|
מסיבות ..... כנסו (pg. 92)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by djGoosh
איפה אתה משרת? |
בחר"פ
וזה לא בקטע של העלבה
טוב עזבו שתכתוב מה שהיא רוצה באמת שלא מפריע לי
שהיא תגדל היא תבין |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sniper
מסכים איתך באלפי אחוזים:] |
תודה אחי :D:D:D:D
| quote: | Originally posted by yahel222
בחר"פ
וזה לא בקטע של העלבה
טוב עזבו שתכתוב מה שהיא רוצה באמת שלא מפריע לי
שהיא תגדל היא תבין |
תבין מה?? :conf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מורנוש מותק בוא אני יסביר לך
אני שם כולה חודש
אני רק בהתחלה שלי אוקיי
קח אבל דוגמא
הסמל מרפאה בחר"פ: יש לו שיער ארוך אבל לא תגיד ארוך רגיל
ממש ארוך ארוך כאילו פוני מגיע לו עד לגרון משהו כזה
הוא נכנס בכל מסיבה חינם אבל בלי הרבה דיבורים
הוא בא אומר שלום אני ככה וככה (תשם שלו) ואז בא הבעלים ומכניס אותו במיוחד
כל שבוע כרטיסים למשחקים של מכבי (סידר גימלים בראובן עובד)
קיצר אין הכל אבל הכל הוא מקומבן אוקיי
ואני היורש שלו
אהה ושם הוא לא עושה כלום הוא סמל מרפאה רק קובע את התורניות ויושן @
ועכשיו הוא כבר שבוע וחצי בארה"ב....שתבין |
| quote: | Originally posted by yahel222
עכשיו אני בכיף יעזור לך אם אני יוכל
רק אתמול עשיתי שבת סידרתי לבן דוד של חבר חום 38 קיבל 2 גימל
ולחבר שלי שבמגלן הבאתי לו ים צ יוד כולל ח.ע ירוק...שקשה להשיג יחסית
קיצר דבר מה אתה מסוגל לארגן ונראה.....
ואלונה...
מזה איך את מדברת מה את זונה
שמעי בואי ספרי מה נסגר איתך?? חולת מין??
ראית פעם בכלל בולבול?? |
אחי על מה אתה מדבר !?!?
מה הקשר בין זה לבין מסיבות ?
נראה לי היה לך התבלבלות קטנה בט'רד ...
לא משנה אם כבר אז כבר ...
בכל אופן לגבי ציוד אל תדאג לי אחי - יש לי ח"ע ירוק כמו
זבל בביית אין לי כבר למי לתת אותם ...
כל אימון אני לוקח עודפים לביית וכבר אין לי מקום לכל החרא הזה
אני כבר מבקש מאנשים שיעזרו לי להיפטר מכל הציוד הרפואי ...
לגבי קצין העיר
אחי - תעזור לי ואעזור לך - אל תדאג לזה
תרים טלפון - יש לך את הפלאפון שלי .
לגבי החבר שלך במגלן - אימנתי אותם לפני איזה חודש
איך קוראים לו ? הוא בטוח היה באימון שלי ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ילד, אני לא מכירה אותך, אתה לא מכיר אותי
אז סתום תפה שלך
לפני שאני מתעצבנת!@#$$% |
חחחחחחח אהבתי את התגובה !
go sister , go !
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
שמישהו יגיד לי פעם אחת בבקשה
איזה מן מקום זה החממה?
איפה הוא ממוקם?
קיבולת?
תקליטנים מפורסמים? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
שמישהו יגיד לי פעם אחת בבקשה
איזה מן מקום זה החממה?
איפה הוא ממוקם?
קיבולת?
תקליטנים מפורסמים? |
מקום פצצה
קיבולת של עד 1200 איש בערך ואם פותחים את הרחבה השלישית גם יותר ...
המקום יחסית גדול .
ממוקם בכפר ויתקין
יענו על כביש גהה עוברים את כל הפארנויה , המנוש
וממש ליד כפר ויתקין יש שלטים ענקיים כל מטר שכתוב
"מרגישים את החופש בחממה " ...
פונים שם שמאלה ועוברים את "הלכת" זה דיסקוטק חדש גם חמוד לאללה
ואז מתחילה הסלקציה של המכוניות לחממה
יש שם סלקציה מטורפת - פעמיים בודקים לך את האוטו
ויותר מחצי מהמכוניות הם פשוט מסובבים הבייתה ...
תקליטנים מפורסמים אין שם כל כך
בינתיים כמעט כל שבוע דיג'יי ג'סי ההומו שמה
...
פעם שלמקום קראו "הבורה-בורה" אז היו תקליטנים יותר
איכותיים ועידן גוטמן גם נחת שם מדי פעם
אבל אז המקום היה בבעלות רועי נאברה
R.N.A
ואז גם היה פחות טוב משום מה ...
עכשיו בגלל הסלקציה יש שם אוכלוסייה אחלה ופווול
כוסיות ... הם מכניסים בנים-בנות שווה בשווה ...
יענו בניגוד לשאר הדיסקוטקים הם מקפידים
שלא ייכנסו יותר בנים מבנות ...
50
שקל עולהה כניסה ...
אין שתייה חינם אבל לא נורא המחיר של הכניסה
לא יקר וגם תמיד יש לנו או שתייה חינם או כניסה
ב-30 ככה שהכסף לא נזרק כמו בשאר המקומות
ראו ערך "הסוהו" - מקום זבל רציני ...
בבעלות ה
R.N.A
שנפלו איתו חחחחחזק
סוף סוף הרועי המליין הזה נופל קצת ... |
|
|
| Gil Shwarts |
מה ז"א סלקציה על הרכבים?
ואם תוכל לומר לי בדיוק איך אני מגיע לשם מבאר שבע
זה יהיה סבבה
כי יכול להיות שאני יקפוץ |
|
|
| luckystrike |
זאת אומרת שאתה נכנס על הכביש ופונה מגהה שמאלה אפילו
שאתה קילומטרים מהמקום כבר מתחילים בסלקציה
בהתחלה יש מחסום עם אנשים ושם יענו עושים בדיקה ביטחונית
לאוטו - וזה ממש ממש רחוק לדיסקוטק - אלוהים יודע איך
הם השתלטו על הכביש ההוא ...
אח"כ נוסעים ופנים יומינה לדרך כביש-עפר כזאתי רחבה
ושמה ישר בהתחלה יש עוד מעיין מחסום
פעם שנייה בודקים את האוטו ואז יש סלקציה
יענו אוטו שעובר את הסלקציה הראשונה הזאת
מקבל דף בצבע צהוב ...
שזה אומר - בטוח נכנס פנימה
ואוטו כזה מעבירים גם בסלקציה השנייה
של המכוניות שנמצאת מאה מטר אחרי ...
אוטו שמקבל דף אדום - זה אומר שהסלקציה השנייה תחליט אם להכניס
ואוטו שלא קיבל דף - בסלקציה הבאה יעיפו אותו ...
בדרך כלל אוטו שהוא רק עם בנים לא מכניסים
או אוטו עם שחורים\ארסים כנ"ל ...
או אוטו עם מגעילות ...
קיצר ככה הם בונים אוכלוסייה טובה בערב ...
ואח"כ בכניסה - עוד סלקציה רגילה כמו בשאר הדיסקוטקים |
|
|
| luckystrike |
מה הבעייה להגיע ?
מבאר-שבע את בטוח יודע להגיע לצומת פלוגות
ומשם אתה ממשיך ישר עד לצומת גדרה ולוקח
שמאלה לכיוון ת"א - יש שם שלט כזה ...
אתה ממשיך ישר 10 דקות ולוקח ימינה ועולה על כביש גהה במעיין מחלף כזה .
על גהה אתה ממשיך לנסוע דיי הרבה למה זה בקצה השני - אתה עובר
את אזור השרון וממשיך על גהה עד שהוא הופך לכביש הישן
יענו ההמשך של גהה ...
כל הזמן נוסע ישר ישר ישר עוב את רעננה , כפ"ס , בצרה , מונש
בית ליד וכו' עד שאתה מגיע לכפר ויתקין ...
כל הדרך מלאה בשלטים ענקיים - כבר מאמצע הדרך ...
קשה לפספס |
|
|
| Gil Shwarts |
מה כתוב על השלטים? :)
ואחי אין לי מושג בכבישים שם כי אני לא נוהג לבלות עליהם...
לעומת זאת
תשאל אותי איך מגיעים לכל מועדון באיזור הדרום
באר שבע, דימונה, ים המלח, אילת, חצבה...
אני יגיד לך בלי בעיות :) |
|
|
| luckystrike |
לא צריך להתמצא שם בכבישים
לכביש גהה אתה בטוח יודע להגיע ...
מצומת פלוגות זה לא בעייה ודרך שם מגיעים מבאר שבע ...
ואז בגהה פשוט נוסעים כמעט שעה ישר ישר ישר
ובערך באזור הפניות שיש בגהה לרעננה וכפ"ס כבר יש שילוט
שלטים לבנים מצחיקים כאלה שכתוב עליהם -
"מרגישים את החופש בחממה"
באדום ... |
|
|
| Gil Shwarts |
אה, שלטים של המועדון...
אז תגיד, "שלטים של המועדון" :)
תראה
לכביש גהה אני גם לא יודע להגיע כי אף פעם לא נהגתי בכבישים האלה
לא היה לי בשביל מה
ואם כבר הייתי באיזור אז חברים שלי נהגו ואני בכלל לא הסתכלתי על הדרך (הייתי עסוק במשהו אחר במושב האחורי) :)
בכל אופן, אני רק מחכה שחבר שלי יסגור כוננות במשרד הביטחון ואז אני יקפוץ אליו לדירה בת"א בסופשבוע
וככל הנראה, נלך לבדוק את המקום. |
|
|
|
|