return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 211)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
כל תקופת הקיץ שמעתי רק דברים טובים על הרוצ


הרוץ והלכת זה לא בדיוק אותו דבר...
הרוץ זה מקום פתוח והלכת סגור...
מה שאומר שהלכת הרבה יותר קטן ומן הסתם פחות טוב...
אותו עקרון כמו החממה והצוף...
גם אני הייתי בלכת בחמישי... מסיבת סוף טירונות שלי בחורף שעבר...
והיה מאוד כיף... אבל יש מצב רק בגלל שכל החברים שלי מהפלוגה היו...
DjNumShum
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הרוץ והלכת זה לא בדיוק אותו דבר...
הרוץ זה מקום פתוח והלכת סגור...
מה שאומר שהלכת הרבה יותר קטן ומן הסתם פחות טוב...
אותו עקרון כמו החממה והצוף...
גם אני הייתי בלכת בחמישי... מסיבת סוף טירונות שלי בחורף שעבר...
והיה מאוד כיף... אבל יש מצב רק בגלל שכל החברים שלי מהפלוגה היו...

לא נכון
הרוצ והלכת זה בדיוק אותו מקום והרוצ בקיץ היה פתוח עד שלב מסוים ששמו ששמו גג והפכו אותו למקום סגור
MasterP
אחחחחח אחים שלי איזה כיף היה לי אתמול

נסעתי לתל-אביב, נפגשתי עם ידידה טובה שלי בטיילת, אכלנו פיצה\
בלה בלה בלה
נסעתי לראשון לפגוש ידידה שלי מבה"ד 12
בלה בלה בלה
עכשיו מתחיל הסיפור המעניין
אני חוזר לתל-אביב עם אוטובוס, נתקע בתחנה המרכזית, כי אין יותר אוטובוסים לכפר סבא (סעמק פיספסתי את האחרון ב-3 דקות.
חושב כבר על מונית, ואז באות 2 בנות חמודות
:toocool:
שואל מאיפה אתן:
רעננה
לאן נוסעות:
גת רימון
סבבה אני בא.....
וככה נסעתי עם 4 בנות מרעננה
(כוסיות רציניות)
לגת רימון, מסיבה יום שלישי, מוזיקה שחורה.
נכנסתי איתן חינם (הן רקדניות של סאבלימינל או משהו)

קיצור מסיבה סבבה ביותר, אני בן 21 והבנים שם זה 23+ אבל הבנות צעירות אז הכל סבבה.
קיצר מסיבה ראשונה שלי בתל-אביב, המקום דווקא סוף הדרך, חוץ מזה שטיפה חם, אבל בערך שליש מהבנים שם זה ניגרים ענקיים 2 מטר,
חלק שחקנים בקבוצות כדורסל לפי מה שהבנתי.

רקדתי רוב הערב עם הבחורות שבאתי איתן, הן חמודות לאללה. מכירות שם כמעט את כולם.

האא וחן פגשתי איזה עופר שהיה איתך בקורס בממר"ם. הוא מבאר שבע
וגיל, הוא שכן שלך.

קיצר חזרתי עם הבנות הן הקפיצו אותי לדודים שלי בכפר סבא.
100%
ספונטניות לפנים
:crazy: :crazy: :crazy:

הכי מצחיק בדרך לגת רימון אנחנו עוצרים להחליף בגדים
(הייתי על מדים כי אין מצב שאני משלם על אוטובוסים)
אז יוצאים מהאוטו וכולם מחליפים בגדים בחוץ, בלי בושה.
הכי מצחיק בעולם.

וואו אני כבר מכניס את אתמול לסיפורים המטורפים שלי.

:eyespop: :eyespop:
princess cc
מישהו מגיע היום לגני התערוכה?
Sniper
אנשיםםםםםםםםםםםםםם!!!! נעלמתי מפה בזמן האחרון כי אין לי כ"כ זמן
בכל אופן אני חוגג יום הולדת 20 היום במועדון החשק (הקטע לשעבר), כפר ויתקין

הכניסה היא לחוגרים ומעלה מי שמעונין להגיע שיצור איתי בקשר באי סי קיו
69300521
אני יכול לארגן הנחות ללא הפסקה:]
eXeTik
אני בחממה היום
DjChook
גם אני.. סורי אלעד, חבר סיים איזה מסלול וכולנו הולכים
StruckeR
אני היום כרגיל... בדום...

רק שתדעו, שזה אולי קהל של רוסים וזה, אבל יש שם רק אבל רק האוס וטראנס, ובסוף הארדסטייל... אני בא תאמת רק בשביל המוזיקה!!
princess cc
quote:
Originally posted by StruckeR
אני היום כרגיל... בדום...

רק שתדעו, שזה אולי קהל של רוסים וזה, אבל יש שם רק אבל רק האוס וטראנס, ובסוף הארדסטייל... אני בא תאמת רק בשביל המוזיקה!!


רצינו לבוא לשם שבוע שעבר,
מה הגילאים? וכמה עולה כניסה?
StruckeR
אין שם ממש הגדרה של גילאים, זה יותר לפי מראה.... בעקרון זה מגיל20
מה שכן, יש שם סלקציה עצבנית... אם את לא נראית לה (לא משנה מאיזה סיבה) אז היא תגיד לך שזה מגיל 22 או משהו כזה, או שזאת מסיבת וי-איי-פי
קיצור זה יותר מזל... להיכנס לשם זה לא ממש פשוט.
מחירים: עד שעה 12: בנים 50 בנות 30
אחרי 12: בנים 70 בנות 50

אבל מה שכן, יש שם מוזיקה פשוט לפניייים!

princess cc
quote:
Originally posted by StruckeR
אין שם ממש הגדרה של גילאים, זה יותר לפי מראה.... בעקרון זה מגיל20
מה שכן, יש שם סלקציה עצבנית... אם את לא נראית לה (לא משנה מאיזה סיבה) אז היא תגיד לך שזה מגיל 22 או משהו כזה, או שזאת מסיבת וי-איי-פי
קיצור זה יותר מזל... להיכנס לשם זה לא ממש פשוט.
מחירים: עד שעה 12: בנים 50 בנות 30
אחרי 12: בנים 70 בנות 50

אבל מה שכן, יש שם מוזיקה פשוט לפניייים!


סבבה נבדוק ת'עניין שבוע הבא...
Tha!
taltul
quote:
Originally posted by StruckeR
אני היום כרגיל... בדום...

רק שתדעו, שזה אולי קהל של רוסים וזה, אבל יש שם רק אבל רק האוס וטראנס, ובסוף הארדסטייל... אני בא תאמת רק בשביל המוזיקה!!

מחזק את דבריך... כשהייתי בווקס לפני כמה שבועיים עברתי שם ליד הדום שמעתי רק טראנס...למרות לא ממש טראנס אירופיי איכותי... כי שמעתי שם טראקים ברוסית וכאלה...


אבל עזוב עדיין זה רוסים...
ואתה תרגיש שם לא שייך...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement