|
מסיבות ..... כנסו (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| רועי מה איתך רואים אותך שם סופ"ש ? |
|
|
| Vortex_SA |
| נשמע כמו מקום נאצי במיוחד... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
נשמע כמו מקום נאצי במיוחד... |
אשכרה ...
אבל שמע מצד אחד זה מגעיל אחושרמוטה
מצד שני זה שווה לאללה - אין מצב שלא תהנה בדיסקוטק כזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי מה איתך רואים אותך שם סופ"ש ? |
רואים בטח רואים
דיברתי היום עם חבר שלך אסף
הוא אמר לי שיכול להיות שיש מצב שתלכו ל"לכת" ואז גם שם אולי יש קמבון
בכל מקרה... שישי אני אתכם |
|
|
| Trance man |
מורן, אני קצת בספק שבאמת עושים סלקציה למכוניות שם..אחרי הכל זה לא טיאלוי..זאת מסיבה בקיבוץ כולה..
אבל מי יודע............
ובקשר לסוהו09..גם אני שמעתי שזה מקום נפילהההה..
מבחינת האנשים, לא המועדון.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
מורן, אני קצת בספק שבאמת עושים סלקציה למכוניות שם..אחרי הכל זה לא טיאלוי..זאת מסיבה בקיבוץ כולה..
אבל מי יודע............
ובקשר לסוהו09..גם אני שמעתי שזה מקום נפילהההה..
מבחינת האנשים, לא המועדון.. |
אחי תאמין לי אני כבר 15 שבועות רצוף שמה ...
סלקציה מטורפת בסה"כ פעם אחת בדיקה ביטחונית למכונית ועוד
פעם סלקציה - והם גם מקצינים ומחצינים את זה
לא מפריע להם שיראו - מי שלא עובר פשוט הם לא שמים לא את הדף
על האוטו והוא לא יכול לעבר את המחסום הבא ...
לגבי הסוהו - צודק מאה אחוז
למקום יש פוטנציאל פשוט חרא אנשים
הכל אמחה שחורים ...
והמחירים בשמיים - 70 כניסה
ועוד 20 להקפצה מסריחה ...
הם חיים בסרטים - היה ברור שהם ייפלו עם זה ... |
|
|
| Sniper |
מורן צודק ב 1000000 אחוז
המקום עצמו ממש ממש בן זונה זה כזה מקום עם אוירה
שאין מצב שאתה לא נהנה שם!:]
מבחינת סלקציה לא יודע כי רוב המסיבות שאני הייתי שם זה היה מסיבת נוער ולא היה כ"כ סלקציה כזאת |
|
|
| DjNumShum |
| פיי כמה כוסיות בקו אתמול :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
פיי כמה כוסיות בקו אתמול :) |
עופר נסים היה תותח
שם
Rockik - memories (robbie rivera dark dub mix)
בין היתר |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by yahel222
עופר נסים היה תותח
שם
Rockik - memories (robbie rivera dark dub mix)
בין היתר |
כן הביא סט בן זונה מלא זמן לא נהניתי ככה ממוסיקה במסיבה
נמאס כבר שבכל מסיבה שמים אותם שירים |
|
|
| Sniper |
מממ אני ככל הניראה במסיבה פרטית של חבר שלי:]]
פנאני שתיה חופשית כניסה 30 שקלקלים
קרוב גם לבית שלי יענתו איזה 10 דקות נסיעה
פוללל כוסיות:]
אחרי זה כניראה ניסע לקיוגה כמה ח'ברה:] |
|
|
| Hell_Copter |
מורן מה נסגר להיום?
חממה או לכת? |
|
|
|
|