מישהו אחר בבית או סתם יצאנו לאנשהו..
חנוכה שמח ומבדח :D |
|
|
| sh33p |
אנשים יש איזה מסיבות לסילבסטר
בת"א
17+
וטראנס כמובן :D
??? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by sh33p
אנשים יש איזה מסיבות לסילבסטר
בת"א
17+
וטראנס כמובן :D
??? |
ת'לא יודע שאסור ללכת למסיבות גדולות כאלה??
במיוחד באירועים כאלה, במיוחד שזה יוצא גם ביום שישי..
כל המסיבות הולכות להיות פשוט שואה!!! |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Sniper
ת'לא יודע שאסור ללכת למסיבות גדולות כאלה??
במיוחד באירועים כאלה, במיוחד שזה יוצא גם ביום שישי..
כל המסיבות הולכות להיות פשוט שואה!!! |
אני יודע אבל מה אתה מציע לעשות בסילבסטר?
לשבת בבית על בקבוק פינלנדיה ליטר וחצי ???
אני עושה את זה כל שנה וזה כבר נמאס |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by sh33p
אני יודע אבל מה אתה מציע לעשות בסילבסטר?
לשבת בבית על בקבוק פינלנדיה ליטר וחצי ???
אני עושה את זה כל שנה וזה כבר נמאס |
מסיבות פרטיות כאלה, רק לחברים או משהו בסיגנון.
האמת היא שאני חושב על דבר כזה.. רק חבל שאין לי כ"כ הרבה זמן להרים דבר כזה.. |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני יום שלישי ב
TLV
חברים שלי היו בדום ברביעי ובחממה ברביעי
אמרו לא היה משהו מזל לא הלכתי
נקווה שנהנה בTLV
(למי שזוכר הייתי חולה מאד לא מזמן)
וזה מסיבה ראשונה שלי אחרי איזה 4חודשים :} |
קיפר חברים שלך עבדו עלייך החממה היה בנזזזונה לפי דעתי היה יותר טוב מהטי אל וי שהיינו ביחד |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by ReAz
קיפר חברים שלך עבדו עלייך החממה היה בנזזזונה לפי דעתי היה יותר טוב מהטי אל וי שהיינו ביחד |
הטיאלוי היה מסריח בכל מקרה
חברה מישהו פה יודע פרטים על האומן 17 בחיפה בסילבסטר?!
ורע יכול להיות אני מסודר לסילבסטר לא בא איתך לאומן :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
|
|