|
מסיבות ..... כנסו (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אם באמת אסטריד בטי אל וי
אני שם
! |
|
|
| MoSH_MaN |
| היא באמת שם................. |
|
|
| oDrori |
חבר'ה
22.11.02
מסיבה במקום חדש שמו
הספארס
ברעננה
זה מהש דיברתי קודם ועכשיו מסתבר גם שצח מתקלט שם (עולם קטן)
בואו בהמוניכם
מכירה מוקדמת 50 ש"ח
שתייה חינם |
|
|
| divx-master |
מהה מבצ אחיםם שלייי שנהה לא הייתיי פה !!!!!!
היינו בטיול שנתי והיה דיי כיף תאמת לא היה הרבה אקשן אבל היה נחמד מאוד
אםם לא יודע אולי משהו כבר רשם עלז ה אבל לא היה לי כח לבדוק את כל העמודים
אז ככה
בחנוכה יש 4 מסיבות ממש טובות
א. האנגר - שיהו שם אינפקד מאשרום !!!!1
עופר ניסים התותח !!!!!1
ו===-- סאבלימינל -====1
אני הכי מחכה למסיבה הזאת בעולם !!
סאבלימינל יהיו שם !!!1
ב.
TLV חנוכה 1/12/2002
MAIN ROOM: Dj.Astrid From Holland 3 Hours SET
D.j Roy Fliner להיטים
Dj.Nir.Goldshlager NEW YORK HOUSE
במהלך הערב גם יהיה מופע של איגי וקסמן
Green Room ינגן D.ROY TOCHNER בעל הבית של FUNKYFISH Recored
ו DJ .GEVA
ב SEA ROOM ינגן DJ.DROR ALTERNATIVE
הכניסה רק על ידי מכירה מוקדמת אי אפשר לקנות כרטיס במקום
עכשיו אם משהו מתחהן ללכת למסיבות האלה אז שידבר איתי אנ יכול להשיג הנחות ומוקדמות ... וכמו שרשום אפשר להיכנס לטי אלוי רקקקק עם מוקדמות
3. יש את האומן
ו - 4. בדום שגם שמעתי שהולך להיות טוב
אז אם משהו רוצה כרטיסים להאנגר או לטי אליו שיברה איתי
אייסי - 156508929
או פלא
067729888 |
|
|
| luckystrike |
יא אללה !!!
חזרתי בשישי מאילת וישר הלכנו לבורה בורה שעכשיו זה נקרא החממה !
יא אללה איזה מקום
פשוט ענננננק
כניסה 50 שקל , רק שתייה עולה קצת כסף אבל שטויות ממש זול
ופווווווול כוסיות !
אריאל , אחי תעזוב את הזברה אני אומר לך !
קיצר בדרך לשם הבאתי מצלמה בלי פילים
וצילמנו אנשים בכביש גהה עם הפלאש !!!
איזה ברקסים הם נתנו !
יענו הם חושבים שצילמו אותם אחת מאלף המצלמות שיש שם של המהירות !
קטע עננננק
פשוט נשפכנו !
יום שבת הלכנו אשכרה לגהה במיוחד בשביל זה
איזה אוטו אחת נבהל אחושרמוטה דפק חארקה עצבנית !...
אל תנסו את זה בביית !!!
:) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא אללה !!!
חזרתי בשישי מאילת וישר הלכנו לבורה בורה שעכשיו זה נקרא החממה !
יא אללה איזה מקום
פשוט ענננננק
כניסה 50 שקל , רק שתייה עולה קצת כסף אבל שטויות ממש זול
ופווווווול כוסיות !
|
ידוע אחי חממה זה השם הכי ותיק של המקום
חממה = איכות
בורה בורה = איכות אבל בעיקר למתגייסים ומעלה
קאזה = די טוב אבל בד"כ אנשים מגעילים מהגיל שלי |
|
|
| Sniper |
חממה = קאזה = מקום בן זונה
!!!
במיוחד במיתחם של הוי אי פי |
|
|
| Hell_Copter |
דרורי מה נסגר עם המסיבה שלך בספארקס?
זה של חברים שלי מתברר
קודם חזרתי עם איזה אחד הביתה מהחדר כושר והוא עושה לי זה שלו ושל חברים שלו... יענתו הם מחליטים על הכל שם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דרורי מה נסגר עם המסיבה שלך בספארקס?
זה של חברים שלי מתברר
קודם חזרתי עם איזה אחד הביתה מהחדר כושר והוא עושה לי זה שלו ושל חברים שלו... יענתו הם מחליטים על הכל שם |
אתה אומר "שלך" כאילו אני המארגן :) הם פשוט שמו תשם שלי על חלק מההזמנות ונותנים לי איזה חינמון\ הנחה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אתה אומר "שלך" כאילו אני המארגן :) הם פשוט שמו תשם שלי על חלק מההזמנות ונותנים לי איזה חינמון\ הנחה |
יענו אתה גם לא בטוח נכנס חינם?
ועוד בניתי עליך...
נו טוב עכשיו יש שתי אפשרויות לחינם
או שצח יקמבן איזה משהו... או שאני יבקש מההוא שנסעתי איתו היום שהקטע הבעייתי הוא שאני לא יודע אם יצא לי לראות אותו עוד... אבל נראה כבר
נסתדר |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יענו אתה גם לא בטוח נכנס חינם?
ועוד בניתי עליך...
נו טוב עכשיו יש שתי אפשרויות לחינם
או שצח יקמבן איזה משהו... או שאני יבקש מההוא שנסעתי איתו היום שהקטע הבעייתי הוא שאני לא יודע אם יצא לי לראות אותו עוד... אבל נראה כבר
נסתדר |
מותר גם לשלם על כניסה למסיבות אחי... זה כולה 50 ש"ח, מה גם שאני די בטוח שתקבל חינם אם תביא מספיק איש |
|
|
| divx-master |
אוקיי הנה הפרטים המלאים על הטי אל וי ועל ההאנגר
חנוכה !!! 29.11.02 !!!
Energy Production - !!! גאים להציג
יום שישי 22:00 בהאנגר 11 מסיבה של פעם בחיים !!!
רוצים לדעת מסיבה של פעם בחיים אז ככה
במסיבה מתקלט הדיי ג'(א)י הכי מבוקש בארץ .. הרזידנט של הליין המוביל בארץ
@@@===<<< די גיי עופר ניסים >>>===@@@
מיד אחריו הופעה בלעדית וחייה של הרכב הטראנס הישראלי,מההרכבים המובילים בעולם
>>>===@@@ INFECTED MUSHROOM @@@===<<<
ואחריו !!!! בהופעהה בלעדייתת ומיוחדת שלא תראו בשום מקום אחר
הופעה של :
@@@===<><><> סאבלימינל והצל !!! <><><>===@@@
לפרטים, מכירה מוקדמת, והנחות דברו איתי
אלון
באייסי
156508929
או בפלא
067729888
מסיבת חנוכה ב -
!!!!!!! TLV !!!!!!!
יום ראשון ה - 1.12.02
מסיבת חנוכה ששמה דגש על איכות !!!
בחדר המרכזי
DJ רועי פלינר - - MTV,DANCE,SLASA
DJ - אורן קוק - TECHNO
==@@@@ DJ ASTRID @@@@== - הישר מאמסטרדם אחת הדיגיאיות שנחשות לטובות בעולם.
לאחר שיפוצים במקום נפתח במיוחד בשבלכם ה -
GREEN ROOM
בו תיהיה שתייה חופשית
וקיטטרינג כל הערב - נקניקיות, צמר גפן, פופקורן ועוד ...
בחדר הירוק ינגנו
DJ רועי טוכנר - - DEEP TRANCE
DJ - גולדשלגר - NEW YORK HOUSE
DJ - GEVA - HOUSE
ב-
SEA ROOM
ינגן
DJ - דרור - (תקליטן הבית של המטרוק) MTV,ROCK,ALTERNATIVE
והופעה בלעדית ומיוחדת של
DJ איגי וקסמן - A70'S, 80'S
ויפתח חדר חדש ומושקע בו תושמע מוסיקת צילאאוט
אבטחה כבדה במקום
וסלקציה חריפה
לפרטים, מוקדמות והנחות דברו איתי
באייסי - 156508929
או בפלא
067729888 |
|
|
|
|