|
מסיבות ..... כנסו (pg. 120)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אמממ..
בזמן הקרוב אני אהיה באזור..
אני אשמח לפגוש אותכם בצוף או משו כזה |
שמעתי שבצוף חוגר לא תופס
צריך תעודת זהות של 83...
אז אם אין לך אולי לא כדאי שתסע עד לשם |
|
|
| Gil Shwarts |
וואלה
כנראה התבלבלתי במקומות :) |
|
|
| eXeTik |
| הצוף זה לא האננס לשעבר? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
וואלה
כנראה התבלבלתי במקומות :) |
ראיתי בגלריות של לילה שיש גם בצפון או באיזור ירושלים מועדון שקוראים לו הצוף...
יכול להיות שאליו התכוונת
וכן רונן... הצוף זה האננס לשעבר |
|
|
| eXeTik |
לאיזה גילאים זה?
מי מפיק את זה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לאיזה גילאים זה?
מי מפיק את זה? |
אותה הפקה של החממה...
ואמרתי כבר... הם בעקרון לא מכניסים עם חוגרים
רק תעודה של 83... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by guetag
איזה מסיבות טובות יש היום? |
יש את המסיבה האחרונה בתל יצחק..הולך להיות מפוצץ..
הייתי הולך לשם אבל חברים שלי רוצים לנסות את "סוהו 09", האמת אף פעם לא הייתי שם אז לא אכפת לי..
רק חבל לי על הכסף של השתיה.......:rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
חבר'ה- המלצה למקום חדש...
ה
Yellow!
נמצא ליד יפו, המקום באמצע חור... בהתחלה חשבתי הגעתי לטירה או משהו
אבל המקום עצמו משהו מ-ד-ה-י-ם!
משהו שילוב של הדוגית והאננס- קטלני ביותר!!!
הייתה שם אתמול הפקה של ה
RNA & Kilombo
משהו סווווווווווווווווווף! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חבר'ה- המלצה למקום חדש...
ה
Yellow!
נמצא ליד יפו, המקום באמצע חור... בהתחלה חשבתי הגעתי לטירה או משהו
אבל המקום עצמו משהו מ-ד-ה-י-ם!
משהו שילוב של הדוגית והאננס- קטלני ביותר!!!
הייתה שם אתמול הפקה של ה
RNA & Kilombo
משהו סווווווווווווווווווף! |
דווקא שמעתי שהיה סירחון אתמול
אבל כל אחד וה... שלו |
|
|
| Sniper |
אני בהתחלה חשבתי ללכת לצלם בתל יצחק
אבל מה זה אין לי כח בשביל זה
וגם לא יכניסו את החברים שלי אז אני יהיה צריך להיות לבד
וביגלל זה אני הולך לפגסוס
כמו שבוע שעבר
חח |
|
|
| Hell_Copter |
יש בבלקוני את שלומי זידן
אז אני שוקל ללכת
כי סך הכל יש לי חינם וזה בזין שלי... |
|
|
| cluBBer |
מישהו בא היום ל
WHITE PARTY
ב
DOME?
חייבים ללבוש לבן
יהיו צ'יקו
ויק
כרגיל ניו יורק האוס , משהו טוב
כמו שכולנו אוהבים :D |
|
|
|
|