|
מסיבות ..... כנסו (pg. 229)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
היום מסיבת סוף קורס של החיילים שלי בזמיר בתל אביב...
אם מישהו בא שיגיד לי נארגן אותו או משהו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היום מסיבת סוף קורס של החיילים שלי בזמיר בתל אביב...
אם מישהו בא שיגיד לי נארגן אותו או משהו... |
ממממ
הם חצי שנה בצבא בערך...
אז כבר שברתם דיסטנס?
ספר ספר על זה מעניין אותי לשמוע איזה סיפור על שבירת דיסטנס אבל מהצד של המפקד |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ
הם חצי שנה בצבא בערך...
אז כבר שברתם דיסטנס?
|
אחי הם כנראה יותר מזה בצבא כי זה קורס מכי"ם... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחי הם כנראה יותר מזה בצבא כי זה קורס מכי"ם... |
ממ רועי לא מפקד על טירונים?
ממממ אני נראה לי מבולבל מדי... |
|
|
| stanymi |
Hey guys !
[sorry for my poor english :whip:]
I'v a problem...with a mix I've downloaded...
It's : "inner_and_outer-april_mix.m*3"
and when I open it in winamp it's write "mix tlv"
It's a israelian club, isn't it ?
Well, I can't find what is the artist and what is the tracklist..
Could you help me ?
I know just that the last track is Plastic boy - live another life
:rolleyes: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by stanymi
Hey guys !
[sorry for my poor english :whip:]
I'v a problem...with a mix I've downloaded...
It's : "inner_and_outer-april_mix.m*3"
and when I open it in winamp it's write "mix tlv"
It's a israelian club, isn't it ?
Well, I can't find what is the artist and what is the tracklist..
Could you help me ?
I know just that the last track is Plastic boy - live another life
:rolleyes: |
i don't know the tracklist..
but - YES - the TLV is a club in isreal - Tel Aviv |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממ רועי לא מפקד על טירונים?
ממממ אני נראה לי מבולבל מדי... |
לא אחי... אני מפקד בקורס מ"כים... |
|
|
| ronsh |
בדרך כלל אני לא נוהג לספר על כל מסיבה...אבל אתמול...
נהנתי כמו שלא נהנתי כבר הרבה זמן...
אומן 17 - חיפה - לא מה שהיה פעם אבל אסור להספיד מהר מידי...
זה התחיל בסט מקפיץ של רועי ימין..עד 3 וחצי
ואז...המלך שלי...רוברט גיטלמן לסט שאני יתגעגע אליו..איזה עוצמה פירק לי את כל החושים אוווווו כמה אני אוהב אותו
ואז לקינוח אומן פסיי..פסכוטיק יוגה...שנתן סט שלא רואה את אסטריקס או סקאזי..
עוצמתי ביותר... |
|
|
| cluBBer |
אני רואה שמישהו כאן נהנה מאד בסוף שבוע הזה
תתחיל להפסיק לאכול
 |
|
|
| Flotser |
תגידו... למה הפםקתם לדבר פה על בלונדי? מישו פה עדיין הולך לשמה?
היום יש שמה הופעה לייב של
violet vision
ובא לי ללכת...
אבל גם גיל אמר לי שלא שווה כבר וגם באמת אנשים לא מדברים על זה יותר..
אז ?... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Flotser
תגידו... למה הפםקתם לדבר פה על בלונדי? מישו פה עדיין הולך לשמה?
היום יש שמה הופעה לייב של
violet vision
ובא לי ללכת...
אבל גם גיל אמר לי שלא שווה כבר וגם באמת אנשים לא מדברים על זה יותר..
אז ?... |
הסיבה שלא מדברים על זה בזמן האחרון היא שהאנשים הקבועים שיוצאים לשם עכשיו באיביזה..
בכל מקרה - אני שם היום :D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
הסיבה שלא מדברים על זה בזמן האחרון היא שהאנשים הקבועים שיוצאים לשם עכשיו באיביזה..
בכל מקרה - אני שם היום :D |
טוב גם אני כנראה :p
אם בא לך להגיד שלום,
אז אני אהיה אחד מוזר עם ליפה על הראש וחולצה ירוקה כנראה חחח
די דומה ל
avatar
שלי
ירון נכון?...
--------------------------
EDIT:
טוב אז זה בהחלט אחד המקומות המוזרים שהייתי בהם
:p
הכניסה שמה והשירותים מעוצבים ממש ממש ממש יפה!
ובכלל יש שמה אווירה הזויה כזאת , אהבתי את המקום.
וגם
vielet vision
היו אדירים
יש הרבה חומר חדש..
אפילו יצא לי לדבר קצת עם יונתן דגן
(j. viewz)
:p |
|
|
|
|