|
מסיבות ..... כנסו (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחח רועי / תומר הייתם בסוף ?
אהה ראסמי מלא זמן לא הייתי בסטודיו
לא נורא, גם הרגל שלי תפוסה מאימון אקרובטיקה כך שאני לא הייתי יוצא לדיסקוטק
וראסמי אתמול הייתי במסיבת פריקיזם אצל חבר שלי
נרגילות / שתיה / הארד-מטאל עצבני :) |
|
|
| Vortex_SA |
וואי היה שולט בהאנגר!!
פול כוסיות!!!
סאבלימי נתנו הופעה טובה, אני לא משהו התלהבתי, לא כל כך התחברתי...
עופר היה הומו ודפק מיקסים בכיף, וגם שם איזה שלוש רוביריוורה ברצף, כולם התעצבנו עליו, הרג אותי שהוא שם איזה רמיקס למדונה החדש והוא כזה שר איתה ורוקד כמו נקבה, התתחלתי לצעוק אני והחברה "הומוו הומוו!!" פתאום אתה קולט את כל ההנגאר יחד אתנו, איזה שולט!!!
אבל אין מה להשוות אינפקטד היו הכי טובים, נתנו לייב עם כל הציוד שלהם, זיהיתי טראקים משם, פתאום באיזה עצירה נראה לי ראשונה אתה שומע כזה מלודיה חדשה שלא שמעת עד עכשיו ואני מסתכל אני רואה את ארז מנגן אותה!!! איזה שוססס!!! גם היה קטע שהם העלו את אנבלנסד מטמפו נמוך לגבוה כזה לאט לאט, איזה יופי!!!! הדבר היחיד שהפריע לי אבל לא במיוחד זה שכל שניה מישהו עובר לך ממקום למקום ומפריע לרקוד, קרציות... |
|
|
| luckystrike |
איזה זבל של ערב ...
נסענו אתמול לתל-יצחק בהתחלה - אמרנו נגוון וכבר דיי נמאס מהחממה כל
הזמן ... קיצר הגענו בשתיים עשרה וחצי וחוץ מכמה עטלפים
בחוץ ועוד כמה כאלה שמחנים את המכוניות לא היה אף אחד ...
אפילו שהיה לי כניסה חינם לא נכנסנו ...
והלכנו לסוהו ...
הסוהו שזה תחת הנהלת רועי נבארה
RNA
היה נחמד
בגלל כרטיס חבר שלא ידעתי אפילו שיש לי נכנסנו בהנחה - והיה
פשוט זבל ! אלק הפקה של האר.אן.איי ...
מחירים של השתייה בשמיים ! 10 שקל לכוס מסכנה של טקילה
ואוכלוסייה מעפנה - מלא צעצועים כאלה ...
קיצר היה לא משהוא ואין מה להשוות לחממה ...
החממה פשוט ענק אין מה להגיד ...
התחילו איתי שתי בנות מכוערות פחד !
נשבע לכם שאחת דומה לרועי - רחבה ענקית כזאת ...
היה מצחיק - היא עושה לי
"בא לך לרקוד ?"
ואני אומר לה
"לא"...
הייתי מה זה אפס - ואז אמרתי התכוונתי לא כי אני עם מישהיא פה ...
ואז היא אמרה
"אתה יכול להגיד פשוט שאתה לא רוצה"
והלכה ...
OH WELL ...
קיצר אל תלכו לסוהו !
למרות שהיה אפקטים נחמדים - הדליקו נר של חנוכה
והיה זיקוקים קטנים בפנים ודברים שהתפוצצו והעיפו מלא ניירות
אבל המחיר יקר האוכלוסייה זבל והמוזיקה גם כן
יובל לוים כרגיל היה מעפן ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
עופר היה הומו ודפק מיקסים בכיף, וגם שם איזה שלוש רוביריוורה ברצף, כולם התעצבנו עליו, הרג אותי שהוא שם איזה רמיקס למדונה החדש והוא כזה שר איתה ורוקד כמו נקבה, התתחלתי לצעוק אני והחברה "הומוו הומוו!!" פתאום אתה קולט את כל ההנגאר יחד אתנו, איזה שולט!!!
|
חחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי ...
הוא אשכרה הומו - אני זוכר לפני שבועיים היינו בשבת בטי.אל.וי
והוא תיקלט שם - הוא אשכרה אגזוזן - נוגע בעצמו וכאלה |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי ...
הוא אשכרה הומו - אני זוכר לפני שבועיים היינו בשבת בטי.אל.וי
והוא תיקלט שם - הוא אשכרה אגזוזן - נוגע בעצמו וכאלה |
עכשיו הזכרת לי עוד קטע... היה איזה חשפן אהבל שרקד כשעופר תיקלט אז כזה איזה אחת עוברת עם חבר שלה מולינו כזו קחבה כזו מגעילה, צועקת איזה חתיך! במבטא קונפי, אני עושה לה יותר נכון איזה הומו, אז היא עושה לנו הייתם מתים להיות כמוהו אז אנחנו עושים בטח החלום שלנו לרקוד מול עופר... :) |
|
|
| MoSH_MaN |
בעניין הכוסיות בטוח היה מלא כוסיות ילדות קטנות
אבל לא נורא
הפסדתי אינפקטד....
/:
לא משנה מחר אסטריד
עלה לך 120 שקל ד"א? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בעניין הכוסיות בטוח היה מלא כוסיות ילדות קטנות
אבל לא נורא
הפסדתי אינפקטד....
/:
לא משנה מחר אסטריד
עלה לך 120 שקל ד"א? |
איזה ילדות קטנות, ילדות גדולות מכל הבחינות... :)
עלה לי 80 במכירה מוקדמת אני לא פראייר אחי... |
|
|
| yahel222 |
עופר ניסים תותח אז מה אם הוא הומו מה זה אומר משהו
להפך הוא הכי יודע להנות
ואגב מישהו יודע איך קוראים לשיר הזה למיקס של מדונה זתומרת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
התחילו איתי שתי בנות מכוערות פחד !
נשבע לכם שאחת דומה לרועי
|
לך תזדיין יא אוכל בתחת
ככה אתה חושב עליי!?
תמצוץ זרג!!
אני הייתי בסטודיו ולפי דעתי היה סוף!!!!
נהניתי שם מאוד!!!!!
הייתה מוזיקה נחמדה והכל ואני מקווה שגם עשינו קצת כסף...
וגם הבנות שם היו נחמדות ביותר
ברור שלא כולם היו סוף אבל יש ויש :)
תומר משום מה לא משהו נהנה... אבל לא יודע |
|
|
| warpedd_ |
איכס מקום מגעיל
אינ נשמע בטח גזען אבל כל הקלברים התל אביבים האלה מגעילים אותי
ססעמק חבורה של שרוטים
בכל מקרה אחרי איזה כוס בירה על בטן ריקה כבר
נראה יותר נחמד אבל אחרי זה הרגשתי רעעעע
היה בערב בחדר וי.אי.פי הופעת סטנד-אפ על הפנים
הלכנו אחרי 5 דקות
ולחבר שלי גנבו תפלאפון
הקטע היחיד שהיה שאיזה כוסית הציעה
לחבר שלי מין בשלישיה עם חבר שלה
:eyes: :eyes: :eyes:
(הוא סירב דרך אגב) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
הקטע היחיד שהיה שאיזה כוסית הציעה
לחבר שלי מין בשלישיה עם חבר שלה
:eyes: :eyes: :eyes:
(הוא סירב דרך אגב) |
ראיתי אתכם יושבים בהופעה הזאת וחשבתי לעצמי איך אתם מסוגלים לשבת שם ולשמוע את החרא הזה
שלום ל-א'... ב'.... איזה גרוע זה היה!!!
אבל אני נהניתי
ולמי הציעו מין בשלישיה!? |
|
|
| MoSH_MaN |
עאלק הוא סירבבבבבבבבבבב
פחחחחחחחחחחחחח
טוב אבל שאני חושב על זה.......
שלישייה עם 2 בנות זה אחלה
הפוך זה לא הכי |
|
|
|
|