|
מסיבות ..... כנסו (pg. 202)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| רועי אני לא מאמין שאתה עדיין מנסה להתחיל עם כל דבר שזז :) לעומתך, אני זכיתי אתמול בייגר-בול על זה שרקדתי עם השמנה הגדולה (זאתי עם הכתר...), חבר שלי כזה "ייגר-בול עלי עם אתה רוקד איתה" אני כזה... טוב... אקיצר אני רק מתקרב אליה, היא בדיוק חיבקה איזה חברה / ידיד לא זוכר מה זה היה.. אני עושה לה "מה ? לי לא מגיע ?" אקיצר היא ישר מחבקת אותי, תופסת לי את התחת.. ומתחילה לרקוד.. חושבת זה איה נאפה פה... ואני כולי מנסה להשתחרר כי חבר שלי כבר התפוצץ מצחוק והבין שהוא חייב לי שתיה :) אבל מכיוון שהייתי מספיק שפוך, ביקשתי לדחות את זה למסיבה הבאה והוא הסכים.. אקיצר, אחלה מסיבה !!! אני עדיין טוען שחייבים לעשות משהו עם המוזיקה אבל , חייבים להגביר אותה !!! |
|
|
| princess cc |
| quote: | | אחריו עלה גורדון בהפתעה שפיצץ לנו את האימא ואחרי זה טוכנר המלך שעשה לי ואלי את הערב עם |
כןןןןןןן ואלי הקדיש לי אותו! תקנאו!
נה נה נה נה נה
| quote: | | חמש דקות הלכשתי לשבת בצד לשחרר קצת את הגב |
יה רייט...
חמש דקות ישבת ושלוש שעות פיהקת!
כמעט בלעת את זידן ,טוכנר , גורדון וחצי מועדון!
אבל זה ס'דר כי בין לבין השתוללת כמו חיית טרף!
יש לציין שלאלי יש מרץ אחוש!
לא ישב דקה !
אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןן איזה יופייייייייייי
אה ושכחתי... ראינו את אח של ליאור נרקיס
איך הוא דומה לווווווווווווווווווווווווו |
|
|
| MASTERsplinter |
הייתי במסיבה בכפר יהושוע או איזה חור..
מסיבת חוץ
אלכוהול חופשי
מסאג'ים ועל האש
חופשי
הייתי עם כמה חברה והיה די מגניב
די ג'יי שהפתיע אותי באחלה מיקסים
3 קומפקטים ופטיפון
אבל גיליתי שזה כבר לא זה מבחינתי
אני זורם סבבה רק במסיבות טראנס
המוזיקה פשוט רגועה לי מידי במקום אחר
קטע הזוי..
כנראה הגיע הזמן לנסות דברים חדשים ומחייכים.:crazy: |
|
|
| princess cc |
| quote: | [i][b]Originally posted by MASTERspli
כנראה הגיע הזמן לנסות דברים חדשים ומחייכים.:crazy: |
|
|
|
| Scorchio |
| אז מה את אומרת אבישג נתראה בקורסטן? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי היה פשוט בסט בצוף היום ! נהנתי בטירוף |
גם אני הייתי, באמת שהייתה מסיבה טובה...
חוצמזה- השמנה הזאת קומבינטורית רצח, היה לי איתה בדיוק אותו קטע כמו שחבר שלך עשה לך ומאז היא הייתה מביאה לי שתייה חינם וכו'
למרות שלא הייתי בצוף כבר איזה חודשיים עד שלשום, אז היא כבר לא זוכרת אותי... מעכשיו אתה המחליף! :D |
|
|
| -CosmicFire- |
| סממק אני חולה מת לא יכול ללכת לפרי :[ |
|
|
| princess cc |
| quote: | | Scorchio אז מה את אומרת אבישג נתראה בקורסטן |
ברורררררררררררררר כאילו דא?
...
| quote: | | -CosmicFire- סממק אני חולה מת לא יכול ללכת לפרי |
מה קשור? זה עוד שבוע וחצי...:haha: :haha:
תהיה בריא מותק! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by princess cc
ברורררררררררררררר כאילו דא?
...
מה קשור? זה עוד שבוע וחצי...:haha: :haha:
תהיה בריא מותק! |
אני מושבת לבית עוד שבועיים 3 לפחות |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני מושבת לבית עוד שבועיים 3 לפחות |
וואלה... בגלל הרגל?
בעסה! תרגיש טוף מותק...
ולא נורא בטח לא יהיה משו בכל מקרה...;) |
|
|
| MaMaMiA |
שמעתי על איזו מסיבה בניצנים בסוכות...מישהו יודע?
משהו פסיכודאלי |
|
|
|
|