|
מסיבות ..... כנסו (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
הייתי בסוף ב
kivaga
מייזנר איכזב בסט וגםן יניב לוי בפסיכודאלי בבוקר אבל סה"כ היה אוירה ומסיבה טובה.
רונן, פעם הבאה שאתה מגיע לגעש דבר איתי קודם הייתי פותר כם את החרא הזה! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by yahel222
עופר ניסים תותח אז מה אם הוא הומו מה זה אומר משהו
להפך הוא הכי יודע להנות
ואגב מישהו יודע איך קוראים לשיר הזה למיקס של מדונה זתומרת |
צודק אחי!!! הוא יודע מה הקהל רוצה!! חבל על הזמן
אני בטוח שהוא שם את
Die Another Day..
השאלה באיזה מיקס |
|
|
| MoSH_MaN |
באמת אז מה עם הוא הומו
אבל זה ממש לא במקום לצעוק לו הומו
בני כמה אתם?!? |
|
|
| DjChook |
רועי אתה מתכנן עכשיו הרבה ללכת לסטודיו ?
כי אני בעיקרון יש לי תמיד חינם שם אבל אין לי ככ עם מי ללכת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי אתה מתכנן עכשיו הרבה ללכת לסטודיו ?
כי אני בעיקרון יש לי תמיד חינם שם אבל אין לי ככ עם מי ללכת |
יכול להיות
אני בצוות עם עוד שני חברים שלי בעקרון
אבל ממה שראינו אתמול קשה מאוד להביא אנשים מרעננה
למה אם יש לימבו הסיפור סגור...
אז נראה מה יסגר
אםתוכל כל פעם לארגן לי אנשים אז אתה מלך :D |
|
|
| DjChook |
המממ בעיקרון אני מכיר שם את רוב היחצנים
כאילו אני מכיר את אריאל והוא אחד השולטים
חוץ מיזה השאר סתם קטנים, כאילו רצים ומחפשים אנשים
אבל אני אראה מה אוכל לעשות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
המממ בעיקרון אני מכיר שם את רוב היחצנים
כאילו אני מכיר את אריאל והוא אחד השולטים
חוץ מיזה השאר סתם קטנים, כאילו רצים ומחפשים אנשים
אבל אני אראה מה אוכל לעשות |
חופשי אח שלי
פתחו אתמול את הוי איי פי לכולם בגלל המופע סטנד אפ אז היה זין שם
אבל חפיף |
|
|
| DjChook |
כבר איזה חודשיים שה
VIP
לא ממש מתפקד כחדר
VIP
או שהם סתם סוגרים אותו וב 2 פותחים לכולם
זה מעפן
אבל אין מה לעשות |
|
|
| eXeTik |
הייתי בחממה בכיתה יוד, אם זה עדיין אותו המקום...
מה יש שם עכשיו, יש משהו היום? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
צודק אחי!!! הוא יודע מה הקהל רוצה!! חבל על הזמן
אני בטוח שהוא שם את
Die Another Day..
השאלה באיזה מיקס |
אני מהמר
Dirty Vegas remix |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הייתי בחממה בכיתה יוד, אם זה עדיין אותו המקום...
מה יש שם עכשיו, יש משהו היום? |
אחי - אתה חייב ללכת חובה ...
המקום מפוצץ כוסיות ויש אנשים סבבה
המוזיקה לא משהוא אבל אין מה לעשות
בכל מקום זה כמעט ככה
...
קיצר המקום בן זונה - 50 כניסה וסוף הדרך שם ...
רועי - אני צחקתי יא משוגע כי יענו היא הייתה נראית כמו בן !
וגילי - לא התקשרתי כי לא נשארנו בסוף - היה כזה מעפן
שעברנו לסוהו הזה ושם היה עוד יותר מעפן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני מהמר
Dirty Vegas remix |
אני הולך על הרימיקס של טיאסטו |
|
|
|
|