|
מסיבות ..... כנסו (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח לא עברנו את זה של ה"אומרים לי שאני נראה כמו בן..."
אשכרא אין בן אדם שמתאים לגיל
זה או שהוא נראה מבוגר או שהוא נראה ילדון
בכל מקרה, היום מבקשים תעודות זהות בסלקציה אחי, סורי |
|
|
| digit4lic |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח לא עברנו את זה של ה"אומרים לי שאני נראה כמו בן..."
אשכרא אין בן אדם שמתאים לגיל
זה או שהוא נראה מבוגר או שהוא נראה ילדון
בכל מקרה, היום מבקשים תעודות זהות בסלקציה אחי, סורי |
סלקציה?
זה לא נגד החוק? O_O |
|
|
| DjChook |
אההה להגיש שתיה למי שלא מראה תעודת זהות ?
זה נראה לך סלקציה ?
אחי, חוק לא חוק, ערסים בני 12 שנראים כמו בני 20 לא נכנסים כי אין להם תז |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by digit4lic
סלקציה?
זה לא נגד החוק? O_O |
חחחח חוק מת מיזמן אחי.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
העמק זה מקום חבל על הזמן!!!
פעם אחרונה שהייתי זה היה לפני שנתיים משו כזה
גם צח היה שם אבל לא ניפגשנו לצערי
ממממממ ב 30 אם אני לא טועה אמורה להיות שם מסיבה טובה...
איזה מישו שאני מכיר מארגן אבל רק שתדעו שהוא עושה מסיבת כסף... כאילו הוא הולך להכניס הרבה הרבה הרבה הרבה אנשים ולישחוט מחירים |
גם אני הייתי במסיבה הזאת אחי
הייתה משהו איכותי לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!!
נראה כבר מה יסגר
שישי הזה יש מסיבת גיוס לכמה חברים שלי אז אני בספק אם אני יצא למסיבה אבל נראה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח לא עברנו את זה של ה"אומרים לי שאני נראה כמו בן..."
אשכרא אין בן אדם שמתאים לגיל
זה או שהוא נראה מבוגר או שהוא נראה ילדון
בכל מקרה, היום מבקשים תעודות זהות בסלקציה אחי, סורי |
למרות אני נראה בגיל שלי
:-)
לא גדול ולא קטן....
וזה שמבקשים ממך תעודת זהות בשביל להיכנס זה לא נקרא סלקציה! |
|
|
| DjChook |
גם נכון
אבל לזה התכוונתי
ואורן, זה שאתה גבוה, לא אומר שאתה נראה גדול
יא תת תזונה ! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם נכון
אבל לזה התכוונתי
ואורן, זה שאתה גבוה, לא אומר שאתה נראה גדול
יא תת תזונה ! |
מי גבוה?
אבל אני לא נראה לא קטן
אבל גם לא גדול |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
מי גבוה?
אבל אני לא נראה לא קטן
אבל גם לא גדול |
לעומת הבן דוד השמנמן שלך :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
לעומת הבן דוד השמנמן שלך :) |
:-)
למרות שגם הרזת...
עכשיו צריך להוריד את ה-
( * ) ( * )
ואתה חתיך עולם
( לא כמוני...אבל זה באמת יהיה קשה...)
סתם..
:-) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח לא עברנו את זה של ה"אומרים לי שאני נראה כמו בן..."
אשכרא אין בן אדם שמתאים לגיל
זה או שהוא נראה מבוגר או שהוא נראה ילדון
בכל מקרה, היום מבקשים תעודות זהות בסלקציה אחי, סורי |
לא שזה כל כך עקרוני אבל אני לא הייתי צריך את התעודת זהות שלו כדי להכנס לשום מקום
ונכנסתי למסיבות של 18 פלוס לא פעם ולא פעמיים
זה כן משפיע אם אתה יענו נראה יותר גדול לגיל שלך... |
|
|
|
|