|
מסיבות ..... כנסו (pg. 211)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
כל תקופת הקיץ שמעתי רק דברים טובים על הרוצ |
הרוץ והלכת זה לא בדיוק אותו דבר...
הרוץ זה מקום פתוח והלכת סגור...
מה שאומר שהלכת הרבה יותר קטן ומן הסתם פחות טוב...
אותו עקרון כמו החממה והצוף...
גם אני הייתי בלכת בחמישי... מסיבת סוף טירונות שלי בחורף שעבר...
והיה מאוד כיף... אבל יש מצב רק בגלל שכל החברים שלי מהפלוגה היו... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הרוץ והלכת זה לא בדיוק אותו דבר...
הרוץ זה מקום פתוח והלכת סגור...
מה שאומר שהלכת הרבה יותר קטן ומן הסתם פחות טוב...
אותו עקרון כמו החממה והצוף...
גם אני הייתי בלכת בחמישי... מסיבת סוף טירונות שלי בחורף שעבר...
והיה מאוד כיף... אבל יש מצב רק בגלל שכל החברים שלי מהפלוגה היו... |
לא נכון
הרוצ והלכת זה בדיוק אותו מקום והרוצ בקיץ היה פתוח עד שלב מסוים ששמו ששמו גג והפכו אותו למקום סגור |
|
|
| MasterP |
אחחחחח אחים שלי איזה כיף היה לי אתמול
נסעתי לתל-אביב, נפגשתי עם ידידה טובה שלי בטיילת, אכלנו פיצה\
בלה בלה בלה
נסעתי לראשון לפגוש ידידה שלי מבה"ד 12
בלה בלה בלה
עכשיו מתחיל הסיפור המעניין
אני חוזר לתל-אביב עם אוטובוס, נתקע בתחנה המרכזית, כי אין יותר אוטובוסים לכפר סבא (סעמק פיספסתי את האחרון ב-3 דקות.
חושב כבר על מונית, ואז באות 2 בנות חמודות
:toocool:
שואל מאיפה אתן:
רעננה
לאן נוסעות:
גת רימון
סבבה אני בא.....
וככה נסעתי עם 4 בנות מרעננה
(כוסיות רציניות)
לגת רימון, מסיבה יום שלישי, מוזיקה שחורה.
נכנסתי איתן חינם (הן רקדניות של סאבלימינל או משהו)
קיצור מסיבה סבבה ביותר, אני בן 21 והבנים שם זה 23+ אבל הבנות צעירות אז הכל סבבה.
קיצר מסיבה ראשונה שלי בתל-אביב, המקום דווקא סוף הדרך, חוץ מזה שטיפה חם, אבל בערך שליש מהבנים שם זה ניגרים ענקיים 2 מטר,
חלק שחקנים בקבוצות כדורסל לפי מה שהבנתי.
רקדתי רוב הערב עם הבחורות שבאתי איתן, הן חמודות לאללה. מכירות שם כמעט את כולם.
האא וחן פגשתי איזה עופר שהיה איתך בקורס בממר"ם. הוא מבאר שבע
וגיל, הוא שכן שלך.
קיצר חזרתי עם הבנות הן הקפיצו אותי לדודים שלי בכפר סבא.
100%
ספונטניות לפנים
:crazy: :crazy: :crazy:
הכי מצחיק בדרך לגת רימון אנחנו עוצרים להחליף בגדים
(הייתי על מדים כי אין מצב שאני משלם על אוטובוסים)
אז יוצאים מהאוטו וכולם מחליפים בגדים בחוץ, בלי בושה.
הכי מצחיק בעולם.
וואו אני כבר מכניס את אתמול לסיפורים המטורפים שלי.
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| princess cc |
| מישהו מגיע היום לגני התערוכה? |
|
|
| Sniper |
אנשיםםםםםםםםםםםםםם!!!! נעלמתי מפה בזמן האחרון כי אין לי כ"כ זמן
בכל אופן אני חוגג יום הולדת 20 היום במועדון החשק (הקטע לשעבר), כפר ויתקין
הכניסה היא לחוגרים ומעלה מי שמעונין להגיע שיצור איתי בקשר באי סי קיו
69300521
אני יכול לארגן הנחות ללא הפסקה:] |
|
|
| DjChook |
| גם אני.. סורי אלעד, חבר סיים איזה מסלול וכולנו הולכים |
|
|
| StruckeR |
אני היום כרגיל... בדום...
רק שתדעו, שזה אולי קהל של רוסים וזה, אבל יש שם רק אבל רק האוס וטראנס, ובסוף הארדסטייל... אני בא תאמת רק בשביל המוזיקה!! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by StruckeR
אני היום כרגיל... בדום...
רק שתדעו, שזה אולי קהל של רוסים וזה, אבל יש שם רק אבל רק האוס וטראנס, ובסוף הארדסטייל... אני בא תאמת רק בשביל המוזיקה!! |
רצינו לבוא לשם שבוע שעבר,
מה הגילאים? וכמה עולה כניסה? |
|
|
| StruckeR |
אין שם ממש הגדרה של גילאים, זה יותר לפי מראה.... בעקרון זה מגיל20
מה שכן, יש שם סלקציה עצבנית... אם את לא נראית לה (לא משנה מאיזה סיבה) אז היא תגיד לך שזה מגיל 22 או משהו כזה, או שזאת מסיבת וי-איי-פי
קיצור זה יותר מזל... להיכנס לשם זה לא ממש פשוט.
מחירים: עד שעה 12: בנים 50 בנות 30
אחרי 12: בנים 70 בנות 50
אבל מה שכן, יש שם מוזיקה פשוט לפניייים! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by StruckeR
אין שם ממש הגדרה של גילאים, זה יותר לפי מראה.... בעקרון זה מגיל20
מה שכן, יש שם סלקציה עצבנית... אם את לא נראית לה (לא משנה מאיזה סיבה) אז היא תגיד לך שזה מגיל 22 או משהו כזה, או שזאת מסיבת וי-איי-פי
קיצור זה יותר מזל... להיכנס לשם זה לא ממש פשוט.
מחירים: עד שעה 12: בנים 50 בנות 30
אחרי 12: בנים 70 בנות 50
אבל מה שכן, יש שם מוזיקה פשוט לפניייים! |
סבבה נבדוק ת'עניין שבוע הבא...
Tha! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by StruckeR
אני היום כרגיל... בדום...
רק שתדעו, שזה אולי קהל של רוסים וזה, אבל יש שם רק אבל רק האוס וטראנס, ובסוף הארדסטייל... אני בא תאמת רק בשביל המוזיקה!! |
מחזק את דבריך... כשהייתי בווקס לפני כמה שבועיים עברתי שם ליד הדום שמעתי רק טראנס...למרות לא ממש טראנס אירופיי איכותי... כי שמעתי שם טראקים ברוסית וכאלה...
אבל עזוב עדיין זה רוסים...
ואתה תרגיש שם לא שייך... |
|
|
|
|